Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2004, 09:03
geen punt.
geen punt. is offline
Donderdag 30 december 20:25 de finale op Nederland 2.

Heeft iemand dit programma gevolgd? Men is op zoek naar het ultieme musical talent, dus niet een standaard Idols gedoetje. Tot nu toe heeft bijna alleen de jury inspraak gehad maar donderdag is het aan de kijker volgens mij.

Er zijn nog drie kandidaten: Noortje, Marcel en Reneé.

Die Marcel is echt wel zo geweldig... OMG
Oud 27-12-2004, 09:52
Verwijderd
Hm. Wie is Marcel ook alweer?

(ik heb het soms gezien in de herhaling op zondag ofzo )
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 10:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Noortje is van mijn dansschool Cindy ook, maar die is er nu dus uit

Al die gasten repeteren ook bij onze dansschool En Lucia Marthas (van de jury) is de baas van mn school.

Tsja... eigenlijk kan ik niet echt objectief beoordelen. Ik wil natuurlijk dat Noortje wint. Maar ik vind wel dat de winnaar moet kunnen dansen... Wat is nou een musicalster die niet kan dansen? Tsja, ze zijn er... helaas.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 11:02
geen punt.
geen punt. is offline
Marcel is die dakbedekker met die krullen Die uitstraling..... wow ik vind 'm echt fantastisch en ik houd niet eens zo van musical. Maar hij... tja
Oud 27-12-2004, 12:06
Verwijderd
Citaat:
geen punt. schreef op 27-12-2004 @ 12:02 :
Marcel is die dakbedekker met die krullen Die uitstraling..... wow ik vind 'm echt fantastisch en ik houd niet eens zo van musical. Maar hij... tja
Ik hoopte al dat hij het was...

Ja, hij is leuk.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 16:06
Flit
Flit is offline
Ik volg dit ook en ik vind het echt leuk, ook veel beter dan idols.

Wie denken jullie dat er gaat winnen? Ik zou het eigenlijk niet weten, ze hebben allemaal wel iets waardoor ze heel goed zijn. Een moeilijke keus dus...
Oud 27-12-2004, 16:40
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Noortje en Renee zijn echt goed . Marcel viel me de laatste keer een beetje tegen, maar met ''Me & Ms. Jones'' was -ie geweldig!!
Oud 27-12-2004, 17:36
Verwijderd
Marcel moet wiiiinnen
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 19:04
geen punt.
geen punt. is offline
Marcel had 52% van de stemmers tegen de 3 anderen die 25, 15 en 8% hadden geloof ik. Als diezelfde stemmers donderdag weer op hem stemmen dan zal Marcel winnen. Noortje is ook wel erg sterk ("oerkrachten "), Renée vind ik niet veel bijzonders, is me nooit eerder op gevallen in de voorrondes en nu ook niet speciaal imo.
Oud 27-12-2004, 19:07
Dobomobo
Dobomobo is offline
Oud 28-12-2004, 08:22
Flit
Flit is offline
Marcel heeft absoluut de beste uitstraling. Hij komt gewoon het beste over op het podium. Dat vind ik van Renee inderdaad niet, die valt niet op. Maar zij heeft wel een heeele goede stem. Noortje is het meeste een 'multi-talent' zoals zij zoeken vind ik. Maar toch hoop ik stiekem dat Marcel wint.
Oud 28-12-2004, 10:37
geen punt.
geen punt. is offline
Ja hij is misschien dan niet het best, maar wel het leukst! Echt iemand waarvoor je een musical zou gaan bezoeken
Oud 28-12-2004, 10:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 28-12-2004 @ 11:37 :
Ja hij is misschien dan niet het best, maar wel het leukst! Echt iemand waarvoor je een musical zou gaan bezoeken
Je moet de beste hebben. Anders vind ik een musical al niet eens meer leuk.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 10:40
geen punt.
geen punt. is offline
"Niet het best" betekent niet gelijk niet goed he, hij is juist hartstikke goed, maar Noortje ietsje beter misschien, maar daar zou ik een musical niet voor bezoeken.
Oud 28-12-2004, 10:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 28-12-2004 @ 11:40 :
"Niet het best" betekent niet gelijk niet goed he, hij is juist hartstikke goed, maar Noortje ietsje beter misschien, maar daar zou ik een musical niet voor bezoeken.
Ja maar Noortje is de enige die kan dansen. Ik vind t nogal nep als een musicalster niet eens mee kan dansen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 11:01
Flit
Flit is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 28-12-2004 @ 11:43 :
Ja maar Noortje is de enige die kan dansen. Ik vind t nogal nep als een musicalster niet eens mee kan dansen.
Ze kunnen allemaal wel een beetje dansen. Noortje vond ik in de halve finale eigelijk niet erg goed zingen en een musicalster moet ook goed kunnen zingen. Ieder heeft gewoon iets eigens waardoor ze goed zijn. En nogmaals, Marcel heeft het meest dat je echt wil blijven kijken/luisteren als hij zingt. Dat heb ik minder bij Noortje en Renee. Dat is ook belangrijk.
Oud 28-12-2004, 11:02
Verwijderd
Houdt het dan nooit op?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 11:16
Love_Fulfilled
Noortje lijkt op P!nk .
Oud 28-12-2004, 13:29
geen punt.
geen punt. is offline
Jep vind ik ook
Oud 28-12-2004, 16:26
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
belleblaasbel schreef op 27-12-2004 @ 18:36 :
Marcel moet wiiiinnen
Jaaa!
Noortje vind ik ook wel goed, dat Jazz-nummer deed ze écht super goed. En Reneé vind ik persoonlijk niet zo bijzonder, ze was mij eigenlijk niet echt opgevallen.
Oud 28-12-2004, 17:32
geen punt.
geen punt. is offline
Wel opvallend dat iedereen van de Jazz afdeling door is naar de finale

