Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar tis maar net hoe je zelf bent eejz |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij hebben niet eens echt een dag waarop we ineens serieus iets 'met elkaar hadden' dus weten we niet eens wat we moeten vieren.
Mja, meestal vieren we onze 'eerste ontmoetings-dag'. Dat was op 26 juni 2000, dus daar gaan we ook maar gewoon altijd vanuit... Vorig jaar hebben we niet echt iets gedaan, ik kreeg een roos, dat wel ![]() ![]() En per maand doen we niets, dat wordt echt te erg vind ik... Als je toch wat wil doen; neem hem mee naar de bios ofzo, dan doe je ook echt wat... |
![]() |
|
dee er "vroeger" wel aan. als ik vriendje in de toekomst zou krijgen zou ik niet op vaste dagen wat geven, maar tussen door. ik kreeg namelijk nooit wat terug en stop om die rede. (dan spraken we af wat te geven, kleinigheidje, en achteraf was ik enige die wat had gegeven... nu vind ik het leuker om op tussendoor dagen iemand iets te geven)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen we een maand hadden, kreeg ik een roos van hem, en op valentijsdag, toen we 40 dagen hadden, 40 rozen!!! ![]() Als we weer een jaar verder zijn, gaan we meestal zwemmen of zo. Dit jaar niet, toen sliep ik bij hem en kwamen 's ochtends zijn ouders binnen met ontbijt op bed. "Gefeliciteerd met jullie 3-jarig jubileum!" Tsja... |
![]() |
|
Ja, ik krijg zelfs iets als we een jaar een maand een week en een dag samen zijn
![]() We gaan wel eens uit eten, eerst elke maand, maar dat vond ik te vaak. Ik krijg bijna elke maand rozen. Een witte voor elke maand en een rode voor elk jaar. Ik weet echt niet meer wat ik hem allemaal gegeven heb, niet dat het veel is, maar ik weet nooit iets en hij altijd te veel ![]() Ik voel me altijd schuldig als hij weer eens een kado heeft, want ik vind nooit leuke dingen en ik heb nooit tijd om iets te maken. Ik maak graag tekeningen voor hem (ja, ik ben echt al 18), heb hem ooit eens een t-shirt gegeven dat ik zelf ook had. Naar de bios is ook leuk. Gewoon iets gezelligs met zn tweetjes. |
![]() |
|
mijn vriend en ik hebben nou 11 maanden maar wij hebben elkaar echt niet 11 cadeautjes gegeven ofzo. Wel bij drie maand (was mijn gevaarlijke punt, vorige relaties gingen altijd na drie maand stuk). Bij een half jaar zijn we een dagje naar scheveningen geweest en waarschijnlijk doen we volgende maand als we een jaar hebben ook wel wat maar waarschijnlijk niet zo uitgebreid omdat ik dan toch wel erg dicht bij de examens zit...
|
![]() |
niet echt 'vieren', maar wel een kaartje ofzo... of gewoon een briefje.
Met 6 maanden wel een klein cadeautje ofzo. En toen we een jaar samen waren zijn we samen naar de sauna geweest. Hebben we toen 3u aan het zwembad gezeten, in de sauna, het brubbelbad, aan een bar enzovoort... super gezellig en helemaal privé met z'n tweetjes ![]() Maar kleine cadeautjes en kaartjes en briefjes geven we zo wel redelijk veel aan elkaar... daar moeten wij nix voor te 'vieren' hebben ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
vraagje; hoe kwamen jullie uit de relatie-dip? groovy | 25 | 18-12-2005 18:51 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 |