Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
- heb vandaag toelatingsexamen gedaan voor de school voor journalistiek
- heb vandaag een meisje leren kennen die meteen kei lachen was en waar ik nu contact mee houd - had vandaag met een jongen afgesproken die ik 2 jaar niet gezien had of zo - we reden van utrecht af naar huis, een weg die we nooit rijden, rijdt ineens mijn oom naast ons op de snelweg; hoe toevallig - heb maar 2 uur geslapen van 5 uur tot 7 uur, terwijl ik al om 11 uur savonds in bed lag ![]() Poddikkie ik heb echt een maffe dag gehad ![]() |
![]() |
|
Een halfblinde man in de winkel vroeg mij vandaag waar bepaalde koekjes lagen en toen liep ik even mee en omdat ie dus haast niks zag hield ie mijn blouse vast, dus ik liep daar met een volwassen man aan mijn blouse
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(offtopic) oowww you lucky bastard! ![]() owke, NU baal ik ![]() succes toch maar ![]() ![]() ontopic eventjes: Ik kreeg een geboortekaartje in de bus afzender: mijn broer (met wie ik al een jaar ofzo niet meer spreek): hij heeft een dochtertje . ![]()
||
![]() |
Citaat:
En verder... ja, ik hoop ook heel erg dat ik door die selectietoets heen ben gekomen... In ieder geval bedankt ! ![]() |
![]() |
|
doodmoe zijn, maar toch nog even wat willen drinken in Dordrecht waar vandaag de opening van het terrassenseizoen is, maar vervolgens een halfdood centrum aantreffen zodat je alleen bij de Mac nog maar terecht kunt
![]()
|
![]() |
intens het gevoel hebben dat je bestaat, en je super voelen onder begelijding van de soundtrack van de film: Le fabuleux Destin d'Amelie Poulain
eeeh nieuw cd brander gekocht die werkt. Mijn oude cd brander brande 4x en liep twee van de drie keer vast. bleeeeeeeh, ik heb nu al vijfentwintig cd's gebrand met de nieuwe(48x). (mij ma betaald ![]()
||
Je
Citaat:
Ey heb jij vriendinnen???? ![]()
|
![]() |
Ik heb de allercoolste allerspannendste droom ooit gehad.Als ik die weet te verfilmen, is dat mijn doorbraak.
Speelt in Istanboel, trams, bruggen over de waterwegen daar, emplacementen en bloedstollende stunts en camerawerk en een aantal storylines van mensen die daar op dat moment langer of korter verblijven. Toeristen, ikzelf wordt vermorzeld door een tram, mensen die er zijn blijven hangen, zwervers die er wonen, die een mythisch beeld vinden en dat in goud weten te veranderen door de tram erover heen te laten rijden, een stelletje dat al een kind heeft, hij gaat vreemd met de oppas, zij is kwaad en hij zegt: wat wil je dan? Alles? Voor altijd? Dat kan niet in een relatie, dan is er geen wreedheid meer, geen boosheid, geen leedvermaak. En daarom neuk ik de oppas. En toen werd ik helaas wakker door de wekker.
||
Citaat:
![]()
|
|