Er was trouwens nog een vrouwtje (rood geverfd en niet echt lang haar) die deed in de voorrondes zo'n super gevoelig nederlands nummer over de dood van haar moeder en liet achteraf een traan terwijl haar moeder niet eens overleden was met erbij zeggend "alleen het idee al". Dat vond ik echt zo mooi en zij was echt mega goed. Ik snap niet dat ze niet door de kwartfinale, waarin ze in de groep Nederlandstalig zat, kwam.
Oud 29-12-2004, 09:22
Flit
Flit is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 28-12-2004 @ 18:32 :

Er was trouwens nog een vrouwtje (rood geverfd en niet echt lang haar) die deed in de voorrondes zo'n super gevoelig nederlands nummer over de dood van haar moeder en liet achteraf een traan terwijl haar moeder niet eens overleden was met erbij zeggend "alleen het idee al". Dat vond ik echt zo mooi en zij was echt mega goed. Ik snap niet dat ze niet door de kwartfinale, waarin ze in de groep Nederlandstalig zat, kwam.
Jaaa! Ik vond haar echt goed, waarom ze nou niet door was Misschien kon ze niet goed genoeg dansen of zo?
Oud 29-12-2004, 09:46
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Flit schreef op 28-12-2004 @ 12:01 :
Ze kunnen allemaal wel een beetje dansen. Noortje vond ik in de halve finale eigelijk niet erg goed zingen en een musicalster moet ook goed kunnen zingen. Ieder heeft gewoon iets eigens waardoor ze goed zijn. En nogmaals, Marcel heeft het meest dat je echt wil blijven kijken/luisteren als hij zingt. Dat heb ik minder bij Noortje en Renee. Dat is ook belangrijk.
Nee, die andere 2 kunnen (nog) niet dansen. Noortje kan wél goed zingen, ook al was de laatste keer niet geweldig, en heeft dus van alle kanten veel in huis. Dat vind ik persoonlijk veel belangrijker dan iemand die geweldig zingt maar niet kan dansen. Ja, of hij moet in een musical als de 'titanic' gezet worden. Daar hoef je niet in te dansen...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Goede Fee schreef op 28-12-2004 @ 17:26 :
Jaaa!
Noortje vind ik ook wel goed, dat Jazz-nummer deed ze écht super goed. En Reneé vind ik persoonlijk niet zo bijzonder, ze was mij eigenlijk niet echt opgevallen.
Noortje is idd ook wel goed, maar ik vind Marcel leuker dus moet Marcel winnen
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 11:44
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
belleblaasbel schreef op 29-12-2004 @ 11:51 :
Noortje is idd ook wel goed, maar ik vind Marcel leuker dus moet Marcel winnen
Yeah. vind ik ook!

