Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had hier ooit al eens dit lijstje gepost, maar aangezien dat best alweer een tijdje geleden is en het nog wel actueel is:
-Witte sokken in broques -Housebroeken en Australian-trainingspakken -Tegel- of zegelringen (tenzij ze al meer dan 200 jaar van vader op zoon worden door gegeven) -Bodywarmers bij temperaturen boven de 25o -Vrouwen met snorren en schoenmaat 44 of groter -Bruine panty’s, pantykousjes en sport BH’s -Linnen draagtassen -WC-eend als deodorant -Mensen die het leuk vinden om in de mensa te eten -Vrouwen met okselhaar of stoppels -Piercings en andere moedwillige verminkingen -Niet-vrouwen met kettinkjes of oorbellen -Maandverband-, luier reclames -Heup en polstasjes -Snorfietsen en bromscooters -Studentenkamers met een hoog IKEA-gehalte |
![]() |
||
Citaat:
![]() wat je aan grote voeten kan doen...dus als je ze hebt ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Nog een subcultuur: 'de witte sokken dragende mensen die eigenlijk voor morgen nog 2 verslagen moeten maken'
||
Citaat:
![]() ![]() kvond em al beter dan me eerste ingeving Wilbert -vrijdag: pharmacon, amnesia en tbl @ landgraaf - It's even harder to speak, when everything you say just comes out wrong zegt: lick my dick leek me al sterk eXo | http://www.exo.sucks.nl zegt: whaah ja dat d8 ik eerst ook toen ik het iemand zag ypten eXo | http://www.exo.sucks.nl zegt: typen*
||
Citaat:
![]() (ik draag serieus ook alleen maar witte sokken. elke dag. me hele sokkenmand bestaat voor 99% uit witte sokken. heb een paar zwarte en groene en nog wat, maar voor de rest wit. sokken boeien me niet zo.) ![]()
|
tijgerprintjes zijn af en toe not done, als het mooi gecombineerd is en met mate is het wel leuk. Anders absoluut niet.
Not done vind ik ook van die 'bruggerkleren' heel vaag maarja. Veel bruggertjes bij ons dragen van die overdreven kleurige, heel vage kleuren ook en dan totaal niet leuk gecombineert. Meisjes dragen daar dan ook nog van die laarsjes bij en veels te veel paars enzo, ziet er niet leuk uit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ja hoor je mag erbij wij not-donners zijn niet zo elitair |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||