Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hmpf.....damn....mijn absolute voor lul staan actie...
Denk toen we etalagepoppen moesten spelen in een musical uitvoering in het hotplein theather...grote avond en we stonden daar met een groepje, en toen kwamen we tot leven en moesten we ons aankleden en zaten mijn kleren achterstevoren....kortom broek ging niet dicht en zakte af als ik danste... maar das wel heel lang geleden...
||
Citaat:
![]()
|
ok,stel je voor:
je staat bij de sigarenboer om siggaretten te halen,plotseling dringt er een vrouw voor en bestelt een pakkie marlboro. je scheld dat vrouwtje helemaal verrot haalt een pakkie marlboro en gaat naar huis. thuis aangekomen komt je moeder naar je toe en geeft je een pakkie marlboro met de woorden '' hier zoon, een vriendin van me was onderweg hier naartoe en ik had haar gevraagt een pakkie mee te nemen omdat ik dacht dat je er 1 nodig had'' en je ziet het vrouwtje op de bank zitten....
|
toen ik met mijn (ex)vriend bij familie op bezoek was en toen hadden we nogal wat gedronken en ik was dronken, en toen gingen we slapen en ik moest naar de wc en toen had ik de verkeerde deur te pakken en zat ik bij die familie (een oom en tante) op de slaapkamer, toen werd die tante wakker en mij naar de wc te begeleiden. erg schamend.
|
Toen ik vanochtend in m'n pyama heel charmant de trap af
werd gedragen, (enkel verstuikt), zat de buurman gezellig een kopje thee te drinken. (en ja, het is zo'n vies mannetje van 50 wat dolgraag een jonge vriendin wil, en ja, ik had een verschoten beertjeshemd aan. ![]() Oh, en gister, toen ik in de tram zat (brood halen), en heel moeilijk kon instappen. Werd geholpen door een jongen, maar net toen ik erin was, bleef m'n kruk zeg maar haken.. Ik viel half in de armen van die jongen (en half op de grond ![]() Tja. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
was op een vrijdag middag
![]() ik zat met een klasgenoot te praten over hoe hard we aan vakantie toe zijn en vroeg vannuh:heb jij je huiswerk,btw? zegt ie: neuh dus ik vannuh:mja ik ook nooit,heb het helemaal gehad bla bla bla. *ging boze dingen zeggen over die docent* toen inneens keek ik achter me en toen liep dat wijf achter me aan ![]() dus ik snel over een andere docent beginnen en zeggen tegen die klasgenoot vannuh:kijk achter je ![]() ![]() ze heeft alles gehoord en pakte me in de les door me een beurt te geven. gelukkig wist ik die vraag nog uit m n kop ![]()
|
Dikke maand geleden op i-net. Niet iets beschamend, maar d'r hebben een aantal mensen me voor lul gezet, maanden hadden ze me voor de gek gehouden, vond het op dat moment niet echt leuk.
||
Citaat:
Ik sta paradoxaal genoeg nooit en altijd voor lul.
|
Nou ik moest ooit es heel dringend naar het toilet toen we op één of andere schoolreis waren, heel de klas zat neer en toen ik recht stond besefte ik dat me voet sliep, dus ik al hinkelend ondersteunend door me leraar met een rooie kop naar de WC
![]() ![]()
|
Toen ik in een half lege discotheek met meters wc papier onder mn schoenen de wc uitkwam en iedereen stond te lachen? ( en ik ook nog "ja wat lachen jullie nou, dat heb ik altijd!")\
Toen ik in een overvolle discotheek van de trap afviel en midden in op mn buik lag. Toen ik een jongen omhelsde die ik ken maar die ik niet bleek te kennen, met al zn vrienden er omheen. Een onaardige mop maken over een magazijnbeheerder tegen iemand die zelf magazijnbeheerder is. Ach ik maak elke dag wel blunders (vooral op stap) |
![]() |
|
Ik was ooit een keer op een verjaardag van een toen nog vage kennis.. Nadat ik heel de woonkamer doorgelopen was en netjes iedereen had gefeliciteerd, kwam ik weer uit bij de jarige.. Dus ik tegen die gozer: ''Nou heb ik iedereen gefeliciteerd, maar je moeder ben ik volgens mij niet tegengekomen.''.
Blijkt dus dat die moeder 4 jaar geleden is overleden.. Je begrijpt wel, dan voel je je behoorlijk lullig.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
-toen ik van mn fiets viel midden op de spoorwegovergang en mn tas bleek ook nog haken!!
-Toen ik n muurtje (van 1m hoog) op wou springen maar voorover viel..(op school) ik heb dit soort dingen voortdurend.. ook heb ik 1 bepaalde leraar ..en iedereen vindt hem eng ..en ik ben zijn slachtoffer waar hij van die hele enge*sexueel*getinte opmerkingen naar maakt ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik voelde me wel een beetje lullig toen ik het stoepje van mn huis op reed en keihard op mn bek ging.. (En ja, er waren mensen bij..anders is het natuurlijk niet zo lullig).
Enne..ja, As je bekant struikelt of zo.. Was toen samen met een jongen die ik nogal erg gaaf vond, en ik was al zo zenuwachtig.. en dan flikker je ook nog bekant. Was niet grappig.. Enn..Uhm.. pff.. Ik heb nog veel meer (ergere) acties, maar ik moet er ff over nadenken ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Vrije tijd |
de mooiste sportuitspraken tinus11 | 146 | 26-07-2005 15:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] (was: **lees ff!!!**) Jenneke.* | 158 | 13-05-2004 13:00 | |