![]() |
|
http://www.deftonesworld.com/covers/deftones_cover.jpg
zou dit nu nep zijn? Of gaan ze nu zingen over koene ridders die in kastelen knappe princessen (met grote tieten)gaan bevrijden van de kwade draken??? \m/
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder vind ik m niet heel mooi, maar ook niet ontzettend lelijk of verbazend... Het album komt officieel geloof ik trouwens 20 mei uit, op de site staat trouwens een filmpje van een "schrijfsessie" en t klinkt wel cool, erg rustig... maar ja stukje was beetje kort, dus kan je verder niet echt over oordelen.
|
Verwijderd
|
Het is het lettertype van around the fur en adrenaline... Daarna hadden ze een ander lettertype..kvind het dan wel vreemd dat ze weer terug gaan naar het oude, dus misschien dat iemand dit gewoon gemaakt heeft ofzo voor de lol. Maar ja, het kan ook dat ze het lettertype gewoon nog steeds cool vinden en erbij willen blijven. Ik vind het niet mooi dat doodshoofd ding met rozen. Verschrikkelijk zelfs. Ook zo saai met de letters, erboven geplaatst... Naja, we wachten af he..
|
![]() |
|
Persoonlijk denk ik niet dat dit de cover word? Vind 'm zo fake.
Ze kunnen zeker het oude font weer gaan gebruiken - dat staat toch meer voor deftones dan dat font gebruikt op/voor white pony. Ik denk dat ze voor iets strakkers gaan, zeker niet een skull ofzo.. Das zo cliché. Ik denk eerder aan de kleur wit ofzo - kijk eens naar de officiele site. Zoiets verwacht ik eerder. Dit ziet er ook eerder uit alsof het gemaakt is door een fan. Inderdaad, iedereen kan dit maken. You take a picture of a skull, roses as background and place the deftones font on top of it.
||
Citaat:
asjeblieft. flikker een eind op met je gezeik. ga naar een andere pathetisch zeikforum, maar reageer niet meer hier. het merendeel van je posts gebruik je toch alleen om je cool-heid op te vijzelen wat niet lukt. Kortom: loop niet zo te zeiken over het taalgebruik van anderen maar hij het op de muziek...sjiez
||
Citaat:
Ik wil mijn cool-heid overigens niet opveizelen. Als mijn coolheid opveizelen -zeggen wat ik denk is-ok, tja. (en ik geloof dat als ik dat zou proberen me niet erg goed zou lukken). Maar ik snap het probleem niet zo denk ik. Daarnaast heb ik een schurfthekel aan mensen die die van die msn/internettaall gebruiken, en ik ben er zeker van dat dat veel meer mensen hier zijn die het met me eens zijn. Maar goed. ik maak me geloof ik erg geliefd hier.
||
Citaat:
Oh en wat doe jij dan? Precies, zeiken, heel goed, stickertje op je voorhoofd. Er is trouwens een verschil tussen je coolheid opveizelen en gewoon zeggen wat je denkt waarbij je niet de intentie hebt om op te vallen. Dat heb ik liever dan mensen die constant iemand anders' reet kussen. Jij weet het allemaal heel goed te analyseren zeg, ik ben erg onder de indruk. Suspicion haunts the guilty mind is een erg toepasselijke uitspraak in deze vermoeiende soap scene die je zojuist tot stand hebt gebracht. Als je nou nog een beetje wist hoe je iemand de grond in moet boren, zou dit misschien nog een béétje vermakelijk zijn, maar helaas; deze soap heeft het oppervlakkige niveau van GTST waarbij Ludo aan het eind van de scene met een verdwaasde blik in de lens van de camera kijkt, terwijl de muziek op de achtergrond een poging doet het geheel nog enigzins spannend te maken. Ik wacht met smart op je volgende poging. ![]()
||
Citaat:
|
Ach of dit de cover word weet ik niet maar deze staat wel op www.deftones.com. Maar het gaat me meer om de muziek en wat Chino Moreno laat zien. Over alle albums die ik heb ben ik zeer tevreden. Naar mijn mening is Deftones gewoon een goede band, en ach de cover? De skull is wel beetje cliché but hey I don't care.
![]()
|
Ach ja wat mensen ook van de cover vinden van het album, I won't let them guys down, ben echt benieuwd naar de CD. Als die uit is haal ik hem iig meteen.
![]() Edit: ben ik trouwens de enige die de cover wel mooi vindt? Ik bedoel die skull, geen problemen mee. ![]()
Laatst gewijzigd op 03-04-2003 om 21:28. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat: