![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik deel je mening helemaal. Maar toch is het beter ze te gebruiken wanneer je geen vaste relatie hebt, want ik heb geen zin in ziekten en kindjes.
|
Ik heb het nog nooit met gedaan dus zou het niet weten..hehe maar vind het zo wel mooi
![]() Maar mocht ik dadelijk met een andere jongen naar bed gaan zou ik uit voorzorg ivm ziektes toch wel een condoom willen gebruiken denk ik ![]()
|
je hoort nu zoveel over aids en zo en een vriendin van me had onlang zo'n vreselijke geslachtsziekte, de hele tijd jeuk en zo. nee bedankt toch liever een condoom dan hoor. en zeker voor aids! mensen denk es na tis ongeneeslijk! ik beslis toch liever zelf wanneer ik sterf en dan liefst ook niet aan een of andere voze geslachtsziekte!!
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hoor je nu zo veel over aids? ik dacht dat je er vooral eind jaren 80, begin jaren 90 veel over hoorden...
ontopic: ik haat ze niet, maar 't is wel iets minder aangenaam met een condoom ja - en 't kan gaan piepen, dat is ook nogal een vreemd geluid voor tijdens de sex (ik piep anders). Ik snap één ding alleen niet: glijmiddel vindt je gedoe, maar zonder doet het pijn? Ik heb toch echt liever gedoe dan pijn... |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Met gedoe bedoelt ze genant. Ze durft niet toe te geven dat het pijn doet, want dat is indirect toegeven dat je droog wordt en het dus niet lekker vindt. Dat is dus niet genant. Droger of natter hangt niet alleen van lekker af, maar ook van het moment in je cyclus. En dan mis je ook nog eens dat verrukkelijke superglibberige voorvocht. Nog een waarschuwing, als jij droogslaat, blijft het condoom vastzitten in jou, terwijl hij in het condoom ligt te soppen in zijn eigen voorvocht. De kans op afzakken is dan groot. Ben je alsnog onveilig aan het vrijen.
|
![]() |
Het ergst aan condooms, je krijgt ze met geen mogelijkheid om, ik heb het al tig keer geprobeerd en die handleiding door gelezen enzo
![]() Ik krijg hem nauwlijk over me eikel heen en dan beknelt het al zo erg dat ie langzamerhand slap word.
||
![]() |
Citaat:
ook omdat het weer tijd kost..ben je net aan ut zoene en zo...moet je weer stoppe door die kutcondoom ik gebruik ze wel maar heb ze liever nie
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
sex tijdens mentruatie surferbabe | 42 | 07-09-2006 18:29 | |
Seksualiteit |
condooms Blabal | 57 | 16-05-2006 13:26 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Seksualiteit |
Merk Condooms x-spekkie-x | 34 | 29-12-2003 15:43 | |
Seksualiteit |
moeilijker klaarkomen met condoom CoveredEyes | 16 | 04-09-2003 14:53 |