Advertentie | |
|
![]() |
|
blij:
1. lief smsje 2. hond die zn neus al tussen de garagedeur heeft zitten als ik thuis kom 3. thuis komen en onverw8s een zak nibbit vinden. 4. spontaan een broodje kroket krijgen van een vriend/vriendin op school 5. iemand die spontaan je knuffelt gewoon omdatt ie /ze je lief vind. manisch depressief: 1. jongens die je hoop geven en dan nix laten horen 2. zin hebben in lekker eten en thuis komen en erachter komen dat je maar wat macaroni van gister moet opwarmen 3. op school komen en eerste 2 uur vrij hebben 4. huisarrest 5. blut zijn |
![]() |
|
Verwijderd
|
blij:
1 Bepaalde iemanden 2 alcohol als je nog niet teveel op hebt 3 muziekjes 4 kitchy flashy glimmertjes 5 flashy rose groen of geel dat oplicht in blacklight zonder dat je wist dat t dat zou doen manisch depressief: 1 onbeantwoorde liefde of vriendschap 2 belachelijke ruzies om belachelijke dingen 3 school 4 computer die 15 keer tijdens een schoolproject uitvalt 5 cd die kwijt is in de chaos mijner kamer... |
![]() |
|
blij:
-mooi weer, zon -gezellig met allemaal mensen en muziek in het park -nieuwe dingen krijgen/kopen -s avonds buiten zitten als het arm is met witte wijn en sigaretje, en kaarsjes -dansen stom: -regen (als het koud is dan. als het warm is is regen fijn) -vroeg opstaan -verveling -moe zijn -geschreeuw en gezeik
|
Verwijderd
|
blij :
1. misschien een nieuwe band 2. nieuwe bands ontdekt 3. bijna mbo4+ diploma binnen 4. groezrock en atreyu live 5. zwarte carhartt korte broek (+ de meneer in de vrachtwagen die vertelde dat ik die plastic zak van mn fiets liet vallen) manisch-depressief: 1. dingen kwijtraken 2. ib-groep met hun lotingen 3. geen dinnetje 4. moodswings 5. perfecte carhartt zwart/wit streepjesshirt niet in mijn maat |
![]() |
|
blij:
1. coole muziek 2. door het bos lopen in de zon met coole muziek 3. aardige mensen 4. temptation island 5. lollies niet blij (manisch depressief is stom) 1. als mensen je verlaten 2. bekrompen mensen 3. dure kleding 4. werken als je dr geen zin in hebt 5. ruzie
|
Leuk:
- zwart haar - schoenen met hakken - zwarte heksenjurk - spaghetti eten - Loesjeposters plakken Niet leuk: - geen heksenbezem hebben - een slechte regelteef zijn - geldproblemen hebben - afscheidsviering op school ![]() - gedoe rond de laatste lesdag Als je denkt:"Wat een gek meisje, met dat zwarte haar en die bezemsteel en die heksenjurk." Maar ik ga als Zwarte Magica naar de laatste lesdag op school en dat is leuk. |
![]() |
|
![]() -met een poes op m'n schoot of met m'n hond in het gras in het zonnetje zitten -lekker en uitgebreid eten -je in het zweet dansen -lieve mensen -avond als je niet vroeg je bed in moet en leuke dingen te doen hebt ![]() -jaloerse en valse mensen -dierenmishandeling -mensen bij wie alles om geld draait -mijn buurman -ochtend als je weinig geslapen hebt |
![]() |
|
![]() |
blij:
1. goed weer 2. kletsen met vriendinnen over alles en niks 3. telefoneren met iemand waarvan je het niet verwacht 4. speelplein,scouts 5. eens lekker gaan winkelen ![]() manisch-depressief: 1. koude 2. jaloezie (van mijn eigen dan wel ![]() 3. blut zijn 4. teleurgesteldheid 5. dat weke gevoel dat je soms in je maag hebt
|
Blij:
1. de geur van regen, en als de zon schijnt 2. met een muziekje aan op een grasveld zitten of op het strand, met een mooi uitzicht 3. Vakantieeeeeeeeeeee. 4. Foto's kijken of maken ![]() 5. Erachter komen dat ik waarschijnlijk gewoon over kan manisch-depressief: 1. Mensen die alleen maar kunnen zeiken. 2. Vroeg wakker moeten worden 3. Mensen die geinteresseerd proberen over te komen maar het totaal niet zijn. 4. Me moeten haasten. 5. Mondelinge tentamens. |
![]() |
|
Blij:
1. lente 2. dansen (op foute muziek) 3. heart break high (ja voor de vijfde keer ofzo ![]() 4. nieuwe cd van de counting crows 5. mailtje van leuke jongen Depressief ![]() 1. jaloezie (ja, van mezelf voor de verandering) 2. leuke jongen missen 3. bekrompen mensen 4. ruzie 5. geen drop hebben
|
Verwijderd
|
Ja, graag:
- Wacken Open Air (*likt*) - Ronald Giphart - (Tijdelijk) geen verplichtingen hebben - Koffie, chocola - Heides in de zomer en zomer in het algemeen Neen, die sla ik even over: - Winter - Geen-sigaretten-meer-hebben - Zeurende, vervelende, opdringerige mensen - Vroeg opstaan - Onterechtheid Yes. |
![]() |
|
![]() - Te oude mannen/jongens met lang haar en sikje - Na dat je een aansteker hebt aangestoken je duim op de warme plek keggen - Muziek maken/luisteren - Chocola - Vakantie,en de ouders die weggaan tijdens de vakantie ![]() - Kutvrienden - Jaren 80 drum in van die irritante electro pop - Zomer en zomerkleren - Verf die niet meer van je huid afgaat - School; alles dr op en dr aan
||
Verwijderd
|
Citaat:
blij - scooter - morgen naar cHa0s niet blij - geldnood - achterlopen met school |
![]() |
|
Verwijderd
|
Blij
-In het zonnetje in de hangmat, met een lekker muziekje erbij. -In de zomer s'avonds in de tuin met een vuurtje en een wijntje. -Corona's drinken op een terrasje, met vriendjes en vriendinnetjes. -Iets vinden waar je al heel lang naar op zoek was. -Koninklijk Ahold salaris Depri -Wachten op de bus tegelijk met iemand die irritante bewegingen of geluiden maakt. -De domme opmerkingen van mijn buurmeisje als ik mijn band plak : "Ik weet wat jij later woooooooordt! Fietsenmaker!" -Buren die om half 11 komen aanbellen of de muziek wat zachter kan, allebei in dezelfde badjas. (hoezo burgerlijk) -Mensen die op je verjaardag vragen: "Wat heb je allemaal gekregen?" -Boeren die gaan springen op Gigi D'agostino. |
![]() |
|
blij :
-van mn vrienden -van de zon -van vrije tijd -chocola<-- hmm ![]() -en van pringles !! ![]() niet blij : -zeurende leraren ![]() -regen -lange schooldagen -zeikende ouders -mensen die alles beter weten!
