Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik neem heel vaak dingen op. Vanaf woensdag wordt het weer elke week Bufke, Charmed en Angel opnemen, ik ben er namelijk nooit woensdagavond.
En ik neem vaak films op. Omdat ik ze niet kan kijken, of omdat ik ze wil bewaren. Series bewaar ik nooit. Films wel. Gister Festen opgenomen, die bewaar ik zeker!
|
Ik neem elke dag wel dingen op. Ik heb nu zo'n 57 4uurs-banden vol met britse comedy's en cabaret. Ik ben dan ook al een paar jaar bezig en ik heb een hoop gewist...waar ik nu veel spijt van heb. Ik had verdomme alle afleveringen van nevermind the buzzcocks kunnen hebben, ik heb nu maar 5 banden
![]()
|
ik neem dingen op die ik op dat moment niet kan zien omdat ik dan weg ben of omdat er twee programma's tegelijk uitgezonden worden die ik allebei wil zien
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
![]() |
Hadden we eindelijk alle Blackadders opgenomen, kwam het uit op DVD. Zelfde verhaal ging op voor Fawlty Towers, en Jiskefet.
Dat ruimde wel lekker op! We hebben wel eens gewoon een avond TV opgenomen, inclusief de reclames. Dat is een aanrader, om 5 jaar later te gaan kijken. Dat houden we erin. Tijdsbeeld.
|
sinds een paar jaar nemen ik best wel vaak dingen op. Er kwam toen een keer een film en die gin gik op een band van mn pa opnemen en dat werden er nog wat meer en sinds dien heb ik die banden in gebruik enneem ik daar steeds dingen overop... ik heb heel wat banden met dingen van LOTR en gewone films enzo
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Meestal wel ligt eraan wat het is. Als het gewoon een afl. van een serie is die ik op dat moment niet kon kijken, kijk ik m een andere keer. Als die leuk was bewaar ik m en anders gaat er iets anders overheen. |
![]() |
|
Soms neem ik wat films op, en soms ook afleveringen van bepaalde series waar mijn favoriete acteurs in spelen.
![]() ![]() Voor de rest neem ik alleen op wanneer ik niet thuis ben en een bepaald programma op is dat ik regelmatig kijk. Zoals "Wie is de Mol?" bijvoorbeeld. ![]() Groetjes, Ripper
||
Citaat:
![]() Wat is PDC? Dat 'ie automatisch de tijden aanpast als een programma uitloopt? Zoiets zit er geloof ik niet op... ![]()
|
ik neem vaak films op die ik dan bewaar als ik ze leuk of goed genoeg vind...
en ik heb vanaf de herhalingen van Charmed alle afleveringen opgenomen, ben nu met de 10e videoband bezig ![]() verder neem ik weleens Buffy, Gilmore Girls of Friends op als ik het een x niet kan zien... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Eigen liedjes opnemen Schipper | 1 | 22-07-2011 21:19 | |
Werk, Geld & Recht |
geld opnemen met creditcard creditvraagje | 8 | 26-11-2006 12:04 | |
Software & Hardware |
[Opnemen] gitaarversterker naar geluidskaart Upior | 3 | 03-04-2005 18:01 | |
Muziek |