Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2x stacaravan of in een huisje auto, meestal 1 volle dag rijden. familie ajb!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
-Waar ga je naar toe op vakantie( alle landen in een jaar )
Nederland of Belgie (heeel soms naar Luxemburg, dus gewoon de BENELUX) -Hoeveel keer per jaar ga je op vakantie ? 1x -Waar overnacht ( camping,kartonnen doos, hotel etc) we huren een bungalowtje - Met wat voor vervoersmiddle ga je op vakantie? ( auto, fiets etc) auto - Met welke mensen ga je op vakantie? (vrienden, familie etc) (nog steeds) met m'n ouders |
![]() |
|
Verwijderd
|
Verschilt, maar meestal Nederland. -Hoeveel keer per jaar ga je op vakantie ? Hooguit 1 keer (maar regelmatig 0 keer) -Waar overnacht ( camping,kartonnen doos, hotel etc) Camping - Met wat voor vervoersmiddle ga je op vakantie? ( auto, fiets etc) Auto - Met welke mensen ga je op vakantie? (vrienden, familie etc) Familie. |
![]() |
|
![]() |
Griekenland, canarische eilanden -Hoeveel keer per jaar ga je op vakantie ? Eén keer -Waar overnacht ( camping,kartonnen doos, hotel etc) In een hotel - Met wat voor vervoersmiddle ga je op vakantie? ( auto, fiets etc) Vliegtuig - Met welke mensen ga je op vakantie? (vrienden, familie etc) Familie |
![]() |
|
Terschelling ![]() -Hoeveel keer per jaar ga je op vakantie ? 1 keer meestal... -Waar overnacht ( camping,kartonnen doos, hotel etc) Camping. - Met wat voor vervoersmiddle ga je op vakantie? ( auto, fiets etc) fiets. - Met welke mensen ga je op vakantie? (vrienden, familie etc) met vrienden ![]()
|
Met de trein naar Denemarken, Duitsland, Oostenrijk -Hoeveel keer per jaar ga je op vakantie ? 1 x, kost me al veel ![]() -Waar overnacht ( camping,kartonnen doos, hotel etc) je? Jeugdherberg, maar ik prefereer een hotelletje, is helaas nie anders. - Met wat voor vervoersmiddle ga je op vakantie? ( auto, fiets etc) Treinreis - Met welke mensen ga je op vakantie? (vrienden, familie etc) Met onbekenden!! Haha, met Vinea, jong op vakantie, zonder bekenden.
|
Belgie en Italie -Hoeveel keer per jaar ga je op vakantie ? Ongeveer 2 keer -Waar overnacht ( camping,kartonnen doos, hotel etc) Naar Belgie in kampeerboerderij. Naar Italie op camping. - Met wat voor vervoersmiddle ga je op vakantie? ( auto, fiets etc) Naar Belgie met de fiets. Naar Italie met het vliegtuig. - Met welke mensen ga je op vakantie? (vrienden, familie etc) Naar Belgie met 50 man, jong en oud om te fietsen. Alleen naar Italie om te werken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vooruit dan maar...
