Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2003, 12:58
MissMorena
MissMorena is offline
hey ik had een vraagje voor jullie wat zouden jullie doen als jullie b.v. ruzie hebben met je vriend/in en alles moet van jouw kant komen telkens smsen bellen mailen echt je doet alles en hij/zij helemaal nix en hij doet net alsof het hem/haar niet interresseerd dat jullie ruzie hebben en hij/zij alles op zijn manier wilt hebben

ik wou graag jullie meningen weten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2003, 12:58
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
adem in, adem uit ..

Ik zou vragen waarom hij zo doet. Als hij nauwelijks reageert kan ie oprotten
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 12:59
Verwijderd
ik zou het er proberen over te hebben, want das wel lullig idd...
en als ie dr dan lomp op reageert gewoon kijken of je dat wel zo leuk vind en dan kijken of je verder wil of niet, want ik vin wel waar er twe vechten hoeft nie altijd 1 het op te lossen...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 13:36
misssarcasmm
misssarcasmm is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 09-04-2003 @ 13:58:

Ik zou vragen waarom hij zo doet. Als hij nauwelijks reageert kan ie oprotten
Oud 09-04-2003, 15:38
Zorynda
Zorynda is offline
Hoihoi
Als ik jou was dan zou ik het uitmaken.
Je kan er wel over praten, maar als jij steeds bij hem blijft dan blijft hij toch zo doen. Je moet hem laten zien dat hij er ook wat voor moet doen, anders vind hij het vanzelfsprekend dat jij bij hem blijft, ookal doet hij niets voor jullie relatie. Je kan dan beter een jongen zoeken die jouw liefde en aandacht waard is en die jou ook liefde en aandacht teruggeeft.

Veel succes
Oud 09-04-2003, 15:40
Loezzel
Loezzel is offline
Ik zou zeggen: probeer met hem daarover te praten, blijft ie zo lullig doen, dan denk ik dat jullie relatie niet zo veel zin heeft... Een relatie moet van 2 kanten komen...
Oud 09-04-2003, 15:42
Veenbes
Veenbes is offline
Met hem praten en zeggen dat je het idee hebt dat hij zich niet zo voor het welzijn van jullie relatie () interesseert en dat de ruzie jou wel dwars zit. Ligt er natuurlijk ook aan waarover de ruzie gaat... misschien is er gewoon sprake van een misverstand of doet hij wel degelijk pogingen om contact met jou te zoeken, maar zie jij die niet als zodanig. Wanneer je merkt dat hij zich helemaal niet inspant voor jullie samen zou ik er eens goed over nadenken of hij wel echt zo leuk is als hij lijkt (leek) te zijn.
Oud 09-04-2003, 20:24
MissMorena
MissMorena is offline
praten met hem geen echt geen zin hij doet echt alsof het hem niet interseerd hij zegt dat hij van me houdt en me niet kwijt wilt maar toch blijft hij zo doen ik snap hem echt niet en telkens als we ruzie hebben ben ik altijd de gene die ermee zit en hij niet ik weet alleen 1 ding ik hou echt veel van hem en kan niet zonder hem ik weet dat het slecht is maar kan er echt nix aan doen
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 20:27
Verwijderd
Citaat:
MissMorena schreef op 09-04-2003 @ 13:58:
hey ik had een vraagje voor jullie wat zouden jullie doen als jullie b.v. ruzie hebben met je vriend/in en alles moet van jouw kant komen telkens smsen bellen mailen echt je doet alles en hij/zij helemaal nix en hij doet net alsof het hem/haar niet interresseerd dat jullie ruzie hebben en hij/zij alles op zijn manier wilt hebben

beseffen dat het een sukkel is en het uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 21:15
Verwijderd
Dat heb ik dus 15 maanden lang gehad. En daar moet je snel mee kappen. Tussen ons is het pas sinds zondag uit, en het is echt veel beter zo! Hij gaat er waarschijnlijk niet in veranderen. Bij mij ging ie altijd onverschillig doen en werd ie harstikke hard en bot. En dan moest ik huilen en ging ie nog lulliger doen, en uiteindelijk kon ik er dan niet meer tegen en gaf ik weer toe, ik was altijd de zwakste..
En dan denkt hij dat hij het zomaar kan doen en dat is dan op zich ook wel zo omdat je toch wel bij hem blijft. En zo zal er niets veranderen.

Dat zit niet goed, kom voor jezelf op, en als het al heel lang zo gaat kun je het denk ik toch niet meer veranderen..
Je moet iemand hebben die er net zoveel aan wil doen als jij, anders is het zonde en zal het toch nooit goed werken..

Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 21:27
hippie jesse
hippie jesse is offline
minder met hem omgaan, dan wordt hij messchien wanhopig, en dan gaat hij het nut er van inzien om te praten
Oud 09-04-2003, 21:55
MissMorena
MissMorena is offline
dat heb ik ook ik ben ook de zwakste en ik weet dat hij er niet in zal veranderen en als hij boos is doet hij ook echt hard en bot en hij weet precies wat hij moet zeggen om me pijn te doen en dan moet ik er ook van huilen maar het doet hem echt helemaal nix dat ik me zo rot voel kan een jongen dan echt zoo hard doenn ik vindt het echt niet leuk echt niett ik weet het echt niet meer
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 22:02
Verwijderd
hoelang hebben jullie eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 22:31
MissMorena
MissMorena is offline
11mnd het is kort ik weet het maar we hebben zoveel meegemaakt samen lijkt net alsof we echt jaren met elkaar gaan
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 22:37
poesiefox
poesiefox is offline
Hij zal niet veranderen, het wordt alleen maar erger. Dus weet wat je doet als je bij hem blijft. Zelfs al belooft hij beterschap, en doet hij een tijdje zijn best, dit is gewoon zijn manier van ruziemaken. Dat heeft hij van thuis meegekregen, en dat blijft zo.

En waarom zou hij veranderen, het werkt toch?
Oud 09-04-2003, 22:37
AtHell
AtHell is offline
Ik zou een ander zoeken.
Oud 10-04-2003, 07:33
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
MissMorena schreef op 09-04-2003 @ 13:58:

heb ik al geregeld meegemaakt, t feit is dat k da ook nie kan hebben ruzie en ook al is het niet mijn fout ik plooi toch en kom toch sorry zeggen, is een vervelende eigenschap en kan van geprofiteerd worden... het gebeurd wel eens in zo'n situatie dat ik 'koppig' wil doen en wacht en wacht en afwacht.. maar t lukt dan niet.. want hoor dan niks en verpruts t dan maar.. een jongen valt eigenlijk dikwijls voor me omdat hij ziet wat k allemaal voor hem over heb maar vind dat niet altijd even leuk
Oud 10-04-2003, 09:16
Thomas
Thomas is offline
Ik zou idd ook vragen waarom hij geen initiatief neemt en als dat is omdat het hem niet boeit oid dan lijkt me dat een legitieme reden om eens erg lang gesprek met hem te hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten