![]() |
|
![]() |
Ik heb dus ook erg veel last van al die rotzooi, maar wil even weten wat men hier zoal voor proggie's ertegen gebruikt.
Ik gebruik zelf Spamnet van Cloudmark en werkt opzich wel goed, maar zijn er nog betere voor mensen met andere ervaringen?? Ps. Voor spamnet kan je naar deze site gaan, als je nog geen goeie filter hebt kunnen vinden: http://www.cloudmark.com/products/spamnet |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb dat Hotmailfilter dan wel op hoog staan (niet op exclusief), maar dat helpt inderdaad nauwlijks. Ik gooi twee keer op een dag mijn mailbox leeg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Probeer maar uit. Hotmail is gewoon een broeinest van spam. Overigens doe ik niets aan spam. Ik verwijder het als het binnenkomt en dat gaat goed genoeg. Geen filter werkt beter dan mijn eigen ogen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
jullie wisten het vast al lang, maar hoe raarder je naam hoe minder spam. ik heb een keer het adres "ditiseenlangemeeladres@hotmail.com" gehad en daar kreeg ik dus nooit spam, maar als je gewoon je naam gebruikt word je volgens mij doodgespamd. ik heb nu fijn een raar adres dus niet zo veel spam.
|
![]() |
||
Citaat:
mijn oplossing tegen spam?? een betaalde e-mail + viruscanner + antispamfilter op serverniveau
||
Citaat:
ze gaan echt elke lettercombinatie langs, als men een email terug krijgt, dat het bericht niet verzonden kon worden, wordt de naam geschrapt in de lijst
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
mijn oplossing tegen spam?? een gratis e-mail + viruscanner + antispamfilter op serverniveau
|
![]() |
|
|