Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2003, 15:59
groovy
groovy is offline
Jah ik heb wat vragen in mijn maag deze dag..!!

Vieren jullie het met jullie vriend(in) als jullie weer een maand 'overleefd' hebben? Geven jullie elkaar kleine cadeautjes, of pakken jullie het groots aan, of juist helemaal niet, of doen jullie bijvoorbeeld met een half jaar en een jaar enz echt iets vieren?

En heeft iemand leuke ideeën wat je kunt doen als je 'gewoon' een maandje verder bent? Een klein gebaar, maar iets wat echt heel lief is ofzo..? Elke maand een kaartje wordt ook zo saai

bedankt!!

Kussss
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2003, 16:01
Verwijderd
volgens mij doen wij daar nie zo aan.. 'k heb em alleen wel eens wat gegeve als ik van vakantie terug kwam.. had ik een luchje voor em meegenome.. en ik gaf altijd wel gedichtjes.. maar nu ga 'k wel wat doen als we 2 jaar samen zijn 27 mei
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 16:05
Gothic
Gothic is offline
Niet echt eigenlijk. Toen we een half jaar hadden, kwam hij wel met een roos , maar verder niet. Ik vergeet die datum ook altijd... Maar wie weet bij een jaar, alhoewel, dan ben ik op vakantie
Oud 01-04-2003, 16:13
CryptapiX
CryptapiX is offline
naja ik heb nu mjin vriendin bijna 2 maanden en daarin is al valentijn en haar verjaardag geweest dus dat " maandje overleven " schiet er wel bij in
en dan gaat ze over 2 maanden weer 5 maanden naar buitenland stage.. dus da schiet ook niet op
Oud 01-04-2003, 16:26
snoopy
snoopy is offline
nou, we zijn ongeveer 1,5 maand samen, en we hebben t nog niet gevierd, nee. misschien met een half jaar, of een jaar...
ach. En op de dag dat we 2 maanden samen zijn, gaan we samen naar t strand, maar dat is voor m'n verjaardag. En op de dag dat we 4 maanden samen zijn, geeft-ie een feestje, maar dat is voor zijn verjaardag, dus...
Oud 01-04-2003, 16:29
Verwijderd
niet echt... alleen gefeliciteerd schat, kus... als je dat vieren noemt?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 17:50
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
uhm.. ja we hebben het gevierd toen we het een half jaar hadden..
enja toen we het 9 maanden hadden maar dat viel toevallig op valentijnsdag
hij had me wel belooft dat als we het een jaar hebben hij me mee uiteten zou nemen
Oud 01-04-2003, 18:13
Verwijderd
niet elke maand ofzo.. misschien dat we na een half jaar doen of na een jaar ofzo.. op mijn verjaardag hebben we toevallig precies 3 maanden.. ach.. toevallig, maar daar hoef ik geen cadeau voor hoor..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 18:23
Angeles
Angeles is offline
Met halve en hele jaren wel, niet heel groot met cadeaus of zo, maar een lekker etentje is nooit weg.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 18:36
Verwijderd
Nee.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 18:50
poesiefox
poesiefox is offline
In het begin iedere week, toen elke vermaanddag, en nu ieder jaar. Echt vieren doen we niet, soms alleen een knuffel. Hoeft toch ook niet, iedere dag samen is toch al mooi? Wij staan er meer tussendoor bij stil dan op de dag zelf.
Oud 01-04-2003, 19:17
The0
The0 is offline
Ja hoor, gewoon klein. Een cadeautje bij elke leuk getal ofzo
(2 weken, maand, half jaar..)

Mooie opmerking trouwens dat 'uithouden'
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 19:20
Thomas
Thomas is offline
Nou, nee niet echt. Als we weer een maandje erbij hebben ofzo en ik kan het me herinneren dan wil ik haar wel eens extra verwennen, maar we vieren het niet echt.

Bij een jaartje gaan we ook niet echt iets doen. Misschien gaan we wel lekker samen eten, dat doet het nl altijd goed. Echt vieren doen we het dus zeker niet, maar even erbij stil staan kan toch wel?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 19:55
sinsere
sinsere is offline
In het begin wel, dan gingen we op die dag naar elkaar toe en soms gaven we elkaar wat leuks.

Maar nu hebben we bijna 2,5 jaar en dan wordt t een beetje te gek. We vieren nu nog de hele en halve jaren door iets te geven of iets leuks te gaan doen.

