Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je psych op vakantie is en je wilt toch je verhaal kwijt, moet je tijdelijk iemand anders zoeken om het aan te vertellen. Misschien kan deze je niet zo goed helpen als je psych, maar het lucht in ieder geval op.
Waarom kan je niet geloven dat andere mensen van je houden en om je geven?!! Vind je jezelf zo slecht dan, volgens mij valt dat heel erg mee! Probeer eens een lijstje te maken met dingen waar je goed in bent, waar je tevreden over bent?!! Als je zelf niks kan bedenken, vraag dan aan andere mensen dit voor je te doen, wedden dat je een hele waslijst krijgt?!! Nou, je mag mij ook mailen, als je je verhaal wilt doen: kikkertje1987@hotmail.com suc-6 ermee! kus! wendy
|
![]() |
hoi Diane,
dit forum is erg anoniem en daarom durf ik gerust te vertellen dat ook ik een zelfmoordpoging heb gedaan het ligt wat mijn ouders betreft wat lastig, beide zie ik bijna nooit (mijn moeder is opgenomen en mijn vader constant op pad) dus daar praat ik vrij weinig mee Omdat verder niemand het hier doet, heb ik alle verantwoordelijkheden overgenomen, en zoiets gaat te zwaar voor je worden. 8 maart heb ik de poging gedaan, 10 maart was ik alweer thuis. Wat ik gedaan heb, is een heleboel oxazepam en seroxat slikken. Nou echt hoor, ik voelde me vreselijk, ik was heel erg misselijk en alles begon te duizelen. Het volgende moment dat ik me herinner stonden er mensen bezorgd aan mijn ziekenhuisbed. Diane, ik zou het fijn vinden om met je te mailen. Ikzelf voel me ook nog steeds rot, maar aan een zelfmoordpoging denk ik momenteel niet meer (in de vorm van nog eens willen). Wel heb ik een lichte vorm van zelfverminking, waar ik hier niet op in ga, aangezien dat te persoonlijk is. Ik denk dat ik je goed zou kunnen helpen en steunen, aangezien we beide dezelfde gedachte hebben (gehad). Mocht je er behoefte aan hebben, mijn mailadres is kissssssss1987@hotmail.com Meid, ik wil je heel erg veel sterkte wensen en ik hoop dat je deze moeilijke periode te boven komt. Het gaat nog heel lang duren en het wordt een lange weg, maar je komt er wel!
|
![]() |
Probeer hulp te zoeken bij anderen, vrienden, onbekenden via internet ofzo, denk niet dat je iemand daarmee tot last ben, veel van ons zitten bijvoorbeeld hiero onder psychologie om anderen te helpen (hmzz als ik goed begrijp, ikke igg wel) als je je verhaal kwijt wilt, ga je gang. Ook bij vrienden, vrienden moeten er voor elkaar zijn als het goed en als het slecht gaat en je moet het voor ze over hebben om voor ze klaar te staan. Echte vrienden zullen dat dus ook wel bij jou doen.
Ik weet niet of het je opvrolijkt ofzo, maar het gaat voorbij, dat slecht voelen. Misschien duurt het lang maar denk na over de toekomst, wat wiol je bereiken en doe er alles aan om die dromen ook werkelijkheid te laten worden. Ik heb ook ooit geprobeerd om zelfmoord te plegen, maar ik was te laf. Ik wilde mezelf ophangen maar kapte het steeds op het laatste moment af. Ik baalde daar toen van, maar nu ben ik daar blij om. Geloof me, je komt er wel door heen, ookal duurt het lang. Geloof in jezelf en in de toekomst! Succes meissie!
|
![]() |
Hoi ...
![]() om te beginnen zijn het 8 essen ![]() Ik vind het heel lief van je, het is niet makkelijk - ook voor mij niet. Ik wil er voor Diane zijn, maar ook voor anderen die het nodig hebben. Ik wil echter geen draai geven aan dit topic, deze behoort Diane toe en straks start ik mijn eigen wel ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Radeloos Sweet' | 8 | 28-10-2009 11:07 | |
Liefde & Relatie |
Radeloos... Fietsertje | 29 | 08-05-2005 20:47 | |
Liefde & Relatie |
M'n 'vriend' in Italie, radeloos °sparkling° | 46 | 04-10-2004 15:22 | |
Verhalen & Gedichten |
radeloosheid XsweetloesjuhX | 2 | 12-09-2004 09:48 | |
Liefde & Relatie |
zucht...ben totaal radeloos :( DJken | 3 | 22-02-2002 20:47 | |
Liefde & Relatie |
radeloos.........ex........wat moet ik doen? HelpMePlease | 4 | 02-02-2002 15:02 |