Wanneer is de finale eigenlijk?
Oud 29-12-2004, 16:00
Flit
Flit is offline
Donderdag, 20.25 geloof ik.
@ Chloe Siere Je hebt wel gelijk dat Noortje het meest 'all-round' is. Ik vind dat de andere twee beter kunnen zingen, zij kan beter dansen. Maar ik heb eigenlijk alleen de halve finale in mn hoofd, en daarin vond ik de zang van Noortje erg tegenvallen dus misschien heb ik een beetje een verkeerd beeld. Ik vind het toch wel belangrijk dat een musicalster goed kan zingen, anders kunne ze in geeneen musical spelen.
Oud 31-12-2004, 08:31
Flit
Flit is offline
Renee gewonnen. Wel terecht vind ik, Marcel en Noortje waren echt minder goed gisteravond.
Oud 31-12-2004, 11:56
geen punt.
geen punt. is offline

Ik vond Marcel super gister... die emotie enzo... wow hij is echt cool maarja hij gaat het toch wel maken in dit wereldje.

Aan de andere kant... Renée was érg overtuigend! Ze zag er opeens een stuk beter, opvallender uit (die piratenneus viel niet meer zo op ) en het optreden dat ze gaf was adembenemend... dus ik kan er wel mee leven dat Renée heeft gewonnen. In ieder geval op basis van de finale was ze de beste, maar over het geheel van de afleveringen was Marcel echt wel beter (en leuker).

Ik vond Noortje gisteren verschrikkelijk zingen eigenlijk... daar was de jury het niet mee eens, maar vooral in dat duet met Marcel zat ze echt een toontje te hoog
Oud 31-12-2004, 11:58
Love_Fulfilled
Noortje was verbazingwekkend slecht gister, vooral bij ''Come What May'' en Marcel mocht van mij winnen, maar Renee was ook heel goed, al heb ik een schijt hekel aan dat nummer.
Oud 31-12-2004, 16:07
Verwijderd
nou

Citaat:
geen punt. schreef op 31-12-2004 @ 12:56 :

Ik vond Noortje gisteren verschrikkelijk zingen eigenlijk... daar was de jury het niet mee eens, maar vooral in dat duet met Marcel zat ze echt een toontje te hoog
omg dat was verschrikkelijk ja. ze zong een aantal momenten echt super vals
Met citaat reageren
Oud 31-12-2004, 18:09
Balance
Balance is offline
Noortje begon het nummer al verkeerd. Ze zat volgens mij een heel stuk te hoog met het begin al, dus dan wordt het later flink knijpen ja. Ze redde het daar dan ook totaal niet. Ik vind haar meer een zangeres dan een musicalster.
Marcel vind ik op één of andere manier heel onsympathiek overkomen. Hoe hij aan die meiden stond te hangen op het einde, hoe hij doet, hoe hij lacht. Nee, ik vind hem maar niks.
Renée vond ik geweldig zingen. Echt iemand die van die mooie klassieke hoge stukken kan zingen, zoals Pia Douwes in Elisabeth. Ik was dan ook voor haar en ben blij dat ze gewonnen heeft
Oud 31-12-2004, 18:16
Goede Fee
Goede Fee is offline
Woow!
Reneé was echt goed gisteravond. Best wel onverwacht vond ik.
Marcel was ook goed, hij bracht zijn solo echt super mooi. Alleen vind ik hem zo onzeker (?) ofzo over zichzelf op de een of andere manier.
Noortje zong goed alleen vond ik dat ze vorige keren stukken beter was.
Reageren

Regels voor berichten