Volgende week zijn we 2,5 jaar samen en dan gaan we wel lekker uit eten!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 20:32
Verwijderd
ik deed eerst altijd gewoon op die dag iets leuks met mun vriend... mmaar helaas is dat nou afgelope...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 20:59
Koenie
Koenie is offline
Ik heb het vandaag toevallig 3 maanden met een meisje....
(daarvoor hadde we et ook al ruim 2 maande)
Zij is dus fan van de film Volle Maan, dus hek voor haar die film gekocht....
Niet echt groot, maar ze was er wel erg blij mee.
(K heb zaterdag haar toevallig ook al ene ketting en een beeldje gegeven omdat ik terug kwam van een week vakantie)
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 21:22
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 01-04-2003 @ 16:59:
Vieren jullie het met jullie vriend(in) als jullie weer een maand 'overleefd' hebben? Geven jullie elkaar kleine cadeautjes, of pakken jullie het groots aan, of juist helemaal niet, of doen jullie bijvoorbeeld met een half jaar en een jaar enz echt iets vieren?
De eerste maand heb ik 'm geloof ik een roos gegeven.
Voor de rest doen we er niet veel aan. Meestal merkt een van de twee het op. "He, we hebben alweer 4 maanden."
"Ja, het wordt tijd dat we het uitmaken." ( )

Misschien dat we met 6 maanden nog iets leuks gaan doen.
Picknicken ofzo.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 10:09
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 01-04-2003 @ 16:59:

En heeft iemand leuke ideeën wat je kunt doen als je 'gewoon' een maandje verder bent? Een klein gebaar, maar iets wat echt heel lief is ofzo..? Elke maand een kaartje wordt ook zo saai
Ik stuur hem wel elke maand een kaartje, via de email dan. En dan iedere keer een andere tekst, duh...Maar hij vindt het wel lief. En toen we een maand verkering hadden, was ik op vakantie, en toen kwam hij naar me toe, met 31 rozen, 1 voor elke dag. Dat had voor mij niet gehoeven, maar was echt super lief! En met een half jaar verkering heeft hij nix bijzonders gedaan, dat deed ie met kerst, en ik heb m n dagje meegenomen naar Leiden, Naturalis. Was echt leuk! En daarna nog wezen shoppen in Rotterdam.
Maar tis maar net hoe je zelf bent eejz
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 10:25
Verwijderd
Wij hebben niet eens echt een dag waarop we ineens serieus iets 'met elkaar hadden' dus weten we niet eens wat we moeten vieren.

Mja, meestal vieren we onze 'eerste ontmoetings-dag'. Dat was op 26 juni 2000, dus daar gaan we ook maar gewoon altijd vanuit... Vorig jaar hebben we niet echt iets gedaan, ik kreeg een roos, dat wel Dat jaar ervoor zijn we naar zee geweest, Zee-Brugge, errug leuk. Dit jaar zit ik rond die tijd midden in m'n examens, maar we zullen wel iets samen doen... geen idee wat... Maar 3 jaar moet wel gevierd worden

En per maand doen we niets, dat wordt echt te erg vind ik... Als je toch wat wil doen; neem hem mee naar de bios ofzo, dan doe je ook echt wat...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 10:49
liefkindje
liefkindje is offline
ik geef daar ook geen kadootjes voor

elke dag met hem is een kadootje voor mij
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 11:32
AtHell
AtHell is offline
Alsof iedere dag bij elkaar niet speciaal genoeg is, waarom dan een bepaalde tijdframe vieren ?. Nogal onzinnig.
Oud 02-04-2003, 12:26
Ilsje
Ilsje is offline
dee er "vroeger" wel aan. als ik vriendje in de toekomst zou krijgen zou ik niet op vaste dagen wat geven, maar tussen door. ik kreeg namelijk nooit wat terug en stop om die rede. (dan spraken we af wat te geven, kleinigheidje, en achteraf was ik enige die wat had gegeven... nu vind ik het leuker om op tussendoor dagen iemand iets te geven)
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 13:07
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef op 02-04-2003 @ 12:32:
Alsof iedere dag bij elkaar niet speciaal genoeg is, waarom dan een bepaalde tijdframe vieren ?. Nogal onzinnig.
Je kunt er moeilijk elke dag bij stilstaan. En dan heb je een goed excuus voor cadeautjes en zo.

Toen we een maand hadden, kreeg ik een roos van hem, en op valentijsdag, toen we 40 dagen hadden, 40 rozen!!!
Als we weer een jaar verder zijn, gaan we meestal zwemmen of zo. Dit jaar niet, toen sliep ik bij hem en kwamen 's ochtends zijn ouders binnen met ontbijt op bed. "Gefeliciteerd met jullie 3-jarig jubileum!"

