Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2003, 15:06
BELLEKE
BELLEKE is offline
1) Ik maak er geen drie van maar.. bij deze wil ik jullie vragen welke boodschap jullie achter de film zien, welke interpretatie jullie merken... ???

2) Kun je een verband leggen tussen het begin en midden van de film EN het dramatisch einde.. ten slotte heeft de buurman nu niet zo'n heel belangrijke rol gespeeld maar is dit wel het tragisch einde van de film waar de film naar toe geleid heeft.
Oud 08-04-2003, 16:23
BCR
BCR is offline
opdracht voor school ?
Oud 08-04-2003, 16:27
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 08-04-2003 @ 17:23:
opdracht voor school ?
ja.. ik heb wel dingen opgezocht maar mn werk moet meer zijn dan dat dus ik hoop dat mij hier iemand kan helpen ....
Oud 08-04-2003, 16:36
Big Brother
Big Brother is offline
american beauty is denk ik niet te ontleden, je moet em gewoon kijken en je vind em erg goed of erg saai

wat een stomme vragen trouwens, die kan je bij de helft van alle films sowieso al niet gebruiken :/
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 18:44
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 08-04-2003 @ 17:36:
american beauty is denk ik niet te ontleden, je moet em gewoon kijken en je vind em erg goed of erg saai
dat is dus echt onzin, je kunt discussieren over hoe je ze vind, en wat jij het belangrijkste element erin vind. Nou is american beauty wel een film boordevol dit soort boodschappen, dus echt 1 pik ik er niet uit. maar ik denk dat het vooral neerkomt op "geniet van het leven, het is mooier dan je denkt"
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 18:57
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 08-04-2003 @ 19:44:
dat is dus echt onzin, je kunt discussieren over hoe je ze vind, en wat jij het belangrijkste element erin vind. Nou is american beauty wel een film boordevol dit soort boodschappen, dus echt 1 pik ik er niet uit. maar ik denk dat het vooral neerkomt op "geniet van het leven, het is mooier dan je denkt"

wel mn opdracht is voor godsdienst dus.. is wel wel goed en waar... heb ik het gevoel dat Lester zichzelf matrialistisch gaat veranderen, (mooi lijf, auto, mooie meid) maar dan plots toch beseft wanneer ze net beginnen vrijen 'dat is t niet, er is meer om te genieten, gelukkig word je nie door matrialistische dingen maar om innerlijk geluk ook.. en dan toont ie heel onverwacht respect voor haar wat je nie had verwacht.. ?
Oud 08-04-2003, 20:08
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 08-04-2003 @ 19:44:
ik bedoel dat die 2e vraag van de topicstarter niet echt normaal te beantwoorden is, het begin midden en eind van een film hangt altijd samen anders is het geen film

in het begin is dhij triest in het midden begint hij eindelijk te leven en aan het eind is hij dood, die kerel gaat een hele levensloop door in 1 film, dat is het enige wat er over te vertellen valt
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 20:24
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 08-04-2003 @ 21:08:
ik bedoel dat die 2e vraag van de topicstarter niet echt normaal te beantwoorden is, het begin midden en eind van een film hangt altijd samen anders is het geen film

in het begin is dhij triest in het midden begint hij eindelijk te leven en aan het eind is hij dood, die kerel gaat een hele levensloop door in 1 film, dat is het enige wat er over te vertellen valt
Tuurlijk weet ik best dat het begin, het midden en het eind van een film altijd samen hangt.. hier stel ik me wel de vraag welk verband er kan gelegd worden tussen de hele film en de moord door Colonel Fitts op Lester op het einde.. was dit niet een klein detail dat Lester niet inging op de avances van de colonel.. dat de dood van de hoofdfiguur moet veroorzaken.. of...?
Oud 08-04-2003, 20:45
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
1 van de booschappen..
Legalise Marhijuana ..
Oud 08-04-2003, 22:47
konflict
konflict is offline
Dingen lijken niet altijd wat ze zijn
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 10:18
idioot.1986.