Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Eigenlijk wel elke dag. Op school. In de pauzes en na school. Maar omdat we daarvoor ook al vrienden waren, is dat gewoon 'n beetje 't zelfde gebleven. Ook in het weekend enzo. Geen drastische veranderingen.
||
Citaat:
maar dan ook niet elke dag van bijv. 5 t/m bedtijd.. maar meestal van half 5 tot een uur of 6 daarna moet ik weer werken en gaat hij naar vrienden ofzow.
|
ik zag mijn ex altijd 3 dagen in de week..
vrijdag, zaterdag en zondags in het begin zag ik hem elke dag maar dat waren de zomertijden ![]()
|
Verwijderd
|
elke dag op school, maar dat deden we ook al voordat we samen waren dus dat maakt ook niets uit... en in 't weekend eigenlijk ook altijd, want anders zijn we nooit eens alleen met elkaar natuurlijk
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tot nu toe heb ik mijn vriend elk weekend gezien, maar dat gaat veranderen, omdat mijn moeder het toch een last vind om hem elk weekend het hele weekend hier te hebben dus nu is de regeling dat hij om het weekend komt en dan 1 van die twee weekenden dat hij hier is dat hij dan een heel weekend blijft. ik vind het opzich niet zo heel erg. Soms zou ik hem graag nog even zien, vooral omdat ik het op t moment echt heel erg moeilijk heb met bepaalde dingen en dan wou ik soms dat hij er gewoon was voor een knuffel. het hoeft niet lang te zijn, maar gewoon een knuffel en een kus.. daar verlang ik soms naar. maar dat maakt de weekenden alleen maar leuker..
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een jaar geleden toen ik het nog had met mijn ex zagen we elakar ongeveer eens in de week. Soms vond ik het wel aan de weinige kant, maarja, dan zijn de keren dat we elkaar zien juist leuker ![]() Ze blijft trouwens een schat ![]() (niet dat ik weer iets zou willen beginnen) |
![]() |
|
elke dag op school, tijdens de pauzes en erna... is niet zo heel erg verandert, omdat we voordien al goeie vrienden waren (nou is er eigenlijk gewoon meer lichamelijk contact)
daarnaast proberen we in't weekend toch ook telkens minstens een uurtje samen te zijn, gewoon omdat we dan écht met z'n tweetjes zijn, zonder dat iemand ons stoort en daar hebben we allebei nood aan... ik ben er héél tevreden mee!! omdat we elkaar zoveel zien, wil dit niet zeggen dat we es geen paar dagjes of langer zonder elkaar kunnen, het blijft goed gaan, dussssss... ik is héél gelukkig!!! |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Best veel eigenlijk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
van vrijdagavond tot zondagmiddag.
Het is wel goed zo, soms als ik me niet goed voel ofzo zou ik wel willen dat hij hier ook doordeweeks was, maar ja, het is niet zo. Kan er goed mee leven, zo zit je niet op mekaars lip en kan je je eigen leven leiden. Je ziet ook vaak dat mensen die elkaar elke dag zien pauzes inlassen of het gewoon uitmaken want ze hebben genoeg van elkaar, zo snel zal het bij ons niet gaan, het gaat al heel lang goed. |
![]() |
|
elk weekend en elke woensdag, in de vakantie natuurlijk meer, en af en toe ook op vrijdag om eits leuks te gaan doen ofzo...
sommige mensen zien elkaar elke dag...daar moet ik nog ff niet aan denken, wil nog wel mn eigne ding kunnen doen... elke nacht zou ik daarentegen helemaaaaaaaaal niet erg vinden ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zie mijn vriend elk weekend. Hij woont in Rotterdam, ik in Deventer, dus de afstand is een beetje een probleem..
Meestal van vrijdagavond tot zondagavond, soms tot maandagochtend (zoals vandaag ![]() ![]() *heeft zin in zomervakantie* Doordeweeks zie ik hem never nooit niet, en dat vind ik soms best wel moeilijk, als ik me alleen voel of er iets is gebeurd dat niet zo leuk was.. Dan zou ik hem graag bij me hebben om te knuffelen en lekker bij hem te liggen... tja je kunt niet alles hebben he.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zie hem eigenlijk alleen in het weekend. Meestal moet ik op zatderdag werken en hij ook dus dan wordt het een uur of 8 voordat ik bij hem thuis ben. Meestal moet ik dan ook al weer op tijd weg (een uur of 2). Niet zo lang dus, maar we bellen elke dag, dat scheelt ![]()
|
we zien elkaar gemiddeld één keer per maand.
en soms een tijdje om de twee weken, en soms..(zoals nu) pas na anderhalve maand weer. ![]() ![]() of ik er tevree mee ben? uhhmm, sja ik weet niet beter en het gaat heel goed, dus ik ben op it moment wel redelijk tot zeer tevreden. maar later gaan we natuurluk wel bij elkander wonen ![]() en daar ben ik dan ook zeer tevree mee.
||
![]() |
Citaat:
|
Kzie mn vriendin helaas maar 1 keer in de week, in t weekend. Komt door de afstand... Dik 200 km... Tijdens vakanties zien we elkaar ook doordeweeks als t kan, maar standaard dus bijna ieder weekend.
|
![]() |
sjee, ik heel soms 2 keer per week maar meestal 1 keer.. (in het weekend) en nu is het alweer twee en een halve week geleden
![]() toch vind ik het niet echt leuk want we kennen elkaar niet zo goed, wat je wel zou verwachten bij een jaar.. maar we bellen dan ook bijna nooit. ik kan niet met hem bellen, we hebben elkaar niets te melden over de telefoon. |
![]() |
|
![]() |
We zien elkaar bijna elke dag een paar uurtjes...
Maandag vaak niet, dinsdag eet hij hier, woensdag eet ik daar en trekken we de hele dag samen op, donderdag soms wel soms niet, vrijdag vaak niet, heel af en toe 's avonds, zaterdag werken we samen maar kunnen we pas aan het einde van de dag echt praten en dan blijft hij ook slapen en zondag gaat hij om 4 uur weer naar huis... En binnenkort gaan we samenwonen, dus dan zien we elkaar helemaal vaak. En we zijn hier allebei tevreden mee ![]() ![]() Lynn |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik ben homo en verliefd, maar hij woont ver weg :( MarcA | 11 | 20-05-2011 07:13 | |
Liefde & Relatie |
te veel pijn farai | 19 | 11-01-2006 10:40 | |
Liefde & Relatie |
hoe vaak zien?? Roffachick | 61 | 22-09-2005 17:21 | |
Liefde & Relatie |
Te vaak zien? KinkieBinkie | 34 | 11-05-2005 10:44 | |
Liefde & Relatie |
hoe vaak zie jij je vriend(in)? probeer | 81 | 02-02-2004 16:52 | |
Seksualiteit |
Hoe vaak doe je het met je vriend(in) *Marieke* | 32 | 03-07-2002 10:33 |