-Waar ga je naar toe op vakantie (alle landen in een jaar) Dit jaar: Frankrijk (weekend Euro Disney ![]() -Hoeveel keer per jaar ga je op vakantie? Erg verschillend, dit jaar iig 3 keer (meestal maar een weekendje ofzo). -Waar overnacht (camping, kartonnen doos, hotel etc) Hotel, bungalow, tent. - Met wat voor vervoersmiddel ga je op vakantie? (auto, fiets etc) Bus en/of auto iig. - Met welke mensen ga je op vakantie? (vrienden, familie etc) iig met m'n vriend, we gaan bij zijn zus (+ haar man en hun kinderen) nog een paar dagen op de camping staan, en met mijn familie (mijn ouders, zusjes + aanhang, oma, tantes, ooms, neven + aanhang, nichten + aanhang) gaan we nog een weekendje weg. |
![]() |
|
> Duitsland -Hoeveel keer per jaar ga je op vakantie ? > 1x -Waar overnacht ( camping,kartonnen doos, hotel etc) > camping (tent) - Met wat voor vervoersmiddle ga je op vakantie? ( auto, fiets etc) > auto - Met welke mensen ga je op vakantie? (vrienden, familie etc) > schoonfamilie |
![]() |
|
![]() |
Italie, Portugal -Hoeveel keer per jaar ga je op vakantie ? 2 keer (misschien 3...) -Waar overnacht ( camping,kartonnen doos, hotel etc) Appartement - Met wat voor vervoersmiddel ga je op vakantie? ( auto, fiets etc) Vliegtuig - Met welke mensen ga je op vakantie? (vrienden, familie etc) Italie: ouders Portugal: met twee vriendinnen |
![]() |
|
Dit jaar: Amerika, Noorwegen en Engeland -Hoeveel keer per jaar ga je op vakantie ? Meestal 2 keer -Waar overnacht ( camping,kartonnen doos, hotel etc) Meestal huisje of hotel - Met wat voor vervoersmiddle ga je op vakantie? ( auto, fiets etc) Naar Noorwegen met de auto, andere vakanties met vliegtuig - Met welke mensen ga je op vakantie? (vrienden, familie etc) Familie
|
![]() |
Dit jaar Duitsland en ik ga nog naar Spanje -Hoeveel keer per jaar ga je op vakantie ? Minimaal 1x in de zomer, soms ook nog een weekend tussendoor -Waar overnacht ( camping,kartonnen doos, hotel etc) Zomer altijd camping, anders een huisje of iets dergelijks - Met wat voor vervoersmiddle ga je op vakantie? ( auto, fiets etc) Auto - Met welke mensen ga je op vakantie? (vrienden, familie etc) Familie
||
Citaat:
|
![]() |
|
Waar ga je naar toe op vakantie( alle landen in een jaar ) Frankrijk, Oostenrijk
Hoeveel keer per jaar ga je op vakantie ? 3 x, zomervakantie, meivakantie en voorjaarsvakantie Waar overnacht ( camping,kartonnen doos, hotel etc) Zomer altijd camping, verder in een appartement ofzo Met wat voor vervoersmiddle ga je op vakantie? ( auto, fiets etc) Auto of met een bus Met welke mensen ga je op vakantie? (vrienden, familie etc) Familie |
![]() |
|
![]() |
[Hier zijn de vragen
-Waar ga je naar toe op vakantie( alle landen in een jaar ) Dit jaar Spanje en ierland. Mijn broer woont in ierland en we gaan daar een weekendje op bezoek. De vakantie is naar Spanje, in de zon. Vorige jaren ben ik naar turkije en griekenland geweest. -Hoeveel keer per jaar ga je op vakantie ? 2 keer, 1 keer zomervakentie, 1 keer op bezoek bij mijn broer. -Waar overnacht ( camping,kartonnen doos, hotel etc) in de zomervakantie in een hotel, naar Ierland bij mijn broer thuis. - Met wat voor vervoersmiddle ga je op vakantie? ( auto, fiets etc) Vliegtuig. - Met welke mensen ga je op vakantie? (vrienden, familie etc) Met mijn vriend. groetjes
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Enquetes voor game over drugs Verwijderd | 1 | 15-02-2010 15:05 | |
Algemene schoolzaken |
Enquette (invullen) daan012 | 5 | 01-11-2008 15:55 | |
Liefde & Relatie |
Enquete Meinita | 38 | 24-03-2006 14:33 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête over studeren AB-Guus | 9 | 02-02-2006 15:51 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête {opzet}: verhouding tussen de Nederlanders en de Moslims Spray rebel | 3 | 06-12-2004 21:21 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête Gebruik van tabak en alcohol onder jongeren Foxy_oud | 72 | 09-07-2004 17:08 |