![]() |
|
![]() |
Hey,
Ik euhm zit dus in een bandje. En ik wou graag weten wat jullie van onze demo's vinden (slechte kwaliteit, gewoon met 'n microfoon opgenomen). Het is gewoon.. punkrock. www.excessum.nl alvast bedankt voor jullie reacties =p |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je willekeurige punk nummers luisterd (offspring, green day, pennywise etc) die zijn ook eentonig zonder zang. Ik ga binnenkort zingen eronder ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
wie van jullie luistert er teveel naar de offspring?
-probeer eens gitaarloopjes te schrijven die meer dan 1 maat duren -een wat gevarierende drummer zal geen kwaad kunnen -probeer wat leukere songstructuren
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
bah, apathy en overrated
lijkt net of jullie 3 riffs van the offspring hebben gepakt, en die beetje veranderd hebben in in alle mogelijke versies recyclen In apathy zit jullie drummer er een paar keer naast volgens mij, of hij doet dingen die ik niet hoor. Maar verder, keep going, goede nummers vereisen veel oefenen.
||
Citaat:
1,5 maand samen spelen is niet veel, probeer eerst meer te oefenen en wat covers te spelen. Dat spelen van covers helpt je een beetje bij eigen werk heb ik bij mijn eigen band gemerkt. probeer wat gevarieerder te spelen...
|
Tis in de eerste plaats cool dat jullie bezig zijn etc. Suc6 alvast, maar ik denk dat t geen kwaad kan nog wat langer in dat oefenhok te blijven. Ik speel zelf ook in een band. Dat is dan wel hardcore, maar ik moet toch zeggen onze nummers zijn gevarieerder etc etc. En wij vinden dat we er absoluut nog niet klaar voor zijn. Ik zou gewoon proberen betere nummers te gaan schrijven en gewoon lekker oefenen. Niemand zit echt te wachten op een band die dit soort nummers speelt. Niet dat t slecht is, absoluut niet, maar je moet wel realistisch blijven denk ik. Suc6 heren en ik ben ervan overtuigd dat t beter word
![]()
|
ik vind de overgangen in alle nummers wat slap, ik denk dat je beter wat minder overgangen in de nummers moet doen, het lijkt misschien wat eentoniger, maar klinkt beter, omdat je die slappe overgangen niet hoort
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
och och och jochie toch. Doe eens wat aan dat complex van je/ Wacht geef me je adres en ik stuur je een boekje waarin haarfijn uitgelegd word wat humor, sarcasme en cynisme is. en iemand een cdtje geven met forumbands en een forumband aanprijzen is iets anders, dat 2e is whoren. dat 1e niet.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Jah, klinkt goed. Er zou inderdaad misschien wel wat meer melodie in de gitaaar komen. Dan bedoel ik niet steeds dezelfde loop. Zang zou leuk zijn.
Ff een vraagje aan NRK, Ik heb ook een eigen bandje en wil ook tapes opnemen. Nou heb ik een goede microfoon. maar ik kan alleen maar opneemapparatuur vinden zoals die al op de PC zit en van internet die maximaal 1:00 minuut kunnen opnemen. En ik zag dat jij met nummers over de minuut zit. T klinkt misschien Aso, maar met welk apneem apparaat neem jij op? Thanx, Ga zo door! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hoe begin je een eigen band ? Caradhas | 192 | 02-07-2011 22:32 | |
De Kantine |
Saaikorrels in je tepel! #1129 Verwijderd | 500 | 21-09-2010 01:11 | |
Muziek |