|
blijsig
- me knal blits rose haartjes - een knuffel - efteling ![]() - als ik iemand zie vallen, opstaan, en weer vallen - goeie muziek - vrolijke mensen om me heen - TOUWTJUH TREKKEN!!!! ![]() manisch depri - domme clown's - als je je handen nie buitenboort mag doen bij een actractie - kouw leiden - geen leuke mensen online - zeikende mensen - als mensen je met zown apensmoel aanstaren - slome duffe leraren
|
![]() |
blij
- de cd van circle II circle - mn vrienden en mn moeder - mn bankrekening (kan eindelijk nieuwe synth kopen ![]() - nog 1 dag school - het weer niet blij - gestress in de familie omdat oma eindelijk naar t opvangtehuis kan, maar er nu weer mensen uit de familie gaan tegenwerken - extreme stemmingwisselingen - over een maandje examen - niet bruin kunnen worden - geen band om in te spelen
|
Blij:
- mooi weer - 7.2 voor Natuurkunde - binnenkort winkelen in Amsterdam - Aardige mensen - domme foto's depri: - het feit dat mijn broertje al vakantie heeft terwijl ik nog 2 dagen moet wachten ![]() - 4.6 voor Duits ![]() - gym in het algemeen - gym op woensdagochtend terwijl het verrekte koud is en mistig - Pieptest bij gym!!!! ![]() ![]()
|
![]() |
![]() 1. Complimentjes krijgen ![]() 2. De hele dag in de zon zitten en bruin worden 3. Vakantie (ook in verband met het vorige ![]() 4. Mijn hondje 5. Blije jaren 80 liedjes ![]() 1. Boeren die denken dat je, als je lachend binnen komt lopen, direct interesse in ze hebt ![]() 2. Dezelfde boeren die dan ook nog tegen je gaan praten 3. Geen ijsjes meer in de vriezer 4. Storende radio 5. Regen
|
Verwijderd
|
blij:
1. Met wat vrienden in de zon op onze trampoline liggen 2. De perfecte muziek bij de perfecte situatie draaien..hoe geweldig was het toen ik laatst in m'n eentje diep in de nacht door de motregen naar huisfietste met sparta op. Geweldig. of gewoon door de stad lopen met ..and out come the wolves van rancid.. etc etc. 3. M'n geweldige overbuurmeisjes die hier weer eens over de vloer komen. (2 en 3 ofzo..) 4. Loempia's eten op een brakke zaterdagochtend. 5. Kopspijkers kijken op zaterdagavond. manisch-depressief: 1. kortzichtige mensen 2. eeuwig sjagerijnig kijkende klanten bij m'n werk.ja 3. alles wat met school te maken heeft atm. 4. sommige muziek. 5. moe zijn. |
![]() |
|
... doubleplus good
1. George Orwell's 1984 weer aan 't lezen. 2. Morgen eXo op bezoek. 3. Geld is gestort. 4. heb m'n lading Stacker4. 5. Goede muziek. ... doubleplus ungood 1. Geen bier meer in huis. 2. Verveling.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
+
gisteren naar een goed concert geweest nieuw nummer geschreven mijn haar is eindelijk op de gewenste lengte vakantie mooi weer - verveling wonen in een boerendorp, ver weg van de beschaving geen vrienden met dezelfde muziek/filmsmaak geen vrienden die meewillen naar concerten geen geld |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De koran, de bijbel, Wilders en tolerantie voor de geschriften Daevrem | 196 | 10-10-2007 23:18 | |
Software & Hardware |
dual core of niet? twinkebel | 32 | 27-12-2006 22:48 | |
Liefde & Relatie |
Snappen jullie dit ? Someboy | 54 | 27-04-2005 11:40 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Lifestyle |
Altos met een twist... HIValicious | 128 | 17-09-2002 20:53 |