Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ---------- Ik zit wel eens eerste klas, maar dat is alleen wanneer t écht druk is, iedereen eerste klas gaan zitten en ik geen zin heb om te staan. ![]() ![]() |
![]() |
|
Tijdens de spits reis ik vaak 1e klas (en koop daar dan ook het juiste kaartje voor).
Ik heb geen zin om te staan in een trein, op elkaar geplakt als een stel varkens. Dan betaal ik liever twee Euro's meer.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nou..vorig jaar ging ik elke dag met de trein naar school en als het vol was mochten we wel eens in nde eerste klas... we hebben zelfs een x in de relaxe 1e klas kabiene gezeten.... komt die conditrice er aan en zegt bij elke ov..bijna goed..... EN NU WEG WEZEN!!! haha.....k heb nog nooit zo'n lol gehad! ![]()
|
Ik, met de treinkaart van het werk van mn moeder (die werkt bij de gemeente en hebben zo'n NS-bedrijvenkaart eerste klas die je tegen betaling dacht 12 euro een dag mag gebruiken)
|
![]() |
|
|