Advertentie | |
|
![]() |
|
Vaak is het een kwestie van wil & onwil. Je hebt elke seconde van de dag de keuze om je zo te voelen als je wilt. Zelf al sta je met je verkeerde been op uit bed dan nog kan je het willen om niet toe te geven aan wat je eigenlijk denkt te willen gaan zijn (boos, blij etc).
Soms kan het feit dat je eigenlijk naar de wc moet en niet kan al een reden zijn dat je humeur naar beneden gaat. Dicht bij je gevoel staan is ook heel belangrijk. Het is mooi als je kan aanvoelen welke stemming er boven je hoofd hangt. Eraan toegeven is nog iets anders. Ikzelf voel mijn stemmingen meestal wel aankomen en soms onderdruk ik mijn negatieve gevoelens omdat ik anders mijn rotbuien op iemand anders (klanten of zo) ga afreageren. En die hebben er niets mee te maken. Ik hou mijn troep liever bij me...
|
Wat als je al vantevoren aan ziet komen dat je vervelende dingen moet gaan doen of dingen waar je waarschijnijk een dipje van zou kunnen krijgen moet je dat dan vermijden ? Juist extra tegen in gaan?
laat het gevoel maar komen. Ken het al. zoiets denk ik dan maar Niks echt leuk vinden scheelt ook, nooit een teleurstelling. maar het werkt niet..
||
Citaat:
Te laat achter komen? meestal niet, "kweenie" ![]()
||
![]() |
Citaat:
of ik heb de energie niet meer en laat het maar zitten omdat het toch vertrouwd is
|
Ja, ik merk het ook altijd..
Maar ik heb op zo'n moment ook zoiets van: aah, dit is makkelijk, en wil geen moeite doen om weer vrolijk te worden. Of ik wil het aan de ene kant wel en aan de andere kant niet, zodat je zo'n soort situatie krijgt met 2 seconden vrolijk, dan weer depri, echt heel vaag... ![]()
|
Hmm, ik merk het helaas niet zo snel. Tis meer als ik er middenin zit en dan door iets kleins eraan herinnert word. Bijv als ik iets altijd leuk vond en dan ineens niet meer is dat dus vaak een teken dat het niet zo goed met me gaat. Meestal kom ik erachter als ik ook echt op het punt zit van wending (dus vandaf dan gaat het vaak ook weer beter).
Als ik het merk probeer ik er zeker ook wat aan te doen!!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
vraagje roos93 | 42 | 27-06-2011 01:32 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Psychologie |
Diepzeechatten: van chatten naar verkenchatten Waterput | 12 | 02-01-2008 10:01 | |
Algemene schoolzaken |
Leer en studierichtingproblemen Verwijderd | 21 | 02-12-2007 20:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |