Advertentie | |
|
![]() |
|
24 december met de brommer.. k schoof meters over de grond met een brommer op m'n been... dat halve ding naar de klote en ik moest maar per sé vrolijk doen omdat het kerst was
![]()
|
de laatste keer dat ik écht viel was iets van 6 weken geleden. We hadden een feestje en we waren er met de auto naar toe gegaan. Een vriend van mij wilde ff slapen, dus dat deed ie in de auto. Toen ben ik met een vriendin even gaan kijken of alles wel goed was. Op de terugweg zij ze 'kom we gaan rennen' yeah dat deden we dus.. We renden suuuperhard, het asfalt was nat en dus glad, en het was een soort heuvel... Tsja. ik bleef dus met mn voet een beetje hangen in mn broekspijp en glee echt languit over het asfalt naar beneden
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
De laatste keer was vorige week vrijdag, ik had een slokje op en wou iets wegschoppen, hoe ik er voor mekaar kreeg weet ik niet maar ik belandde op m'n kont, het deed geen pijn verder, ik viel heel zacht in het gras
![]() Normaal val ik eigenlijk nooit *klopt af*, alleen als ik wat alcohol heb geconsumeerd dan wil het nog wel eens mis gaan... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |