Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2003, 15:05
)Vampje(
)Vampje( is offline
Mijn vriend en ik hebben -eindelijk- samen besloten dat we een pauze inlassen in onze relatie. Het begon uit de hand te lopen omdat we beiden gaan eigen leven meer hadden. We zagen elkaar elke dag. Tijdens onze pauze zien we elkaar nog maar een paar uurtjes in het weekend, zodat we ons leven weer terug krijgen. Jaja, Vampiria wordt verstandig!!

Hoe vaak en hoe lang zien jullie elkaar nou eigenlijk? En ben je daar tevreden mee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2003, 15:09
*StAmPeRtJe*
*StAmPeRtJe* is offline
Ik zie mijn vriend bijna elke dag en daar ben ik eigenlijk heel erg gelukkig mee! Maar af en toe gewoon een paar daagjes niet, dan blijft het ook goed gaan
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 15:38
Muizzz
Muizzz is offline
elk weekend. door de week soms.
hij woont een beetje ver weg.
Oud 17-03-2003, 15:45
ZHAzha
ZHAzha is offline
Bijna elke dag af en toe een dagje niet.
Ik ben er heel tevreden mee..
Oud 17-03-2003, 15:47
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Muizzz schreef op 17-03-2003 @ 16:38:
elk weekend. door de week soms.
hij woont een beetje ver weg.
Dat is toch genoeg?
Zo heb ik het ook, en ik vind het allang best zo. Hij woont dan wel vlakbij, maar zo heb ik tenminste ook nog mijn eigen leven.
Maarja...iedereen is anders.
Oud 17-03-2003, 15:54
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
ZHAzha schreef op 17-03-2003 @ 16:45:
Bijna elke dag op school (soms zijn de pauzes niet gelijk of lopen we elkaar mis) en soms in het weekend.En hehe ik ben der ook super tevreden mee!
Oud 17-03-2003, 16:16
Gothic
Gothic is offline
Ik zie hem 1x per week... ik zou hem liever 2x zien ofzo, maar ja is niet anders. Zo blijf je iig elkaar waarderen en missen
Oud 17-03-2003, 16:40
Verwijderd
Wij zien elkaar alleen in het weekend vanwege de afstand (55km)
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 16:47
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
op school alleen.. in de pauze's..
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 16:48
SpiT
SpiT is offline
Eigenlijk wel elke dag. Op school. In de pauzes en na school. Maar omdat we daarvoor ook al vrienden waren, is dat gewoon 'n beetje 't zelfde gebleven. Ook in het weekend enzo. Geen drastische veranderingen.
Oud 17-03-2003, 16:53
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Meestal in het weekend, en soms nog even snel doordeweeks. Maar dat vind ik genoeg.
Oud 17-03-2003, 16:53
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
vrijdagavond, zaterdagavond, zondagavond en soms doordeweeks 1 avondje...meer niet...

Ik zou haar meer willen zien, maar dat gaat niet:
afstand, tijd, enz...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 16:55
beija_flor
beija_flor is offline
we zien elkaar echt elke dag, op school in het weekend.. tot nu toe bevalt het me eigenlijk wel,a lleen heb af en toe van die momenten dat ik dr ff geen zin in heb enzo
Oud 17-03-2003, 16:58
Verwijderd
gemiddeld denk ik 1 keer in de drie weken..

en of dat goed is of niet?

we zijn er wel tevreden mee geloof ik van de zomer zien we elkaar toch 2 maanden lang eerst naar mallorca en dan werken hier in zeeland
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 17:02
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:

maar dan ook niet elke dag van bijv. 5 t/m bedtijd.. maar meestal van half 5 tot een uur of 6 daarna moet ik weer werken en gaat hij naar vrienden ofzow.
Oud 17-03-2003, 17:03
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
ik zag mijn ex altijd 3 dagen in de week..
vrijdag, zaterdag en zondags

