![]() |
|
als je je benen waxt komt dr wel minder haar terug geloof ik, of toch zeker dunner en minder zichtbaar. en m'n bovenbenen doe ik wel, ik heb zwart haar en dus zou het er nogal stom uitzien maar tot aan m'n knieen weg te halen en dan zie je zo waar je gestopt bent
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja hoor dat doe ik altijd, bovenbenen scheren. Want ja ik heb zwart haar dus..niet zo mooi. En ik scheer het niet eens omdat ik altijd met blote bene rondloop want dat doe ik juist nooit, heb altijd lange dingen aan. Maar goed, ik doe het ook voor mn vriend, das wat zachter, en voor mezelf, vind ik fijner, ik haat haar, en ik heb al zoveel, dus als ik iets weg kan halen doe ik het
![]() bah.. |
![]() |
|
![]() |
nou, dan ga ik dat ook maar ns doen want ik heb teveel haar op mn bovenbenen...
btw, tis niet zo dat ik het niet deed omdat mn vriendinnetjes het ook niet deden hoor, ik dacht alleen, misschien heeft het grote nadelen ofzo omdat ik niemand ken die zn bovenbenen scheert maar dat blijkt dus wel mee te vallen lees ik nu thnx allemaal!!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik doe dat niet... maar ik heb dan ook heel licht haar overal... ik scheer het alleen op mijn onderbenen. Je kunt het wel doen op je bovenbenen, maar dan moet je er wel rekening mee houden dat de nieuwe haren donkerder en stugger zijn dan die er eerder waren, en dan móet je dus blijven scheren...
|
![]() |
|
normaal alleen m'n onderbenen, maar in de zomer (kort spul aan) of als 'k ga zwemmen enzo dan doe ik ook m'n bovenbenen. Donkere haartjes, dus 'k moet wel. Ze komen overigens niet donkerder of harder terug ofzo bij mij. Alleen 't irriteert wel meer als m'n onderbenen
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
haar (en niet op je hoofd) Zazaa | 6 | 28-09-2002 12:02 |