Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat er mensen ongeinteresseerd rondlopen kun je ze ook niet kwalijk nemen als je er verplicht heen moet met school... Maarja bezorg anderen dan in ieder geval geen overlast ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zat in groep 3, mijn programma was: 10.00; grote zaal; opening: Gemist omdat we met de bus in de file sronden. 11.00; Fortis Bank zaal; Boek&Film: leuk om Edwin de Vries en René Mioch in het echt te zien. Voor de rest niet echt boeiend. Jean vd Velde zijn manier om niet voor het beeld te zitten was wel grappig. 12.00; Rabobank zaal; Boudewijn Büch; Büch was het thema, maar er werd alleen ff uit 'De kleine Blonde Dood' voorgelezen. Verder een strenge Isa Hoes, en weer Edwin de Vries. Nilgun Yerli was errug goed. Ze las mooie columns voor, en er was ook nog best goeie muziek. Het eigenlijke thema (De Dood en de literatuur) was interessant. 13.45; Jurriaanse zaal; Droog Brood: Erg leuke gasten, vooral 'weet-je-hoe-ik heet, weet-je-hoe-ik-heet, weet je hoe ik heet?'; jongen die naast me zat zei Pino (naam van schoolgenoot), omdat Pino naam van die jongen zei; vervolgens die gasten hele tijd over hun naam praten ![]() 15.00; Willem Burger Zaal;Wereld vd literatuur: Niet heengeweest, ik had echt geen zin meer. Op een bank gezeten, toen kwam er een cateringmeisje die boos werd op mij omdat er zoveel troep lag, terwijl ik de enige was die alles netjes had weggegooid ![]() Al met al best leuk, alhoewel ik het jammer vind dat je niet zelf kunt bepalen waar je heen gaat; zo had ik graag naar oa Joost Zwagerman gewild. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Iwas there 2 & t was leuk!!!!
Heb me boek (hart van steen) laten signeren door Dorrestein ( leuk mens trouwens). En ik had route 12, voor diegene die t wat intereseerd , ik was er overigesn vrijwilig via school. Droog Brood vond ik echt geweldig& er zat een onwijs leuke jongen 1 stoel verder aan de linkerkant van me, helaas zat er een oude man tussen ![]() Verders was t erg leuk!! Oja, die Egbert Jan Weeber vond ik ech teen deus, ja sorry. Hij sprak zichzelf voortdurend tegen & wist niet eens welke boekverfilming hij t mooist vond ( want hij wist er geen ,haha) . Later zei hij dat hij van school getrapt was & lag ik helemaal in een scheur. Verders had hij z'n haar geschoren en dat zag er okal nie uit, maarja das mijn mening. Yvonne Jaspers vond ik t trouwens wel leuk presenteren hoor!! That's all, ik kan nog veel meer lulle over deze dag, maar dat willen jullie vast nie aanhoren, doegies!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar wat vonden jullie het leukste programma en waarom, en zijn jullie van plan meer te gaan lezen nu?
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
ik ben d'r ook gewwest en was pas om zeven uur weer tuus.
zat in groep drie een twintg mijn programma grote zaal Kristien Hemmer... Adriaan van Dis Yvonne Jaspers lazen voor en je mocht vragen stellen willem burger zaal narsh...... Remco Campert Isa hoes grote zaal Renee mioch Leon de winter Edwin de vries eduard flipsse zaal Cristine otten Huub van der Lubbe |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het grote lucht je hart topic! #90 Verwijderd | 488 | 21-03-2007 16:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Slechte boeken Verwijderd | 64 | 14-01-2007 17:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Ben jij een doorzetter of... Saarah | 22 | 25-03-2006 10:17 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Brief aan mijn leraar Nederlands. Kan ik dit versturen? Morphia | 16 | 19-05-2003 13:30 | |
Algemene schoolzaken |
Hij verpest Natuurkunde Cato328 | 16 | 04-04-2003 14:29 |