Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2003, 09:33
GT
GT is offline
Sporten? Uitgaan? Surfen op het net? Gamen?
Weet ik veel wat je kan doen, maar als ik even10 minuutjes 'moet' stoppen, omdat ik anders goe gek word , surf ik wel eens op het net ... Echt supercool!

Nog veel succes!

Laatst gewijzigd op 23-03-2003 om 12:44.
Advertentie
Oud 23-03-2003, 12:46
Ieke
Ieke is offline
Geen reklame maken aub.

Ik ga meestal een stukje lezen of even gamen. Even wat gaan drinken is ook wel fijn.
Oud 23-03-2003, 15:58
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
ik loop ff een rondje door het huis en eet of drink wat...ik lees iig niet en ga ook niet achter de computer zitten...is niet zo relaxt voor mijn ogen, als ik constant aan het lezen ben. Lijkt me sowieso voor iedereen beter
Oud 23-03-2003, 16:17
stout!
stout! is offline
Hmm ik doe eerder het leren tussendoor
Oud 23-03-2003, 17:12
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Eten of een 'gamen' (meestal het eerste, want ik heb nooit leuke -nieuwe- spelletjes op mn computer staan )
Oud 23-03-2003, 17:28
Smartie
Smartie is offline
ik ben al blij als ik me lang genoeg kan concentreren, dus ik doe eigenlijk ook het leren tussen het computere, eten, lezen enzo in
Oud 23-03-2003, 18:20
Phileine
Phileine is offline
Ik probeer een dik uur echt geconcentreerd door te gaan. Daarna neem ik meestal een minuut of twintig pauze. Glas cola drinken, mailtje typen, gewoon even zitten en muziek luisteren.
Oud 24-03-2003, 11:39
KiMZz
KiMZz is offline
Ik probeer altijd minstens een uur te leren, of gewoon mezelf voor te nemen dat ik minstens tot dat hoofdstuk moet lezen en dan mag ik "pauze" nemen. Wat bij mij meestal langer duurt dan het leren zelf.
Oud 01-04-2003, 14:05
Duran
Duran is offline
Ik zou in ieder geval niet gaan lezen of iets dergelijks. Eten/ drinken, even buiten rondlopen is wel goed. En als je weer wakker wil worden raad ik even douchen aan.
Oud 02-04-2003, 11:38
SuperSanne
SuperSanne is offline
Lezen werkt bij mij ook niet, luister meestal muziek, maar dan zijn m'n gedachten weer helemaal afgeleid en moet ik moeite doen om weer te "focussen"
Oud 02-04-2003, 13:17
ringpower
ringpower is offline
ik draai gestresst wat rondjes op mn stoel.........kheb namelijk een leren kappersstoel....(van een oom en tante die vroeger een kapperzaak hadden).....of ik luister gewoon goede dansmuziek..........of iets heel rustigs waar ik helemaal in op kan gaan..........maaar ik kijk zeker geen tv, en ga niet achter de computer want dan krijg ik gauw de neiging om er een aantal uren achter te plakken............dursssssssss

ralph
Oud 02-04-2003, 21:14
alpha
alpha is offline
Ik heb de tactiek nog niet door. Ik heb niet de zelfdisipline om een heel uur te leren, dan 15 minuutjes pauze en dan weer een uur leren. Ik wil het heel graag, maar het lukt me gewoon niet.
Maar tv kijken, computeren, lezen en muziek luisteren zijn voor mij in ieder geval niet stimulerend! Maar wat moet ik dan wel doen? Ik denk dat als je gewoon even naar beneden gaat, praatje met iemand maken, iets eten, drinken en dan weer bezig?
Oud 02-04-2003, 21:40
Smurfinnetje
Smurfinnetje is offline
ik neem een pot thee mee en koekjes
Oud 02-04-2003, 22:00
Verwijderd
slapen
Oud 05-04-2003, 14:06
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Loop even buiten, lees wat, eet en drink wat of leg een liedje op, ik ga zeker niet op het internet want anders geraak ik er het eerste uur zeker niet af...
Oud 05-04-2003, 15:44
Verwijderd
Sporten is een goede uitlaatklep voor alle stress, ik kan iedereen dan ook van harte aanbevelen wat aan sport te doen in de examentijd, al was het maar even een rondje rond het blok omdat de conditie niet al te best is.

Ontspannen kan bijvoorbeeld zo: in een kamer met zacht licht (niet te fel dus) zet je rustige muziek op. Bijvoorbeeld panfluitmuziek. Neem vervolgens een kop (pot voor de stresskip) mee en ga op de grond op een kussen zitten. Concentreer je goed op de muziek...

Als je je midden op de dag erg moe voelt, ga dan een middagslaapje doen. Zet de wekker op een half uur tot een uur (niet langer!) en doe even energie op. De mens is immers op een middagslaapje gebouwd, we doen het alleen niet meer.
Oud 06-04-2003, 19:45
brandje
brandje is offline
K leer niet veel, soms helemaalt niet. Dus bij mij is t andersom. Kan t gewoon niet opbrengen maja....
Oud 06-04-2003, 23:16
Iduna
Iduna is offline
Thuis, tussen de examens door? Ik denk een beetje van alles zoals internetten, bellen, eten/drinken en verder buitenshuis: met vrienden iets leuks doen, shoppen en dat soort dingen. (en stiekem nog wel wat doornemen maar dat valt niet onder ontspanning.)
Oud 07-04-2003, 10:19
Simpson
Simpson is offline
De beste ontspanning na je examens is lekker op vakantie. Vooral als je met de hele klas kan gaan!!

Na je examen samen naar de Costa?

http://www.klasopreis.nl
Oud 07-04-2003, 13:37
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
forummen
Oud 07-04-2003, 13:51
sunflouwer
sunflouwer is offline
ik bel dan even iemand op, waarvan ik weet dat ie ook aan het leren is. Kan je even bespreken en dingen vragen en toch word je beetje afgeleid, en ook ouwehoeren natuurlijk.
Het is ook wel lekker dat ik even met onze hond MOET lopen, kom je even buiten enzo, anders zit ik de hele dag binnen te leren
Oud 07-04-2003, 15:03
Verwijderd
Even iets eten en drinken, computeren, tv kijken, even op bed liggen (en dan in slaap vallen ), of ook erg ontspannend even de honden uitlaten; gelijk wat frisse lucht
Advertentie

Regels voor berichten