Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
IK was bang. In de eerste, voor twee meiden die bij ons op school zaten. Het waren van die Gothic meiden, met van die alnge zwarte jassen en piercing's enz. Ik was hardstikke bang dat ze me gingen pesten ofzo.
En nu zit ik dagelijks met ze op msn te kletsen, het zijn echt zulke schatten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Muh, zo vaak. Als ik de cassiere moet uithangen op m'n werk dan ben ik bang dat ik iets helemaal verkeerd tel en er 'n enorm kasverschil ontstaat. Als ik langs een groepje hangjongeren huppel ben ik bang dat ze me iets aandoen. Als ik door de beveiligingspoortjes van 'n winkel loop ben ik bang dat het alarm gaat, ook al heb ik niets gekocht - laat staan gestolen. Ik ben bang om mensen kwijt te raken aan onzinnige dingen, bang voor grote machines die wel 'ns tot leven zouden kunnen komen, bang voor regelmatige geluiden en bang voor wespen en bijen - niet omdat ze steken maar omdat ze me de schrik aanjagen met hun harige rondzwevende lijfjes die tegen me aan zouden kunnen vliegen.
..Ieh, ik ben vaker bang dat ik dacht. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
zeker in het begin met rijlessen vond ik het altijd eng als ik een vrachtwagen of bus tegen kwam op een redelijk smalle weg. dan ging ik automatisch iets naar rechts en zei de instructeur dat ik gerust midden op de rijstrook kon blijven rijden, omdat die vrachtwagen 'toch wel op zn weghelft bleef'.
tja, het is ook drukmaken om niks, want die wegen zijn breed genoeg, maar als zo'n ding op je afkomt denk je daar niet altijd aan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 13-04-2003 om 13:35. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En altijd als je langs zo'n zwerver loopt heb je het idee dat ie opspringt en je ript.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
scooters moeten zo ie zo deze wereld uit worden geholpen. Ze zijn echt lelijk met dat klote lawaai
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Terroristische aanslagen en zo... ben ik wel bang voor, maar nu gaat dat nog niet hier gebeuren, misschien in de verre toekomst maar zo grootschalig als anderhalf jaar geleden in Amerika niet.
Ook heb ik soms angst als er een vliegtuig komt overvliegen. Ik luister dan altijd of dat geluid korterbij komt, omdat ik dan denk: "Misschien stort het wel neer." ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ik ben bang dat er iets raars onder me bed zit dat me op komt eten, ik ben bang dat mijn vriend van zijn fiets afvalt tegen mij aan (hij weet nog niet hoe hij het stuur vast moet houden, dus doettie het maar niet), ik ben bang dat ik gigantisch ga zakken, ik ben bang dat niemand me plotseling meer aardig vindt, ik ben bang dat me computer vast gaat lopen als ik te snel overal op klik, ik ben bang dat ik me morgen verslaap en ik ben bang dat we onze film voor ckv3 nooit optijd af krijgen.
Ik ben een schijterd.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dood Ben Strik | 22 | 27-06-2016 21:45 | |