Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2003, 20:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vraag me al een tijdje iets af: Kun je aan de bands die iemand goed vind zien watvoor persoon hij/zij is? En dan bedoel ik niet alle muziek die je 'wel leuk' vind, maar dingen die je echt behoorlijk goed vind.
Hier zijn een paar van mijn favoriete bands:

Red Hot Chili peppers, Radiohead, Blur,Bis, Queens Of the stone Age, Reel Big Fish, beastie boys, Acda en de Munnik, Soulwax, Fucking DeWaele Brothers, Foo Fighters, John Mayer, Supergrass,Coldplay, Queen, The Living End, Sugarcult, Presidents of the USA, Flip Kowlier en Ben Folds Five.

Kunnen jullie hieraan zien watvoor persoon ik ben? Just curious.
Oud 03-04-2003, 20:42
Verwijderd
tuurlijk niet...
iemand die naar zware boze angry rock luistert is toch ook geen depressief en agressief mens. (uitzonderingen daargelaten)
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 20:43
]{ing
]{ing is offline
niet elke hardcore liefhebber is een white power skin
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 20:45
Verwijderd
niet elke emo-er heeft een pakje kleenex in zn achterzak.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 20:46
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Danique schreef op 03-04-2003 @ 21:45:
niet elke emo-er heeft een pakje kleenex in zn achterzak.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 20:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Danique schreef op 03-04-2003 @ 21:42:
tuurlijk niet...
iemand die naar zware boze angry rock luistert is toch ook geen depressief en agressief mens. (uitzonderingen daargelaten)
Ja, maar zo'n persoon luistert toch ook niet alleen maar naar boze angry rock? meeste mensen luisteren naar meer dan 1 muziek soort. En ik bedoel dus of je uit de combinatie van die verschillende dingen een soort van persoonlijkheids schets kan maken.
Oud 03-04-2003, 20:47
funest
funest is offline
Citaat:

Red Hot Chili peppers, Radiohead, Blur,Bis, Queens Of the stone Age, Reel Big Fish, beastie boys, Acda en de Munnik, Soulwax, Fucking DeWaele Brothers, Foo Fighters, John Mayer, Supergrass,Coldplay, Queen, The Living End, Sugarcult, Presidents of the USA, Flip Kowlier en Ben Folds Five.

Kunnen jullie hieraan zien watvoor persoon ik ben? Just curious. [/B]
kut alto

enorm matig topic
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 20:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou, sorry hoor.
Oud 03-04-2003, 20:49
sui
sui is offline
ik denk ook van niet. in m'n klas zit er een jongen die er zoooo sullig uitziet. hij gedraagt zich ook helemaal verkeerd, forceert zichzelf echt om iemand te zijn die hij niet is en daardoor is hij ook zo zielig. onlangs kwam hij met een koRn t-shirt naar school. niemand had dat van hem verwacht. hij luistert volgens mij alleen maar naar dat soort muziek omdat hij bij de groep anderen wil horen die dr wel echt naar luisteren omdat ze t goed vinden.
ik bvb vind heel veel soorten muziek goed. drum'n bass, metal, hiphop, alternative, underground hiphop en zo... veel verschilllende genres dus maar dat zegt toch niets over wie ik ben, dan zou ik wel zogezegd "een heleboel mensen bij elkaar " zijn je kunt echt niet iemand kennen als je z'n muzieksmaak kent denk ik.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 20:50
funest
funest is offline
tja sorry, lame reactietje
maar iemand z'n persoonlijkheid binden aan zijn muzieksmaak kan in mijn ogen alleen bij enorm bekrompen mensen of enorme cliche typetjes..
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 20:52
Verwijderd
Citaat:
sui schreef op 03-04-2003 @ 21:49:
hij luistert volgens mij alleen maar naar dat soort muziek omdat hij bij de groep anderen wil horen die dr wel echt naar luisteren omdat ze t goed vinden.
wie zegt dat die groep het wčl luistert omdat ze het goed vinden? Misschien willen zij juist alleen bij de groep horen en luistert hij het wel omdat hij het čcht goed vind.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 20:52
Type
Type is offline
niet mee eens, eigenlijk, met je stelling.
Of vraag... Whatever

Ik kan nml van de meest gruwelijk harde rotzooi draaien, en toch ben ik een hopeloze romanticus... Een dichter van de wereld. Ik zing mijn leven aan elkaar... En dat gaat absoluut niet gepaard met de muziek die ik draai
Oud 03-04-2003, 20:54
NERD
NERD is offline
Ik hou erg van muziek maar ik heb geen persoonlijkheid, laat staan dat ik het ben...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 20:56
m'neer
m'neer is offline
Als dat zo zou zijn zou ik schizofreen zijn.

En dat ben ik niet, dús klopt het niet.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 21:29
sublime
sublime is offline
Citaat:
Danique schreef op 03-04-2003 @ 21:42:
tuurlijk niet...
kwilde net zeggen > die uitzonderingen dus...

hmm weet niet of je echt de persoonlijkheid kunt bepalen, maar wel stemmingen en ook langdurige stemmingen dus. depressieve mensen zullen niet naar extreem blije muziek luisteren bv

als ik naar mezelf kijk, je kunt bij mij toch wel bepalen hoe ik me voel door de muziek die ik luister;
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 21:56
Verwijderd
Ja ik ben 'n eikel. En ik luister naar herrie. Dus dat verband is er wel.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 21:58
antigone
antigone is offline
Citaat:
Noekie schreef op 03-04-2003 @ 21:38:
Ik vraag me al een tijdje iets af: Kun je aan de bands die iemand goed vind zien watvoor persoon hij/zij is? En dan bedoel ik niet alle muziek die je 'wel leuk' vind, maar dingen die je echt behoorlijk goed vind.
Hier zijn een paar van mijn favoriete bands:

