Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
een zwart truitje met lange mouwen, daar overheen een rood katoenen verstje met rits en witte strepen op de (korte) mouwen en een peace-teken op de linkerborst (leek me wel toepasselijk vandaag)...
verder een blauw geruiten rokje, netpanties, witte bh en string, blauwe sokken en new rocks als schoenen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik: Knalroze Boss overhemd Zwarte wollen Replay coltrui Oude afgeragte D&G spijkerbroek Zwarte lederen Versace instappers |
![]() |
|
![]() |
Khad vandaag vrij, en morge ook
![]() zwarte string lichtroze snoopy bh wit truitje blauw dieselvest donkerblauwe trainingsbroek SCAPINO ![]() en blauwe sokken en net nog hardloop schoenen gheghe en zilveren ringetjes witachtig/doorzichtige nagellak zwarte mascara en oogpotlood haar in staart |
![]() |
|
Donkerblauwe trainingsbroek met witte streep Puma
oud oranje polootje Guess? grijze capuchontrui GAP donkerblauw-witte Puma's en had wit petje op Ik heb weer getennisd na zeer lange tijd en mijn conditie is er niet op vooruit gegaan was wel te merken ![]()
||
Citaat:
![]() - kort zwart leren rokje - zwart truitje met doorzichtig dnig met lange mouwen eronder - mijn kjoetsige schoenen
|
kapotte gympen
zwarte sokken knalrode ribbroek die heel hippieachtig is nightwish shirt (century child) zwart truitje eronder met lange mouwen zwart ondergoed bril haar in een vlecht mn bloemen armbandje + summerbreezefestivalbandje ketting met maansteen
||
![]() |
Citaat:
zoja dan heb ik best wel dezelfde maar ok ik draag vandaag - donkerblauwe 7/8 pantalon van ![]() - v-hals creme Kasjmier truitje van Ralph.....blue label denk ik - Scarva jasje/blazertje donkerblauw - instap camel tod's van mamma gejat - parelknopjes van Tiffany - parelcollier idem haartjes in een klem
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Little Phoebe | 500 | 28-10-2013 16:07 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 04-04-2012 11:14 | |
De Kantine |
Saained, Sealed, Delivered, I'm Yoursss!!! #610 Trimm Trabb | 500 | 22-05-2009 19:40 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag te klagen? Poor twisted me | 4 | 11-09-2008 13:50 | |
Lifestyle |
Hét nieuwe evaluatie topic, speciaal voor mijn lieve medelifestylers. terror koekjes | 370 | 05-11-2004 17:07 | |
Lifestyle |
Wat voor ondergoed heb je vandaag aan? ice-dive | 13 | 06-05-2002 21:37 |