Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
o ja, en let niet teveel op mijn sig.
|
helaas heeft iedereen dat welles..
1 keer toen ik net 3 dagen geleden mn pols gebroken had en op mn vriendin (nu ex), die op een bankje zat, afliep gaf ze me een schop op die arm waardoor ik viel en een dubbele breuk en een scheur in mn bot had.. dat heb ik haar natuurlijk nooit vergeven.. maar ik vind als het niet te hard was en niet in je gezicht ofzo dat het wel te vergeven moet zijn..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik sla mn vriend. Soms. Ik vind hem verschrikkelijk lief, maar hij kan me ook ontzettend op mn zenuwen werken. Ik weet dondersgoed dat het niet kan en mag, maar ik doe het toch. Er is gewoon geen andere manier om hem te kwetsen als we ruzie hebben zeg maar. Dan kan je wel zeggen dat lichamelijk geweld fout - hoe dan ook - maar ondanks dat ik hem sla (of aan zn haren trek, of schop of zo) hou ik niet minder van hem en hij ook niet van mij. En achteraf besef ik ook heel goed hoe fout ik zit, ik kan mezelf er alleen niet toe zetten om dat op dat moment te denken... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn vriend slaat me al helemaal niet meer zo vaak als vroeger, nouja, in ieder geval niet meer zo hard, en ook alleen nog maar als ik het verdien...
Dat is wat alle mishandelde vrouwen zeggen. Zij gaan het veroeilijken, maar er is niks te vergoeilijken. Hij houdt zijn handen maar netjes thuis. Hij zal nooit veranderen, zo'n gedragspatroon zit erin. Goed dat je het uit hebt gemaakt. Vergeet hem. Sla hem voor zijn bek als hij weer terugwin-pogingen onderneemt. Dan weet hij ook eens hoe het voelt.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
et kan aan mij liggen hoor mensen, maar ik vind het hoogst vreemd als je je partner slaat/schopt, al is het maar alleen als je boos bent ofzow. En ff ontopic, je moet echt niet naar hem teruggaan, heb je geen eigenwaarde ofzow???
|
Verwijderd
|
Ik kan mijn vriend echt aanvliegen, omdat hij me echt kwaad kan krijgen als hij dat wil. Dat betekend niet dat ik hem heel erg stom vind ofzo, ik weet niet wat het wel betekend en ik weet ook dat ik op zo'n moment wel behoorlijk stom bezig ben, maar dat betekend niet dat ik hem niet waard ben...
Ik denk dat er onderscheid gemaakt moet worden tussen slaan zonder reden, slaan met gegronde reden (uitlokken, zelfverdediging etc) en echt super hard meppen of gewoon petsen. Wanneer het echt hard meppen zonder reden is, denk ik dat er wat mis is en dan ben je beter af zonder die persoon. Is het echt hard meppen met reden, dan moet je er meer eens over praten en kijken of die reden in het vervolg vermeden kan worden. Is het petsen zonder reden, ook praten met elkaar. Is het petsen met reden, tja... weer praten en kijken of die reden in het vervolg vermeden kan worden... (Met hard meppen bedoel ik; je voelt het naderhand nog flink gloeien. Met petsen bedoel ik; het doet eventjes pijn, je schrikt, maar meer niet.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens werken we er wel aan, we willen het natuuurlijk zo veel mogelijk voorkomen, dat 'gestoei'. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat bedoel ik, "mijn vriend slaat me alleen als ik het verdiend heb, en dan nog niet eens echt hard." Kwaad=meppen/petsen toegestaan? Kun je niet beter met de deur slaan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Petsen, tja... is ook niet goed, maar daar valt iig - vind ik dan - nog over te praten. Met de deur slaan is altijd beter, natuurlijk ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Dat je nog verliefd op hem ben na zoiets.....