Kunnen jullie hieraan zien watvoor persoon ik ben? Just curious.
ik niet.
Oud 03-04-2003, 23:24
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
misschien dat je dat soms kan zien...

maar meestal niet denk ik...ieder1 is toch weer anders...

mijn ex-beste vriendin luisterde altijd alleen maar punk metal blabla en ik alleen maar hiphop, als het zo zijn dat je persoonlijkheid altijd bij de muziek paste had t echt niet geklickt tussen ons....
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 23:58
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
eXo schreef op 03-04-2003 @ 22:56:
Ja ik ben 'n eikel. En ik luister naar herrie. Dus dat verband is er wel.
Dat wordt mijn nieuwe sig denk ik.
En ik ben het ook met je antwoord eens.
Oud 04-04-2003, 00:19
HK66666
HK66666 is offline
och...
Soms luister ik wilde muziek.. soms ben ik wild.. soms luister ik rustige muziek.. soms ben ik rustig.. soms luister radio 538.. soms heb ik braakneigingen..
Je bent niet wat je luistert, wat je luistert komt voort uit wat je bent.
Oud 04-04-2003, 08:13
Footprint
Footprint is offline
haha hak
damn right kerel
Oud 04-04-2003, 08:58
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Ik luister vanalles.... voornamelijk nofx, Lagwagon, Satanic (alleen de laatste cd), No use, Guttermouth enz enz als ik geen bepaalde sfeer wil, gewoon onder een spel, onder msn of de stereo... misschien om een beetje op te vrolijken, maar ben ik al heel vrolijk wordt het meestal ska (verschilt, van hardheid tot Ska-p), ben ik een beetje kwaad of agressief meestal Anti-flag als ik geen zin heb om vrolijk te worden..... als ik dat wel wil moet het toch iets van frenzal rhomb of captain everything zijn. Als ik zo melig ben als een zak meel luister ik Nerfherder.... Oja.... dankzij 16 gabberparty's die ik mee georganiseerd luister ik eens in de maand 12 uur aan een stuk naar gabber-hardcore, en omdat mijn broertje zich soms een gengster voelt heb ik ook naar rap/hiphop leren luisteren..... Nu nog metal, daar heb ik nog niet in 5 jaar naar leren luisteren
Oud 04-04-2003, 09:30
Verwijderd
Citaat:
86dagreed schreef op 04-04-2003 @ 00:58:
Dat wordt mijn nieuwe sig denk ik.
En ik ben het ook met je antwoord eens.
Hehe ik zie nog "ik kan wel blijven stilstaan maar dat schiet Niet op"

Hmm.. verder wil ik nog toevoegen dat als je scooter niet goed vind dat je dan waarschijnlijk niet deugd.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 09:40
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef op 04-04-2003 @ 09:58:
Ik luister vanalles.... voornamelijk nofx, Lagwagon, Satanic (alleen de laatste cd), No use, Guttermouth enz enz als ik geen bepaalde sfeer wil, gewoon onder een spel, onder msn of de stereo... misschien om een beetje op te vrolijken, maar ben ik al heel vrolijk wordt het meestal ska (verschilt, van hardheid tot Ska-p), ben ik een beetje kwaad of agressief meestal Anti-flag als ik geen zin heb om vrolijk te worden..... als ik dat wel wil moet het toch iets van frenzal rhomb of captain everything zijn. Als ik zo melig ben als een zak meel luister ik Nerfherder.... Oja.... dankzij 16 gabberparty's die ik mee georganiseerd luister ik eens in de maand 12 uur aan een stuk naar gabber-hardcore, en omdat mijn broertje zich soms een gengster voelt heb ik ook naar rap/hiphop leren luisteren..... Nu nog metal, daar heb ik nog niet in 5 jaar naar leren luisteren
je luistert naar 'alles' en komt vervolgens met een lading bands op de proppen die aan het punk-genre gerelateerd zijn.
Oud 04-04-2003, 11:08
HK66666
HK66666 is offline
Citaat:
eXo schreef op 04-04-2003 @ 10:30:

Hmm.. verder wil ik nog toevoegen dat als je scooter niet goed vind dat je dan waarschijnlijk niet deugd.
Hier kan ik het natuurlijk alleen maar mee eens zijn!
Oud 04-04-2003, 11:14
Verwijderd
ik vind mensen met een wat 'afwijkende' muzieksmaak vaak wel interessanter, maar dat heeft dan denk ik meer te maken met gezamelijke interesses..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 11:32
m'neer
m'neer is offline
Citaat:
Glow schreef op 04-04-2003 @ 12:14:
ik vind mensen met een wat 'afwijkende' muzieksmaak vaak wel interessanter, maar dat heeft dan denk ik meer te maken met gezamelijke interesses..
Afwijkend is relatief, waarschijnlijk zet je 't daarom ook tussen aanhalingstekens. Hoe bedoel je 't? Afwijkend ten opzichte van wat?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 11:35
Verwijderd
Citaat:
m'neer schreef op 04-04-2003 @ 12:32:
Afwijkend is relatief, waarschijnlijk zet je 't daarom ook tussen aanhalingstekens. Hoe bedoel je 't? Afwijkend ten opzichte van wat?
Afwijkend van hetgeen waar het gros van de jongeren naar luisterd; top100.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten