Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Mijn oma durfde niet recht in mn gezicht te zeggen dat ze mij er niet uit vond zien, dus zei ze het maar tegen iemand anders. Ondertussen maar zeggen dat ik zulke leuke kleding aan had.
Dan denk ik bij mezelf: 'kijk er dan ook niet raar van op als ik niet met je wil praten of bij je langs wil komen' Een paar maand later probeerde ze het goed te lullen. Als je iets niet mooi vind, soit, maar zeg het dan gewoon eerlijk ipv zo te heulen. Dat pik ik van niemand, ook niet van een ouwe taaie zeikerd van 82.
|
Verwijderd
|
Er word tegen mij dagelijks gezegt dat ik toch geen flikker uitvoer op school endat ik beter in de fabriek kan gaan werken. Aansluitend (aan het eind van de ruzie omdat ik of een ander familielid er genoeg van heeft) dat ik een luie egoistische klootzak ben en mijn vader dat ie me soms wel eens de hersens in wil slaan (en ja dat is serieus en niet leuk). euhh verder valt het mee.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
umm Nou er zit een jongen bij mij in de klas en das echt een eikel, zwaar arogant!
Ik denk ik doe een keertje aardig, anders heb je alleen gezeik met hem. Hij komt binnen met een trui die ik nog nooit heb gezien. Dus ik zeg: 'Oh leuke trui!' Hij: 'ja vind jij hem mooi? ooooh, dán doe ik hem nooit meer aan' eikel dat het is ![]() |
![]() |
|
niet tegen mij, maar tegen een buurMEISJE die bij mij thuis was en ze was met mn broertje monopoly aan het doen.
En mn oma was aan het oppassen. Zegt mn oma ineens:"Hoe laat moet HIJ thuis zijn?" "HIJ???!!!????" "Oma ZIJ is een meisje hoor!!!" en dan niet je excuses aanbieden nee nog ff een trap na: "O, ik dacht echt dat het een jongen was. Maar ze lijkt toch ook op een jongen???" Echt te erg. En wij later:"Oma dat zeg je toch niet??!!!!!" "Waarom niet? Als ik dat vind dan zeg ik dat toch gewoon en daar hoef ik heus niet mn excuses voor aan te bieden!!" Dat meisje gelijk een minderwaardigheidscomplex!! ![]()
|
Ik had een keer ruzie met mijn ouders en ze zeiden dat ik a-sociaal was... nou jah dit is niet echt lullig maar ook niet leuk. Ze meenden het natuurlijk niet zo maar zoiets floept eruit als je ruzie hebt.
||
Citaat:
![]()
|
Geroddeld over mee terwijl ze dachten dat ik het niet hoorde, ze hadden het over mij in de toiletten terwijl ik op het toilet zat en dat wisten ze niet. Dat is pas echt gemeen!
|
- Je bent lelijk
- Je bent dom - Je kleding ziet er niet uit - Je bent lelijk - Je kan niets - Je bent een grote neukfout - Je bent lelijk - Je bent saai - Je bent net als je moeder - Je bent gek - Je bent lelijk - Je hebt een irritante stem - Je had beter niet geboren kunnen worden - Je bent te mager - Je bent te dik - Je eet te weinig - Je eet te veel - Je bent lelijk Op een gegeven moment ga je het zelf geloven, dat is nog het ergste... ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik zei eens tegen mijn moeder:'Maak die sigaret eens uit ajb' en toen zei ze:'Ik rook geen hasj hoor!' en toen zei ik:'Zou je toch eens moeten doen, werd je misschien wat relaxter'. (OK, dat is lullig..) maar toen zei mijn moeder:'IK ben niet degene die bij allerlei psychiaters en psychologen loopt hoor!'
Au. ![]() |
![]() |
|
mijn ouders dreigen constant dat ze me uit huis zetten, dat ik gestoord ben, mijn moeder dat ze me vreselijk vind, dat ik in de goot beland en dat ik maar een zielig hoop je mens ben. Nog ben ik gek op mijn moeder hoor, ik maak het er altijd zelf naar.
Van klasgenoten heb ik ook wat te verduren gekregen', en ook op straat word ik welles nageroepen, maar ja , je raakt er aan gewend he. |
![]() |
|
*Toen dat ik in een zoveelste ruzie met men ouders zei dat ik wou weglopen,ze zeiden dat ze me toch nergens wilden...
*Te horen gekregen van men ouders dat ik een slet was,gewoon omdat ik met men vrienden wou optrekken... *Ben nix waard... *Nog wel meer lullige dingen van men ouders...
Laatst gewijzigd op 02-04-2003 om 21:06. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mm, eens denken.. Ik loop erbij als een slet, zegt m'n moeder, maar zij is dan ook christelijk dus alles wat geen nonnengewaad aanheeft is 'n slet in haar ogen. Ik vat het dus niet serieus op ofzo. En ik kan eigenlijk ook niet echt zo 1-2-3 op iets komen wat ik echt als heel lullig heb ervaren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Intens mindere opmerking. :/ |
![]() |
||
Citaat:
![]() En nu ik er aan terugdenk kan ik er allemaal wel om lachen, ik heb het geloof ik wel redelijk goed 'verwerkt' allemaal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pssst. Er is zojuist een LJ-code uw inbox binnengerold. U kunt hem ophalen bij uw plaatselijke Hotmail-informatiepunt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is ze weer ^_^ Shitonya | 14 | 03-04-2004 18:21 | |
Algemene schoolzaken |
l*lligste actie die je hebt uitgehaald light fighter | 46 | 06-04-2003 17:08 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 |