![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vriend vindt het echt fantastisch wanneer ik kreun of zachtjes z'n naam zeg, daar vroeg hij gisteren nog om
![]() ![]() Zelf vind ik het fijn wanneer hij kreunt, zegt dat hij van me houdt, zegt dat het fijn is, mijn naam zachtjes zegt... Whaa, fijn ![]() |
![]() |
|
Ben ik nou zo abnormaal als ik zeg dat ik graag geile dingen wil horen tijdens de seks? Niet altijd natuurlijk, soms is er zo'n lief "ik hou van je"/"blijf je bij me?"-sfeertje.
Ik zal eens wat dingen noemen. Ik weet dat ze nu echt achterlijk klinken, maar jullie snappen wel dat dat in een geile bui anders is. "Oh, lekker tegen je kontje aanrijden" "Mag ik je heel diep neuken zo?" "Lekker... Lekker... Pijp me!" Nou ja, zoiets dergelijks dan (de letterlijke dingen zijn niet voor jullie oogjes bestemd ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder hou ik van ranzige woordjes en vind ik het leuk als ie me dwingt ![]() *pijp me kreng* *sletje van me, berijd me* Als ik het zo lees moet ik er om lachen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() niet altijd, maar kan heel geil zijn |
![]() |
|
![]() |
Na flink graven in mijn herinneringen weet ik er nog meer die ooit tegen me gezegd zijn.
"hete griet, jij vindt het ook altijd wel lekker he" (eerste hitsige wat ooit tegen me gezegd is) "wat doe je met me, je maakt me helemaal gek" "wat heb je nog meer voor me in petto" "jij komt zo heet klaar, ik kwam daar zelf spontaan van" "sexy heks!" "ooh, die blik, die deed het hem"
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ondervraag m'n vriend vaak tijdens de seks; ik - Wat doe je? hij - Ik neem je... ik - Hoe doe je dat? hij - Lekker hard en diep... en zo verder... en dan natuurlijk niet super droog, maar met een geil-toontje zeg maar ![]() Oeeeh ![]() *heeft al zeker een week geen seks meer gehad... wordt gek... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kom meestal tíjdens de sex niet veel verder dan 'ooooooohhhhhh' en 'hiiiiihhhh-euah-hiiihhh-euah-hiiihhh-euah' (ik raak vaak tijdens de sex buiten adem, dus dan hyperventileer ik de lucht naar binnen en kreun ik de lucht naar buiten) maar dat vind m'n vriend toch vrij opwindend klinken..
![]() en wat hem betreft hou ik wel van zijn 'uuuhmmmgrrr' ![]() ![]() |
![]() |
|
Niet zo snel, je maakt me helemaal gek.. (hij)
niet stil zijn gewoon kreunen, tenzij irritante familie in de buurt is (denkend aan kleine broertjes) enne beetje oftopic.. me gewoon vastpakken en me hardhandig heenleggen en dan gewoon stevige sex>>>!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
jij - Wat doe je? hij - Ik neem je... jij - Hoe doe je dat? hij - Lekker hard en diep... jij - Hoe is dat? hij - Spannend... jij - Nee jongen, VROEGER was het spannend! ![]() euh ontopic: "dat vind je wel lekker he" "oh god, dit is zooooo lekker" *kreun* "mmm harderrrr" "draai je eens om sletje, dan neem ik je van achter" etc. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Natuurlijk is "ik hou van u" of "ik zie u graag" ook altijd wel leuk om te zeggen/horen, maar vaak mag het wat 'vuiler' en met veel gegrom *grrrrommm* |
![]() |
|
![]() |
gister was het erg geil...
ik ging hem voor het eerst pijpen, dus ik wist nou niet echt of ik het wel goed deed enzo. maarja...ik zag dat ie genoot ![]() en daarna zei hij ook nog: dat was echt super lekker ![]() hehe...toch wel leuk dat pijpen, ik had het slechter verwacht, maarja als je nieuwsgierig bent wil je toch wel alles uitproberen, en het was nog leuk ook. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() idd... lullen is alleen maar irritant... |
![]() |
|
euh... ik zou t niet leuk vinden om "slet" te horen te krijgen, of andere "dwingende" woorden. Maar een beetje ruiger dan normaal vind ik wel geil. Dus niet alleen schat/lieverd enz.
Verder vind ik het gewoon heel kewl om aan z'n ademhaling te horen hoe opgewonden hij is! ![]() ow ja... "ik heb zin in jou" doet het ook wel goed, meestal.
|
![]() |
mmm, ik vond et gister wel leuk...we zaten tv te kijken, en hij opeens: ow, ik heb zo'n zin in je, kan ik je hier nemen of horen je ouders dat???
![]() was toch wel geil op dat moment.... ![]() ![]() ik vind et tijdens de sex wel lekker om te horen dattie met zn gezicht heel dicht mij mn oor zit, en dan zo zucht en kreunt enz.enz. hij vind et bv. weer lekker om te horen dat ik zeg: "kun je me lekker diep nemen", of wanneer ik hard kreun ofzo... ![]() |
![]() |
|
jezus hij moet me echt geen sletje noemen
dan kan ie een knal krijgen. khou niet van onderdanig zijn maar verder mag hij best wel laten blijken dattie t naar z'n zin heeft. en volgens hem laat ik me niet genoeg gaan ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 14:10 | |
Liefde & Relatie |
a.u.b eerlijk beantwoorden xxsylviaxx | 47 | 12-10-2009 22:22 | |
Verhalen & Gedichten |
In de wachtrij voor een komkommer Shitonya | 3 | 22-04-2004 18:00 | |
Seksualiteit |
Dingen die je WEL moet zeggen tijdens de seks? Verwijderd | 1 | 09-04-2003 23:47 | |
Seksualiteit |
sex-spel DJ Incompetent | 710 | 31-01-2003 19:56 |