Hier gaatie...
...een aantal maandjes geleden kreeg een vriend van me verkering met een klasgenote van mij waarmee ik al redelijk kon opschieten. Dit heeft een aantal weken geduurt totdat er een andere vriend van mij tussenkwam. Zij heeft haar, toen huidige vriend, gedumpt en is na 2 weken een relatie aangegaan met de jongen die de breuk met haar vorige vriend veroorzaakte. Dit heeft ook weer een maand of 2 geduurd, de vriend heeft het deze keer uitgemaakt omdat hij niet meer verliefd op haar was.
Zo'n twee weken geleden hoorde ik van diezelfde vriend, tevens een vriend van mij, dat zij misschien wel een oogje op mij had. Deze vermoedens werden duidelijker. Ik liet doorschemeren dat ik haar wel aardig vond maar, toen niet zeker, niet verliefd op haar was.
Toen was daar gisteren, haar verjaardagsfeest. Heel erg gezellig en op een gegeven moment ging de wodka er tegenaan. Een twee drie vier vijf atjes. Flink aangeschoten dus en zij ook, als we al niet dronken waren. En een aantal suggererende opmerkingen later zegt ze: 'ok, ik ga je nu zoenen'. Dit gebeurde ook..
Dus de volgende ochtend word ik wakker, zonder echte kater en kom ik via dit medium erachter dat het nogal wat teweeg heeft gebracht. Onverstandig, had je niet moeten doen en ook had ze problemen met een aantal vrienden die het niet zo op prijs stelden.
Later op de dag hebben we het helemaal besproken en heb ik gezegd geen relatie te willen.
Allebei hadden we geen spijt van het zoenen, dit was zeer aangenaam, wel baalden we van de gevolgen. Nu zit ik dus dit bericht te typen en heb ik het idee dat ik haar mis, weer bij haar wil zijn. Ik weet niet of ik nou verliefd ben of.. iets anders.
Mijn redenen om geen relatie met haar aan te gaan was dat ik niet verliefd op haar was, dacht ik. En ook omdat ze sinds 2 weken weer vrijgezel is en ik niet nummer 3 wil worden in het rijtje. Dit laatste denk ik nog steeds alleen ben ik onzeker over mjin gevoelens voor haar.
We hebben het dus uitgepraat en volgens mij kunnen we morgen weer alsvanouds met elkaar omgaan.
Zij vindt mij dus nog steeds leuk voor de duidelijkheid en wil best een relatie maar heeft met het huidige geen grote problemen, en volgens mij zit ze er ook niet heel erg mee. Zo komt het in ieder geval over op mij.
Mijn vraag aan jullie is nu dus of ik op mijn woorden, dat ik niet verliefd ben moet terugkomen. Dat ik beter eventjes kan wachten om morgen bijv. te bekijken of ik nog steeds voel wat ik nu voel. Of misschien ben ik niet verliefd op haar volgens jullie. Wat is jullie advies?
|