Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat heb ik dus 15 maanden lang gehad. En daar moet je snel mee kappen. Tussen ons is het pas sinds zondag uit, en het is echt veel beter zo! Hij gaat er waarschijnlijk niet in veranderen. Bij mij ging ie altijd onverschillig doen en werd ie harstikke hard en bot. En dan moest ik huilen en ging ie nog lulliger doen, en uiteindelijk kon ik er dan niet meer tegen en gaf ik weer toe, ik was altijd de zwakste..
En dan denkt hij dat hij het zomaar kan doen en dat is dan op zich ook wel zo omdat je toch wel bij hem blijft. En zo zal er niets veranderen. Dat zit niet goed, kom voor jezelf op, en als het al heel lang zo gaat kun je het denk ik toch niet meer veranderen.. Je moet iemand hebben die er net zoveel aan wil doen als jij, anders is het zonde en zal het toch nooit goed werken.. Sterkte! |
![]() |
|
dat heb ik ook ik ben ook de zwakste en ik weet dat hij er niet in zal veranderen en als hij boos is doet hij ook echt hard en bot en hij weet precies wat hij moet zeggen om me pijn te doen en dan moet ik er ook van huilen maar het doet hem echt helemaal nix dat ik me zo rot voel kan een jongen dan echt zoo hard doenn ik vindt het echt niet leuk echt niett ik weet het echt niet meer
|
![]() |
|
![]() |
Hij zal niet veranderen, het wordt alleen maar erger. Dus weet wat je doet als je bij hem blijft. Zelfs al belooft hij beterschap, en doet hij een tijdje zijn best, dit is gewoon zijn manier van ruziemaken. Dat heeft hij van thuis meegekregen, en dat blijft zo.
En waarom zou hij veranderen, het werkt toch?
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Situatie..wat zouden jullie doen? J'Landa | 10 | 18-10-2005 11:20 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
jullie mening gevraagd, wat zouden jullie doen? poezewoefke | 2 | 07-05-2004 14:28 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen?? Carintjuh | 18 | 22-12-2003 14:45 | |
Liefde & Relatie |
Heren wat zouden jullie doen als je vriendin onverwacht zwanger blijkt te zijn??? Imke_BF | 100 | 22-06-2003 22:42 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen als... Missy1234567890 | 6 | 24-09-2002 17:43 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen? Examen-boy | 3 | 12-07-2002 09:56 |