in het begin zag ik hem elke dag maar dat waren de zomertijden en in de winter mag ik niet meer zo laat over straat, onze ouders wilden natuurlijk niet 7 dagen in de week taxichauffeur spelen dus daarom zagen we elkaar maar 3x in de week
Oud 17-03-2003, 17:49
Verwijderd
Citaat:
The same here... Xie m vandaag niet, gisteren 10 minuutjes en morgenavond weer wel... Dus daar heb ik superveel zin in!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 18:02
luckyleo
luckyleo is offline
Na onze herstart voorlopig 1x per week en dat bouwen we rustig uit zolang het goed gaat. Gaat het niet meer goed, dan zien we elkaar 0 x per week
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 18:07
Studentje
Studentje is offline
Bijna elke dag wel even.
Oud 17-03-2003, 18:26
Verwijderd
elke dag op school, maar dat deden we ook al voordat we samen waren dus dat maakt ook niets uit... en in 't weekend eigenlijk ook altijd, want anders zijn we nooit eens alleen met elkaar natuurlijk maar niet ook nog doordeweeks elke avond ofzo, dat zou wel erg veel worden... en er is altijd ergens minstens 20 uur achter elkaar in een week dat we elkaar niet zien
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 18:30
Verwijderd
Tot nu toe heb ik mijn vriend elk weekend gezien, maar dat gaat veranderen, omdat mijn moeder het toch een last vind om hem elk weekend het hele weekend hier te hebben dus nu is de regeling dat hij om het weekend komt en dan 1 van die twee weekenden dat hij hier is dat hij dan een heel weekend blijft. ik vind het opzich niet zo heel erg. Soms zou ik hem graag nog even zien, vooral omdat ik het op t moment echt heel erg moeilijk heb met bepaalde dingen en dan wou ik soms dat hij er gewoon was voor een knuffel. het hoeft niet lang te zijn, maar gewoon een knuffel en een kus.. daar verlang ik soms naar. maar dat maakt de weekenden alleen maar leuker..
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 18:43
steentje
steentje is offline
in principe elke dag...
Oud 17-03-2003, 18:47
lct
lct is offline
Als het lukt elk weekend. Ben er op zich wel tevreden mee.
Oud 17-03-2003, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef op 17-03-2003 @ 16:05:
Hoe vaak en hoe lang zien jullie elkaar nou eigenlijk? En ben je daar tevreden mee?
Ik ben nu single.
Een jaar geleden toen ik het nog had met mijn ex zagen we elakar ongeveer eens in de week. Soms vond ik het wel aan de weinige kant, maarja, dan zijn de keren dat we elkaar zien juist leuker

Ze blijft trouwens een schat
(niet dat ik weer iets zou willen beginnen)
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 19:30
framboosje
framboosje is offline
elke dag op school, tijdens de pauzes en erna... is niet zo heel erg verandert, omdat we voordien al goeie vrienden waren (nou is er eigenlijk gewoon meer lichamelijk contact)

daarnaast proberen we in't weekend toch ook telkens minstens een uurtje samen te zijn, gewoon omdat we dan écht met z'n tweetjes zijn, zonder dat iemand ons stoort en daar hebben we allebei nood aan...

ik ben er héél tevreden mee!! omdat we elkaar zoveel zien, wil dit niet zeggen dat we es geen paar dagjes of langer zonder elkaar kunnen, het blijft goed gaan, dussssss...

ik is héél gelukkig!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2003, 19:49
Verwijderd
Citaat:
steentje schreef op 17-03-2003 @ 19:43:
in principe elke dag...
yep. vanaf dat hij hier is (meestal tegen een uur of vier, vijf) dan blijft hij eten en dan gaat ie om tien uur weer naar huis, of ik bij hem. En in het weekend het hele weekend.