stoeien oke maar hij sloeg je egt om je pijn te doen... Je ben bij hem weggegaan en dat was een goeie zet... Als je naar hem terug gaat krijg je er cker spijt van ... want zoals je het beschrijft zijn zn terugwinacties ook niet heel zachtaardig... Gewoon een knietje als ie het nog een keer doet dan heb je gemiddeld 5 sec om los te komen en een halve minuut voorsprong met rennen. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() En weet je wel hoe hard zo'n ding kan aankomen? Of hoelang het duurt voordat je zo'n deur in je eentje uit die voegen hebt getilt??? Okee, nu even serieus... als klein kind wilde ik ook nog wel eens een keer slaan... mijn moeder heeft me daar toen een keer een opdonder voor gegeven (met woorden, niet met daden)... sindsdien doe ik dat nooit meer. (weet niet meer hoe jong ik toen was hoor ![]() Any way, kinderen leren meestal wel sneller als volwassenen, maar het is dus wel af te leren. In het geval dat in dit topic word gemeld heb ik eigenlijk wel mijn twijfels... vooral vanwege zijn hardnekkige acties om je terug te krijgen... lijkt wel alsof hij je wilt hebben om de controle over je te hebben, omdat hij weet dat hij het kan. (omdat hij fysiek sterker is?) Zekere voor het onzekere... hij wilt je terug??? Laat hem er dan iets voor doen. Op dit moment lijkt hij mij te gewelddadig, laat hem maar naar een psych gaan en als die psych zegt, dat hij weer in orde is... dan kan je misschien terug gaan naar hem. Maar eerder echt niet, voor je eigen bestwil.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Op zich denk ik wel dat het voor jongens minder pijnlijk is als een meisje hem slaat/ schopt enz. dan andersom, maar het idee erachter is gewoon fout... waarom zou je het met 'geweld' oplossen? we hebben nie voor niks een mond gekregen om het uit tepraten of je kan elkaar ook negeren en het daarna uitpraten ofzo.. ik ben van mening dat je daar veel meer mee oplost!
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik kan, als ik me toch al niet fijn voelde, plotseling uitvallen en dan m'n vriend duwen of slaan, al sla ik nooit hard en duw ik ook niet hard. Gisteren mocht ik dat van mezelf niet, en schreeuwde ik tegen hem. Hij schrok zich rot, wist nauwelijks dat ik kón schreeuwen. Het ligt er dus maar net aan.
Daarbij gebruiken mannen slaan vaak als een teken van macht, en is het bij vrouwen meer een uiting van machteloosheid. Net zoals huilen en schreeuwen, maar dan lichamelijk pijnlijk in plaats van geestelijk. Het doet trouwens geen pijn als ik iemand sla. Maar, kiwitjuhhh, als jij het met je vriend uitmaakte omdat hij je sloeg, dan moet je consequent blijven. Bovendien sleept hij je steegjes in om je te zoenen, dat vind ik ook niet echt sympathiek over komen. Het lijkt hem alleen om het zoenen en zo te gaan. Je bent wel nog verliefd op hem, maar een verliefdheid, daar kun je zo overheen komen. Ga leuke dingen doen en vergeet 'm. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Anyway, voor de grap zacht slaan of een schopje tegen de schenen geven kan geen kwaad... en dan bedoel ik ook echt alleen zo'n klapje of schopje die meer op een duwtje lijkt dan iets anders... zo iets dat wel eens gewoon bij stoeien gebeurt ofzo ![]() Ow, nu weet ik weer wat ik verder wilde vertellen, was het eventjes vergeten ![]() Een mond heb je gekregen om mee te praten? (iemand zei dat), waarom kunnen dieren dan niet praten?
|
er niet intrappen...
als hij je geslagen heeft slaat ie je de volgende keer weer.. bel de politie als ie je weer mailt of smst.. hij is je niet waard.. * LOSER * cheers
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Little Phoebe | 500 | 28-10-2013 16:07 | |
Liefde & Relatie |