Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2003, 17:30
real
real is offline
in het westen(de locatie is geheim) van het land is de eerste legale wiet kwekerij gestart .
deze wiet wordt gebruikt voor mensen met een cronische ziekte.
en word gefinancieerd (hoe schrijf je dat?)door de overheid.

als het voor mensen met een cronische helpt, vind ik het wel goed.

wat vinden jullie hiervan?????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2003, 17:44
Verwijderd
Een bron zou wel fijn zijn, 'op een geheime locatie'. Zo ken ik er nog wel een.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 17:55
Psychadelic
Psychadelic is offline
Citaat:
real schreef op 10-04-2003 @ 18:30:
in het westen(de locatie is geheim) van het land is de eerste legale wiet kwekerij gestart .
er zijn al een aantal jaren legale wiet kwekerijen voor Canabis Indica. deze Cannabis wordt gebruikt vooral gebrukt om touw of kleedingstoffen van te maken.
Oud 10-04-2003, 18:12
real
real is offline
ik heb het gehoord in het nos journaal wan 10 april om 18.00 uur
het van die geheime locatie dat zeiden ze echt zo(k denk dat ze bang zijn dat er word in gebroken het is wiet van de beste kwaliteit)

maar wat vinden jullie er nou van????
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 18:19
Psychadelic
Psychadelic is offline
goed initiatief in ieder geval. in mijn ogen heeft cannabis veel potentieel (zowel als medicijn als voor andere doeleinden als papier etc). ik ben blij dat dit onderkent wordt
Oud 10-04-2003, 18:20
Mir-idiotA
Citaat:
Psychadelic schreef op 10-04-2003 @ 19:19:
goed initiatief in ieder geval. in mijn ogen heeft cannabis veel potentieel (zowel als medicijn als voor andere doeleinden als papier etc). ik ben blij dat dit onderkent wordt
sluit ik me helemaal bij aan, en daarbij nog vind ik dat de prijzen dan fors moeten dalen voor de mensen met de chronische ziekte
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 18:22
Isa
Isa is offline
Een goed begin natuurlijk.
Wel erg overdreven dat die man dagelijks iedere plant moet tellen en alles wat er gebeurt moet rapporteren aan de government, zelfs al gaat het om 1 verrotte plant of blaadje.
Gebeurt ook niet in gewone kwekerijen.
Maar je krijgt er wel goede kwaliteit door.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 18:39
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik vind het allemaal nogal krom waarom je niet mag kweken maar wel verkopen dat is toch superkrom
Oud 10-04-2003, 18:48
Verwijderd
Omdat justitie bang is voor export. Als je eenmaal (voor jezelf en lokale coffeeshops) mag kweken is het heel moeilijk om export te voorkomen. 'Het is alleen voor mezelf hoor, oom agent!'. Het buitenland zou dat niet zo fijn vinden.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 19:30
pinhead
pinhead is offline
een tijdje terug bij 2vandaag ofzo, was er een reportage over een amerikaan die een paar jaartjes in NL woonde en hier (ik geloof onder toeziend ook vd overheid) cannabis kweekte en die rondbracht ter pijnverlichting bij patiënten.
in amerika is hij hiervoor veroordeeld en heeft n tijd daarvoor moeten zitten, vandaar dat hij naar NL is ge-emigreerd. die prof. kweekerij, daarvan werd ook niet gemeld waar het stond etc...en wordt ook streng bewaakt.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 20:13
M.S. Seal.
M.S. Seal. is offline
Ik vind het wel goed...
alleen dan moet ik wel dat spul krijgen...

want ik vertrouw de overheid dat ze wel een beetje
kwaliteit gaan kweken...
Oud 10-04-2003, 20:32
Thought Alive
Thought Alive is offline
Citaat:
M.S. Seal. schreef op 10-04-2003 @ 21:13:
Ik vind het wel goed...
alleen dan moet ik wel dat spul krijgen...

want ik vertrouw de overheid dat ze wel een beetje
kwaliteit gaan kweken...
Ik ken iemand die iemand kent die medicinale wiet gebruikt...ik ken de persoon in kwestie niet heel goed, maar heb een keertje wat van die wiet gerookt... en vond t tegenvallen, het ruikt een stuk minder lekker, het is meer geel dan groen smaak vond ik ook niet denderend, en de werking tsja...geef mij maar Northern Light...
Maar diegene gebruikt dat al een tijdje, dus dat is misschien geen wiet die speciaal voor medicinaal gebruik is gekweekt...
Oud 10-04-2003, 22:15
Griller
Griller is offline
Citaat:
Thought Alive schreef op 10-04-2003 @ 21:32:
Ik ken iemand die iemand kent die medicinale wiet gebruikt...ik ken de persoon in kwestie niet heel goed, maar heb een keertje wat van die wiet gerookt... en vond t tegenvallen, het ruikt een stuk minder lekker, het is meer geel dan groen smaak vond ik ook niet denderend, en de werking tsja...geef mij maar Northern Light...
Maar diegene gebruikt dat al een tijdje, dus dat is misschien geen wiet die speciaal voor medicinaal gebruik is gekweekt...
Hij zei trouwens ook dat ie veel wiet producerrde die niet populair zouden zijn in coffieshops omdat er bijna geen THC in zit, maar er zaten wel allemaal andere stoffen in die als medicijn konden dienen.
Oud 11-04-2003, 07:28
Isa
Isa is offline
Citaat:
Griller schreef op 10-04-2003 @ 23:15:
Hij zei trouwens ook dat ie veel wiet producerrde die niet populair zouden zijn in coffieshops omdat er bijna geen THC in zit, maar er zaten wel allemaal andere stoffen in die als medicijn konden dienen.
Er zit tenminste nog 1 ander mnij bekend werkzaam stofje in wiet:CBD. Daarvan word je stoned. THC maakt high heb ik vernomen.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 09:23
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 11-04-2003 @ 08:28:
Er zit tenminste nog 1 ander mnij bekend werkzaam stofje in wiet:CBD. Daarvan word je stoned. THC maakt high heb ik vernomen.
Waar staat CBD dan voor
Reageren

Regels voor berichten