Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
precies, gewoon langs gaan!
toen ik in de kliniek zat vond ik het super fijn als iemand langs kwam, ik miste iedereen zo! en bovendien, iemand die depressief is kan echt nog wel normaal reageren enzo, het blijft dezelfde persoon! en idd, ik wou heel graag weten hoe het "gewone"leven verder ging. wie er op wie verliefd was op school en welke leraar wat had geflikt. |
![]() |
|
![]() |
Hai, ben gelukkig geweest! En het viel echt hartstikke mee! Deze week ging het ook gelukkig weer wat beter, ze was 12 kilo afgevallen, weegt nu dus nog maar 48 kilo, griezelig mager! Ze had ook van die blauwe plekken op haar armen van het infuus, ze heeft namelijk ook nog een week in het ziekenhuis gelegen omdat ze allemaal moest overgeven, en ze droogde dus bijna uit. Kon er voor de rest weinig aan merken gelukkig. Wel staren, en onrustig, bijwerkingen van de medicijnen ook enzo.
xxx Wilmy
||
Citaat:
had je nog een kaart meegenomen, en er een tekst op gezet?? want dat was je eigenlijke vraag toch? van wat je daar nou opzet? wat heb je er nou eigenlijk opgezet?? (wendy = nieuwsgierig ![]()
|
![]() |
Hai, nee, heb toch maar geen kaart meegenomen. Ik dacht i.p.v. te gaan zegmaar een kaart te sturen. Maar vind het toch wel zinvol al die tips, want misschien moet ik ooit nog wel eens zo'n kaart sturen, toch handig!
xxx Wilmy
|
![]() |
De echte die hard depressievelingen kunnen alles wat je zegt en doet omvormen tot iets negatiefs, dus wat dat betreft maakt het geen flikker uit wat je op die kaart zet.
Het beste wat je met een depressief iemand kunt doen is hem/haar meeslepen en iets gaan doen. Maakt niet uit wat. Want wat niet de bedoeling is, is dat zo'n figuur alsmaar in bedje blijft liggen met als motto "daar heb ik geen zin in". Neem je nicht dus mee en bezoek een dagje Madurodam, ga eens in het bos met haar wandelen, een stukje fietsen door de duinen. En zet er een klein beetje dwang achter, want ze zal er hoogstwaarschijnlijk toch geen zin in hebben, maar het is belangrijk dat ze uit dr bedje gehouden wordt. Genoeg over dit luxeprobleem. Doei! fil |
![]() |
|
![]() |
Tekstquoten voor het kaartje:
Kop op... of der af ![]() Nee, kan nooit een goede zijn Achter de wolken schijnt de zon (hoop dat je van zon houd ![]() Ow... less net dat het niet meer nodig is ![]() ![]()
|
![]() |
wat kut voor je
kheb het met mijn zus gehad die is al 4 jaar depressief en heeft ook al zo lang anorexia, ze heeft ook 5 maanden lang in het ziekhuis gelegen waarvan de grootste tijd aan de sonde maar in ieder geval zeg gewoon dat je er voor haar bent en steun haar en geef der weer een beetje moet, open haar ogen voor de mooie dingen in het leven echt veel kan je niet, mara het feit alleen al dat je er bent en dat ze er niet alleen voor staat doet al veel heel veel sterkte
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
De Kantine |
Haten jullie mij? sexylexy | 24 | 16-03-2006 21:18 |