![]() |
|
Hey,
Tja, ik hou nogal van vage rockbandjes met zeer goede muziek. Zo een is dus ook Ozma, Amerikaans bandje, in Nederland totaal niet bekend, nog geen singles uitgebracht enzo, wel twee albums: Rock & Roll Part 3 en The Double Donkey Disc. Beide vind ik erg goed, echt super. Hun muziek klinkt een beetje als Weezer, maar met hun nieuwe cd 'Spending time on the borderline' overtreffen ze Weezer zelfs. Dat nieuwe album komt 6 mei uit ![]() Het bekendst zijn ze geworden met nummers als Domino Effect, Baseball en Battlescars. Ook hebben ze het deuntje van Tetris omgezet in hun versie ![]() Het lijkt met niet, maar heeft hier iemand ooit van gehoord?
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Tja, lekker respect hebben voor andermans smaak... gatverdamme wat een irritant, arrogant mannetje ben jij zeg... Volgens mij kennen hier echt maar 3 mensen Ozma ofzo hoor, dus is niet zo vreemd dat ik zeg 'vaag bandje', want dat zijn ze zeker. Het is echt niet zo bedoeld van 'jullie zijn zo oppervlakkig en kennen het vast niet', in tegendeel... Jij voelt je in ieder geval meteen aangesproken en dat zegt genoeg, afschieten zulk soort mensen. Ik heb nog een leuke aanrader voor je, kwal: Loser van 3 doors down, maar ach, dat nummer heb je natuurlijk al lang he...
|
![]() |
|
|