Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2003, 17:18
qghp
qghp is offline
Hey! hebben jullie ook van die dingen waar je altijd "bang"voor bent zonder enige reden?

Ik heb bijvoorbeeld als ik op een fiestpad rij en er komt een scooter op me af, dan ben ik altijd bang dat ie me een schop of een klap tegen mn smoel geeft
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2003, 17:19
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 12-04-2003 @ 17:18:
Hey! hebben jullie ook van die dingen waar je altijd "bang"voor bent zonder enige reden?

Ik heb bijvoorbeeld als ik op een fiestpad rij en er komt een scooter op me af, dan ben ik altijd bang dat ie me een schop of een klap tegen mn smoel geeft
dat soort dingen haal ik me ook wel es in mijn hoofd ja gebeurt alleen nooit gelukkig maar!
Oud 12-04-2003, 17:26
Yellow Spark
Yellow Spark is offline
Tsja... scooters zijn zowieso nooit te vertrouwen
Oud 12-04-2003, 17:26
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Ik ben wel eens bang dat ik blunder of op mijn bek ga. Soms gebeurt het en soms niet. Maar dat zijn de gevolgen van je nek uitsteken.
Oud 12-04-2003, 18:33
Thomas
Thomas is offline
Neuh, niet echt. Je kan natuurlijk altijd wel bang zijn als je op een smal weggetje rijd en een andere auto wil je passeren, maar daar moet je gewoon niet vanuit gaan.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 18:53
Verwijderd
Bang dat ik mn examen niet haal, telt dat ook? Waarschijnlijk ga ik het wel halen maar de stress zit er al flink in.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 18:55
Orpa
Orpa is offline
IK was bang. In de eerste, voor twee meiden die bij ons op school zaten. Het waren van die Gothic meiden, met van die alnge zwarte jassen en piercing's enz. Ik was hardstikke bang dat ze me gingen pesten ofzo.

En nu zit ik dagelijks met ze op msn te kletsen, het zijn echt zulke schatten.
Oud 12-04-2003, 19:09
Verwijderd
Citaat:
mat-ice schreef op 12-04-2003 @ 18:18:
Ja dat heb ik ook, maar dat komt doordat het een vriend van mij eens is overkomen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 19:37
Lord Alvilon
Lord Alvilon is offline
nergens, als ik ergens bang voor ben gebeurt het meestal wel
Oud 12-04-2003, 19:45
Verwijderd
Muh, zo vaak. Als ik de cassiere moet uithangen op m'n werk dan ben ik bang dat ik iets helemaal verkeerd tel en er 'n enorm kasverschil ontstaat. Als ik langs een groepje hangjongeren huppel ben ik bang dat ze me iets aandoen. Als ik door de beveiligingspoortjes van 'n winkel loop ben ik bang dat het alarm gaat, ook al heb ik niets gekocht - laat staan gestolen. Ik ben bang om mensen kwijt te raken aan onzinnige dingen, bang voor grote machines die wel 'ns tot leven zouden kunnen komen, bang voor regelmatige geluiden en bang voor wespen en bijen - niet omdat ze steken maar omdat ze me de schrik aanjagen met hun harige rondzwevende lijfjes die tegen me aan zouden kunnen vliegen.

..Ieh, ik ben vaker bang dat ik dacht.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 20:10
Verwijderd
zeker in het begin met rijlessen vond ik het altijd eng als ik een vrachtwagen of bus tegen kwam op een redelijk smalle weg. dan ging ik automatisch iets naar rechts en zei de instructeur dat ik gerust midden op de rijstrook kon blijven rijden, omdat die vrachtwagen 'toch wel op zn weghelft bleef'.
tja, het is ook drukmaken om niks, want die wegen zijn breed genoeg, maar als zo'n ding op je afkomt denk je daar niet altijd aan.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 20:17
miro
miro is offline
Op een of andere manier ben ik vaak bang om op mijn tanden te vallen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 20:20
Dminor
Dminor is offline
Andersom is veel beroerder..
Oud 12-04-2003, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef op 12-04-2003 @ 21:20:
Andersom is veel beroerder..
er gebeurt iets waar je niet bang voor bent ofzow??
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 20:23
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
FlorisvdB schreef op 12-04-2003 @ 21:22:
er gebeurt iets waar je niet bang voor bent ofzow??
Ja, als er iets gebeurt waar je totaal geen rekening mee had gehouden, maar het komt wel flink hard aan..
Oud 12-04-2003, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef op 12-04-2003 @ 21:23:
Ja, als er iets gebeurt waar je totaal geen rekening mee had gehouden, maar het komt wel flink hard aan..
Offtopic: heb je een geslachtsverwisseling ondergaan ofzow
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 20:34
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
FlorisvdB schreef op 12-04-2003 @ 21:25:
Offtopic: heb je een geslachtsverwisseling ondergaan ofzow
Offtopic: Ja, maar wel tijdelijk. Gewoon om eens uit te proberen, en om die sopraanpartijen ook zonder kopstem te kunnen zingen.. Over een tijdje hangen ze het zootje er weer aan.
Oud 12-04-2003, 21:09
the tourist
the tourist is offline
Zo vaak, over een heleboel dingen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 21:12
Sirenie
Sirenie is offline
Ik heb ook van die zieke fiets-gedachten. Dan denk ik dat er een vrachtwagen over m'n hoofd gaat rijden en dat mijn hoofd uit elkaar barst, en dan kan ik die gedachte maar niet uit mijn hoofd zetten. Echt heel vies.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 21:15
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 12-04-2003 @ 20:45:
Als ik langs een groepje hangjongeren huppel ben ik bang dat ze me iets aandoen. Als ik door de beveiligingspoortjes van 'n winkel loop ben ik bang dat het alarm gaat, ook al heb ik niets gekocht - laat staan gestolen. Ik ben bang om mensen kwijt te raken aan onzinnige dingen
en ik ben bang dat er iemand in de garage zit die me gaat aanvallen als ik de garage binnenloop, of alleen maar langs de deur ernaartoe loop als die openstaat, daarom moet ik daar ook altijd het licht aanhhebben en dan heeeel snel weer trug naar de keuken/kamer waar het veilig en licht is en door een of ander kinderboek over vampieren ben ik nog steeds bang om de gordijnen open te hebben als het buiten donker is, dat dat er een vampier naar gaat kijken als ik door m'n raam naar buiten kijk en dat ie me dan met z'n blik dwingt om 't raam open te maken en dat ie me dan bijt jah nogal onzinnig ja, opzich en nog veel meer maar daar kan ik eigenlijk zo even niet opkomen...

