Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2003, 16:59
D-sire
D-sire is offline
Hey daar,

ik weet niet of dit topic eigenlijk onder het grote lijntopic valt, maar ik vind het eigenlijk wel ietsje anders..

Mja ontopic: Weet iemand in welke mate je borsten kleiner kunnen worden als je lijnt? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb zo het idee dat mijn borsten dikker worden als ik zelf ook dikker word, ik ben daarom gaan lijnen en wil ook wat van mijn borsten kwijt (denk aan bikini's die niet goed meer passen). Maar ik vraag me dus af of lijnen echt effectief is?

xxxx
Oud 17-04-2003, 17:50
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
tuurlijk hoort dit in het lijntopic.
maargoed, als je gaat lijnen is meestal het eerste wat minder wordt je borsten, en daar hebben al een paar mensen die ik ken ervaring mee ja.
Oud 17-04-2003, 18:02
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
das het enige nadeel van afvallen vind ik, een heeel groot deel van je borsten bestaat uit vet dus het is logisch
Oud 17-04-2003, 18:50
¤Aylin¤
¤Aylin¤ is offline
Heey, bij mij zijn me borsten wel kleiner geworden toen ik 5 kilo ben afgevallen, zoals de ijsprinses al zei bestaat een groot deel van je borsten uit vet..
Oud 18-04-2003, 00:58
Verwijderd
1/3de van je borsten bestaat uit vet (de vetlaag ligt onder de klieren tegen het lichaam aan) dus ga ervan uit dat die in verhouding met je gewicht-afname slinkt.
Oud 18-04-2003, 09:24
Verwijderd
volgens mij is het niet waar wat er allemaal gezegt wordt over de vet percentage, want t is bij iedereen verschillend, de ene heeft met een zeer groot deel vet erin, en de nader helemaal niet, kleirborsten heette dat geloof ik.

Maar ik denk dat bij dreamzy wel een groter deel vet is, dat wel weg kan gaan aals ze afvalt
Oud 18-04-2003, 18:23
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef op 18-04-2003 @ 10:24:
volgens mij is het niet waar wat er allemaal gezegt wordt over de vet percentage, want t is bij iedereen verschillend, de ene heeft met een zeer groot deel vet erin, en de nader helemaal niet, kleirborsten heette dat geloof ik.
Ik ga hier uit van een gemiddelde, en normaal postuur, natuurlijk verschilt het als je vetpercentage toeneemt, om het maar ff zo te zeggen.
Oud 18-04-2003, 18:53
ekki
ekki is offline
lijntopic

Regels voor berichten