Tsja...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 16:25
Verwijderd
-"*geeft kusje* gefeliciteerd liefje, vier maanden"
-"*geeft kusje terug* inderdaad, jij ook gefeliciteerd"
en tot zoverre het vieren
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 16:27
TMLWKY
TMLWKY is offline
Ik kreeg vandaag bv. een kaartje van m'n vriendin
Omdat we gister 2 maanden samen waren

Maar dat was het wel op het gebied van vieren
Alleen voor een half jaar ofzo moet ik nog wel wat leuks verzinnen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2003, 16:51
Sirenie
Sirenie is offline
Ja, ik krijg zelfs iets als we een jaar een maand een week en een dag samen zijn
We gaan wel eens uit eten, eerst elke maand, maar dat vond ik te vaak. Ik krijg bijna elke maand rozen. Een witte voor elke maand en een rode voor elk jaar. Ik weet echt niet meer wat ik hem allemaal gegeven heb, niet dat het veel is, maar ik weet nooit iets en hij altijd te veel
Ik voel me altijd schuldig als hij weer eens een kado heeft, want ik vind nooit leuke dingen en ik heb nooit tijd om iets te maken. Ik maak graag tekeningen voor hem (ja, ik ben echt al 18), heb hem ooit eens een t-shirt gegeven dat ik zelf ook had. Naar de bios is ook leuk. Gewoon iets gezelligs met zn tweetjes.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 18:35
Sleepingpill
Sleepingpill is offline
nee, doen we eigenlijk niks aan....jah waarschijnelijk wel als we een jaar hebben ofzo maar nu met 4 maand nog niet echt
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 22:42
Mark
Mark is offline
Na een jaar heb ik mijn ex-vriendin een setje sieraden gegeven. Oeps... duur grapje. Helaas was het 4 maanden later uit.

Snow (die niet zo vaak slechte investeringen doet)
Oud 02-04-2003, 23:02
Verwijderd
jazeker wel, afgelopen zondag had ik 2 jaar verkering met mijn lievelingetje, en heb haar zaterdag om die reden mee uit eten genomen naar een erg goed restaurant, kheb zelf een doosje heerlijke sigaren gekregen
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 09:03
Kali
Kali is offline
ben een maand en 2 weken samen met men vriendje, en gewoon na een maand een lief smsje van dat we het al een maandje uithouden tesamen enz of een e-cardje
later weet ik nogni , denk wel om de 6-9-12 maand
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 10:58
Ellennnn
Ellennnn is offline
mijn vriend en ik hebben nou 11 maanden maar wij hebben elkaar echt niet 11 cadeautjes gegeven ofzo. Wel bij drie maand (was mijn gevaarlijke punt, vorige relaties gingen altijd na drie maand stuk). Bij een half jaar zijn we een dagje naar scheveningen geweest en waarschijnlijk doen we volgende maand als we een jaar hebben ook wel wat maar waarschijnlijk niet zo uitgebreid omdat ik dan toch wel erg dicht bij de examens zit...
Oud 03-04-2003, 21:42
Quistnix
Quistnix is offline
Ik grijp elk excuus aan om cadeautjes te geven of uit eten te gaan. Zoals al eerder gezegd bij 1 jaar 1 maand 1 week en 1 dag..

Q.
Oud 04-04-2003, 11:42
655321
655321 is offline
ik heb vandaag precies 13 maanden met mijn vriend en ik ben vanochtend met een kuthumeur weggegaan van zijn huis naar school..

maar meestal vieren we het wel hoor
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 12:13
Psychickje
Psychickje is offline
niet echt 'vieren', maar wel een kaartje ofzo... of gewoon een briefje.
Met 6 maanden wel een klein cadeautje ofzo.
En toen we een jaar samen waren zijn we samen naar de sauna geweest. Hebben we toen 3u aan het zwembad gezeten, in de sauna, het brubbelbad, aan een bar enzovoort... super gezellig en helemaal privé met z'n tweetjes

Maar kleine cadeautjes en kaartjes en briefjes geven we zo wel redelijk veel aan elkaar... daar moeten wij nix voor te 'vieren' hebben
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 12:27
skaapie
skaapie is offline
mijn vriend en ik hebben 20 april (eeste paas dag) 1 jaar verkering...ik wou hem wel iets kleins geven weet alleen nog niet wat....verder hebben we er afgelopen jaar weinig aan gedaan.
Reageren

Regels voor berichten