Laatst gewijzigd op 13-04-2003 om 13:35.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 07:40
WolterB
WolterB is offline
ik was bang dat er gisteren een verjaardagstopic voor me open ging
Oud 13-04-2003, 07:51
X-G
X-G is offline
Citaat:

Yoh, heb ik ook altijd, nu je het zegt...

En altijd als je langs zo'n zwerver loopt heb je het idee dat ie opspringt en je ript....
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 08:08
snoopy
snoopy is offline
euh.. ja. ik ben bijv. bang dat er iemand in m'n kast zit...
echt onzin, maar ik kom er niet vanaf...
Oud 13-04-2003, 12:04
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik ben altijd bang in het donker als ik alleen ben, en niet alleen buiten, ook binnen
Oud 13-04-2003, 12:54
Quiana
Quiana is offline
Ja, over een heleboel dingen.
Oud 13-04-2003, 13:54
No return
No return is offline
Citaat:

scooters moeten zo ie zo deze wereld uit worden geholpen.
Ze zijn echt lelijk met dat klote lawaai
Oud 13-04-2003, 13:54
Verwijderd
Citaat:
In Your Room schreef op 12-04-2003 @ 22:15:
en door een of ander kinderboek over vampieren ben ik nog steeds bang om de gordijnen open te hebben als het buiten donker is, dat dat er een vampier naar gaat kijken als ik door m'n raam naar buiten kijk en dat ie me dan met z'n blik dwingt om 't raam open te maken en dat ie me dan bijt jah nogal onzinnig ja, opzich en nog veel meer maar daar kan ik eigenlijk zo even niet opkomen...
Ghe, ik liet vroeger juist expres m'n gordijnen openstaan, met het doel gebeten te worden. Vampier-freakje, tussen m'n elfde en m'n dertiende.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:07
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Terroristische aanslagen en zo... ben ik wel bang voor, maar nu gaat dat nog niet hier gebeuren, misschien in de verre toekomst maar zo grootschalig als anderhalf jaar geleden in Amerika niet.

Ook heb ik soms angst als er een vliegtuig komt overvliegen. Ik luister dan altijd of dat geluid korterbij komt, omdat ik dan denk: "Misschien stort het wel neer." ...
Oud 13-04-2003, 19:19
scala
scala is offline
ja, zeker met dingen zoals verkeersongelukken enzo...ik zie het altijd zó voor me en afgronden of liften e.d. brr
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:25
Shock
Shock is offline
ik ben nogal eens bang dat ik bepaalde mensen kwijtraak op de meest wazige manieren
Oud 13-04-2003, 19:40
M@rco
M@rco is offline
Neuh... heel vreemd, maar als ik ergens bang voor ben dan gebeurt het meestal nog ook.
Oud 13-04-2003, 20:52
Nona
Nona is offline
Ik ben bang dat er iets raars onder me bed zit dat me op komt eten, ik ben bang dat mijn vriend van zijn fiets afvalt tegen mij aan (hij weet nog niet hoe hij het stuur vast moet houden, dus doettie het maar niet), ik ben bang dat ik gigantisch ga zakken, ik ben bang dat niemand me plotseling meer aardig vindt, ik ben bang dat me computer vast gaat lopen als ik te snel overal op klik, ik ben bang dat ik me morgen verslaap en ik ben bang dat we onze film voor ckv3 nooit optijd af krijgen.

Ik ben een schijterd.
Oud 13-04-2003, 21:31
L1
L1 is offline
Citaat:

heb ik met paarden
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 21:32
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
niet dat ik weet
Reageren

Regels voor berichten