Best veel eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 19:56
Verwijderd
van vrijdagavond tot zondagmiddag.
Het is wel goed zo, soms als ik me niet goed voel ofzo zou ik wel willen dat hij hier ook doordeweeks was, maar ja, het is niet zo. Kan er goed mee leven, zo zit je niet op mekaars lip en kan je je eigen leven leiden. Je ziet ook vaak dat mensen die elkaar elke dag zien pauzes inlassen of het gewoon uitmaken want ze hebben genoeg van elkaar, zo snel zal het bij ons niet gaan, het gaat al heel lang goed.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 20:36
kastdeur
kastdeur is offline
meestal elk weekend, soms een dagje langer en soms een dagje korter. maar we zien elkaar standaard elke week*hoihoihoi*

Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 20:40
marlies
marlies is offline
In het weekend 2x en door de weeks 1x
Oud 17-03-2003, 21:11
zus en zo
zus en zo is offline
elk weekend en elke woensdag, in de vakantie natuurlijk meer, en af en toe ook op vrijdag om eits leuks te gaan doen ofzo...

sommige mensen zien elkaar elke dag...daar moet ik nog ff niet aan denken, wil nog wel mn eigne ding kunnen doen...
elke nacht zou ik daarentegen helemaaaaaaaaal niet erg vinden
Oud 17-03-2003, 21:35
Verwijderd
Ik zie mijn vriend elk weekend. Hij woont in Rotterdam, ik in Deventer, dus de afstand is een beetje een probleem..
Meestal van vrijdagavond tot zondagavond, soms tot maandagochtend (zoals vandaag ), en in de vakanties zien we elkaar gelukkig iets meer

*heeft zin in zomervakantie*

Doordeweeks zie ik hem never nooit niet, en dat vind ik soms best wel moeilijk, als ik me alleen voel of er iets is gebeurd dat niet zo leuk was.. Dan zou ik hem graag bij me hebben om te knuffelen en lekker bij hem te liggen... tja je kunt niet alles hebben he..
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 07:39
elledc
elledc is offline
Ongeveer elke dag en nacht, we wonen in dezelfde stad. Heel soms is het wel eenbeetje verstikkend elke dag opnieuw bij elkaar te zijn maar dan nemen we eenbeetje afstand en dat lukt zeer goed.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 07:51
kneisje
kneisje is offline
Door de weeks minstens een a twee keer en in het weekend zaterdagavond t/m zondagmiddag. En dat vind ik wel prima zo, alhoewel ik hem soms stiekem wel mis tussendoor
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 08:52
AngelofSilence
AngelofSilence is offline
Ik zie m'n vriend iedere dag en nacht...
mja, ik woon dan ook samen
Heb er geen problemen mee, tot nu toe (na anderhalf jaar) heb ik nog steeds geen gevoel gehad van: ik wil je ff niet zien... Ben altijd blij als ik 'm zie
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 09:28
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
wallflower schreef op 17-03-2003 @ 17:47:
op school alleen.. in de pauze's..
Mark Ryden

Ik zie hem eigenlijk alleen in het weekend. Meestal moet ik op zatderdag werken en hij ook dus dan wordt het een uur of 8 voordat ik bij hem thuis ben. Meestal moet ik dan ook al weer op tijd weg (een uur of 2). Niet zo lang dus, maar we bellen elke dag, dat scheelt
Oud 20-03-2003, 16:35
sinsere
sinsere is offline
Iedere woensdagavond, dat is echt ons avondje .. en verder in het weekend. Meestal slaap ik dan bij hem en zijn we vanaf zaterdamiddag tot zondagavond samen. Soms met speciale dingen wat vaker, maar gemiddeld dus 2 a 3 keer per week.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 17:00
mariskaatje
mariskaatje is offline
hmmm 1 keer in de week ofzo
maar nu mag ie vaker gaan komen van m'n ouders
voorheen mocht dat niet omdat school voorging,
maar aangezien ik nu ivm ziekte toch nie overga,
mag ie wel komen haha
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 17:05
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
we zien elkaar gemiddeld één keer per maand.
en soms een tijdje om de twee weken, en soms..(zoals nu)
pas na anderhalve maand weer.
maar die liefert van me..

