Advertentie | |
|
![]() |
|
Politie, absoluut. Maar ze moet wel zorgen dat ze zijn echte naam weet en volledig adres waar die ook staat ingeschreven enzo, want daar willen dat soort types nog weleens over liegen.
![]()
|
Mij zal je niet snel horen zeggen dat het het beste is naar de politie te gaan, omdat die weg mij heel hard en moeilijk lijkt en ik er normaal gesproken ook wel in geloof dat tijd een uitweg zal brengen..
Maar bij deze situatie vraag ik het me heel sterk af, ja tijd zal een uitweg brengen voor het meisje, maar zeker niet de goede.. Daarom ben ik het met de rest eens, politie! |
![]() |
|
Verkrachters zouden ze van mij rustig het hele handeltje mogen laten verwijderen. (om het subtiel te zeggen)
Maar laat hier de politie maar op los. Ze zal heus wel genoeg psychologische en lichamelijke aanwijzingen hebben dat hij haar verkracht. En de negatieven en de PC zullen ook helemaal doorzocht worden. Zorg dat je zelf weet waar die man woont. Ze zal je in het begin haten dat je het hebt verteld maar dat zal ook wel bijtrekken als ze ziet dat jou 'verraad' haar heeft gered.
|
Verwijderd
|
Als ze het verteld is ze zeker die vriendin kwijt...? Waarom? In eerste instantie zal ze het niet leuk vinden, maar ze realiseert zich zelf denk ik ook wel dat dit niet goed is en niet langer zo kan. Ik denk dat één van jullie toch hulp in moet schakelen, desnoods samen met dat meisje...laat haar naar haar ouders gaan, naar haar huisarts, iemand op school en/of de politie. Of laat haar desnoods eerst de kindertelefoon of een anderen instantie bellen, dat kan anoniem.
|
![]() |
|
Najah iedereen zegt politie, en dat zei ik ook. Maar die vriendin van mee weet het allemaal als enige, en als die het verteld aan wie dan ook is ze voor eens en altijd het vertrouwen kwijt!
Wie weet wat die vriendin zichzelf dan aandoet, of het meisje dat verkracht is. Dat is het probleem vooral, het vertrouwen dat ze kwijtraakt.
|
![]() |
Omdat alleen die vriendin van je t weet moet het juist aan mensen verteld worden.. of ouders of politie...
Anders gaat t maar door. En dit moet gewoon stoppen.. Die vriendin zal achteraf zeker inzien dat het juist goed was om t te vertellen. Bovendien moet die man NIET zijn gang kunnen blijven gaan.... Het is voor iedereen beter als meer mensen (vooral volwassenen) het te weten komen en er wat aan kunnen doen... Mijn advies is: Actie! Ga dingen regelen met die vriendin van je. Jullie moeten er niet alleen mee blijven rondlopen! |
![]() |
||
Citaat:
Gebruik deze middelen. Sex tegen je wil in is heeel erg slecht. Dat mag nooit gebeuren!!. Ik wil je zelfs (en je vriendin) persoonlijk komen helpen om er legaal een eind aan te maken. Aan deze situatie. Mail me maar: idmind@icqmail.com
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
what to do. NoDoubt | 23 | 16-03-2006 09:55 | |
Psychologie |
What do you do when you're down? kleinedraak | 9 | 18-04-2004 20:33 | |
Liefde & Relatie |