Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
enorm matig topic |
![]() |
|
ik denk ook van niet. in m'n klas zit er een jongen die er zoooo sullig uitziet. hij gedraagt zich ook helemaal verkeerd, forceert zichzelf echt om iemand te zijn die hij niet is en daardoor is hij ook zo zielig. onlangs kwam hij met een koRn t-shirt naar school. niemand had dat van hem verwacht. hij luistert volgens mij alleen maar naar dat soort muziek omdat hij bij de groep anderen wil horen die dr wel echt naar luisteren omdat ze t goed vinden.
ik bvb vind heel veel soorten muziek goed. drum'n bass, metal, hiphop, alternative, underground hiphop en zo... veel verschilllende genres dus maar dat zegt toch niets over wie ik ben, dan zou ik wel zogezegd "een heleboel mensen bij elkaar " zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
niet mee eens, eigenlijk, met je stelling.
Of vraag... Whatever ![]() Ik kan nml van de meest gruwelijk harde rotzooi draaien, en toch ben ik een hopeloze romanticus... Een dichter van de wereld. Ik zing mijn leven aan elkaar... En dat gaat absoluut niet gepaard met de muziek die ik draai ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() hmm weet niet of je echt de persoonlijkheid kunt bepalen, maar wel stemmingen en ook langdurige stemmingen dus. depressieve mensen zullen niet naar extreem blije muziek luisteren bv als ik naar mezelf kijk, je kunt bij mij toch wel bepalen hoe ik me voel door de muziek die ik luister; |
![]() |
||
Citaat:
|
misschien dat je dat soms kan zien...
maar meestal niet denk ik...ieder1 is toch weer anders... mijn ex-beste vriendin luisterde altijd alleen maar punk metal blabla en ik alleen maar hiphop, als het zo zijn dat je persoonlijkheid altijd bij de muziek paste had t echt niet geklickt tussen ons.... |
![]() |
|
och...
Soms luister ik wilde muziek.. soms ben ik wild.. soms luister ik rustige muziek.. soms ben ik rustig.. soms luister radio 538.. soms heb ik braakneigingen.. Je bent niet wat je luistert, wat je luistert komt voort uit wat je bent.
|
Ik luister vanalles.... voornamelijk nofx, Lagwagon, Satanic (alleen de laatste cd), No use, Guttermouth enz enz als ik geen bepaalde sfeer wil, gewoon onder een spel, onder msn of de stereo... misschien om een beetje op te vrolijken, maar ben ik al heel vrolijk wordt het meestal ska (verschilt, van hardheid tot Ska-p), ben ik een beetje kwaad of agressief meestal Anti-flag als ik geen zin heb om vrolijk te worden..... als ik dat wel wil moet het toch iets van frenzal rhomb of captain everything zijn. Als ik zo melig ben als een zak meel luister ik Nerfherder.... Oja.... dankzij 16 gabberparty's die ik mee georganiseerd luister ik eens in de maand 12 uur aan een stuk naar gabber-hardcore, en omdat mijn broertje zich soms een gengster voelt heb ik ook naar rap/hiphop leren luisteren..... Nu nog metal, daar heb ik nog niet in 5 jaar naar leren luisteren
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm.. verder wil ik nog toevoegen dat als je scooter niet goed vind dat je dan waarschijnlijk niet deugd. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
Muziek |
Zita Swoon Help Valentijn | 74 | 27-02-2006 19:31 | |
Muziek |
DisTronics Festival, effenaar funest | 13 | 05-01-2005 08:44 | |
Muziek |
Tiesto Vs 50 of Eminem Leemer | 16 | 23-12-2003 16:16 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De ongefundeerde afkeer naar George W. Bush en de Amerikanen. the atmosfere | 154 | 17-08-2003 15:43 | |
Games |
Final Fantasy: welke? independancy wanted | 34 | 18-05-2002 10:42 |