of ik er tevree mee ben?
uhhmm, sja ik weet niet beter en het gaat heel goed, dus ik ben op it moment wel redelijk tot zeer tevreden.
maar later gaan we natuurluk wel bij elkander wonen
en daar ben ik dan ook zeer tevree mee.
Oud 21-03-2003, 17:57
Piccola
Piccola is offline
Ik zie mijn vriend 4 dagen per week. Waarvan 2 bijna de hele dag en de andere 2 ongeveer 3 uurtjes. Dat vind ik prima zo. Heb ook veel tijd voor mezelf nodig anders word ik gek.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 18:18
mina
mina is offline
Citaat:
Inf Mushroom schreef op 17-03-2003 @ 16:47:
Dat is toch genoeg?
Zo heb ik het ook, en ik vind het allang best zo. Hij woont dan wel vlakbij, maar zo heb ik tenminste ook nog mijn eigen leven.
Maarja...iedereen is anders.
Ik miste hem altijd als ik hem niet zag en ik zag hem ook alleen in het weekend en af en toe doordeweeks.. Tja je hebt tijd voor je eigen leven maar daar speelt hij toch een grote rol in?!
Oud 23-03-2003, 19:39
Verwijderd
zeker 2 dagen, en soms 1 extra dag
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 19:53
22B
22B is offline
Kzie mn vriendin helaas maar 1 keer in de week, in t weekend. Komt door de afstand... Dik 200 km... Tijdens vakanties zien we elkaar ook doordeweeks als t kan, maar standaard dus bijna ieder weekend.
Oud 26-03-2003, 15:07
diebewiewa
diebewiewa is offline
sjee, ik heel soms 2 keer per week maar meestal 1 keer.. (in het weekend) en nu is het alweer twee en een halve week geleden we hebben het druk allebei, met name hij, maar ik geloof dat hij het wel mooi vindt zo, en het gaat al bijna een jaar goed.
toch vind ik het niet echt leuk want we kennen elkaar niet zo goed, wat je wel zou verwachten bij een jaar.. maar we bellen dan ook bijna nooit. ik kan niet met hem bellen, we hebben elkaar niets te melden over de telefoon.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 15:09
Verwijderd
Mijn vriend en ik wonen samen, we zien elkaar dus elke dag. Maar 't gaat echt super goed, ik heb iig niet het idee dat we geen eigen levens meer hebben... dat hebben we zéker nog. Maar goed, wanneer het niet meer gaat ga ik hier weg en op kamers oid..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 15:13
Verwijderd
meestal eens in de 2 weken
vind t niet genoeg Maar we hebben allebei geen geld om elkaar vaker te zien.. (we wonen 200 km bij elkaar vandaan)
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 15:50
Verwijderd
alleen in het weekend..

maar misschien ook wel goed..dan verveel je ekaar neit te snel

xx suusjuhh
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 15:52
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Bijna elke dag...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 16:14
Verwijderd
in principe elke dag, maar dan dus op school, maar meestal moeten de een van ons werken dus doordeweeks alleen vluchtig op school en in de weekend gewoon de avonden (en ochtenden )
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 16:15
PlasTuut
PlasTuut is offline
ik ´m alleen in de vakanties, de afstand is erg groot (apeldoorn-rotterdam)...zodra ik 16 ben mag ik (eindelijk, voor mijn gevoel) in de trein stappen en in de weekends naar hem toe...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 17:23
Brooklynn
Brooklynn is offline
We zien elkaar bijna elke dag een paar uurtjes...
Maandag vaak niet,
dinsdag eet hij hier,
woensdag eet ik daar en trekken we de hele dag samen op,
donderdag soms wel soms niet,
vrijdag vaak niet, heel af en toe 's avonds,
zaterdag werken we samen maar kunnen we pas aan het einde van de dag echt praten en dan blijft hij ook slapen en zondag gaat hij om 4 uur weer naar huis...

En binnenkort gaan we samenwonen, dus dan zien we elkaar helemaal vaak.

En we zijn hier allebei tevreden mee dat vragen we elkaar ook af en toe

Lynn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten