Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2002, 16:49
lake bodom
lake bodom is offline
damn, t lijkt wel ofk niet meer klaar kan komen ofzo..
ik ging laatst op t randje fietsen proberen.. maar lukte niet, en gewoon ook al niet..
hoe kom je makkelijk klaar als meisje?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 16:53
carla-tje
carla-tje is offline
Wat voor methode gebruik je? Daar kan 't namelijk ook vaak aan liggen...
Oud 22-03-2002, 17:28
Verwijderd
Je moet je ook niet richten op het orgasme. Je moet niet als doel hebben om een orgasme te krijgen. Dan leg je er druk op, en dat moet juist niet! je moet je op je gevoel concentreren, en dan kom je vanzelf op een hoogtepunt! En je kunt beter niet op het randje gaan fietsen als je niet klaar kunt komen..
Kom eerst maar een paar keer goed klaar en pas daarna moet je proberen om het uit te stellen enzo...

nahja meissie, het komt echt wel goed joh! En daarbij: klaarkomen is niet het doel van de sex (als het goed is dan) en zeker niet het belangrijkste... Sex is ook lekker/kan ook lekker zijn zonder orgasme
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 19:57
Verwijderd
Als't met de vingers nie werkt, probeer es wat anders. Mond + tong van jongen, douchekop, weetik ut Er zit vast wel iets bij, want volgens mij kan iedereen klaarkomen
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 22:11
Verwijderd
Citaat:
carla-tje schreef:
Wat voor methode gebruik je? Daar kan 't namelijk ook vaak aan liggen...
I agree....
volgens mij stimuleert iedereen zich op een andere manier (ofzow) en misschien moet jij jouw manier nog ontdekken.
Op het randje fietsen kun je sowieso niet echt proberen als je nog nooit bent klaargekomen lijkt me...als je niet klaarkomt is er namelijk ook niet echt sprake van op het randje fietsen...

hmmz ik meng me iets te veel in discussies over klaarkomen volgens mij
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 10:58
SlipKnoT_FaN
SlipKnoT_FaN is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Als't met de vingers nie werkt, probeer es wat anders. Mond + tong van jongen, douchekop, weetik ut Er zit vast wel iets bij, want volgens mij kan iedereen klaarkomen
dat zallik dan weer net niet doen (die tong vannun jonge dan) want...dittis offtopic...mijn vriend ging me eerst beffe en toen kwammik maar nie klaar duurde heel erg lang issie een kwartier mee bezug gweest en toen daarna hattie tog best wel pijn aan zun tong
Oud 23-03-2002, 17:41
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
I agree....
volgens mij stimuleert iedereen zich op een andere manier (ofzow) en misschien moet jij jouw manier nog ontdekken.
Op het randje fietsen kun je sowieso niet echt proberen als je nog nooit bent klaargekomen lijkt me...als je niet klaarkomt is er namelijk ook niet echt sprake van op het randje fietsen...

hmmz ik meng me iets te veel in discussies over klaarkomen volgens mij

ik ben ook weleens klaargekomen.. maar tis meestal zelfde manier, en vaak komk t ook niet, hoe doen jullie t dan?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 18:39
Verwijderd
Citaat:
lake bodom schreef:

ik ben ook weleens klaargekomen.. maar tis meestal zelfde manier, en vaak komk t ook niet, hoe doen jullie t dan?
kweenie of je de specifieke manier bedoelt...maarruh dan lees ik liever eerst die van anderen. Ik heb namelijk altijd het idee dat ik iets doe wat vaag is en wat niemand anders doet ofzow...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 18:40
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
SlipKnoT_FaN schreef:
dat zallik dan weer net niet doen (die tong vannun jonge dan) want...dittis offtopic...mijn vriend ging me eerst beffe en toen kwammik maar nie klaar duurde heel erg lang issie een kwartier mee bezug gweest en toen daarna hattie tog best wel pijn aan zun tong

Heel erg lang -> een kwartier -> pijn aan zn tong....

Ben ik nou gek of is haar vriend het?
Oud 25-03-2002, 07:08
sofie3
sofie3 is offline
Iedereen doet het op een andere manier natuurlijk, dus er is geen goede of slechte manier he Alicia. Maar misschien helpt het wel wat tips te geven aan de originele vraagstelster...

Bij mij is het eigenlijk heel simpel: ik draai met een vinger van m'n rechterhand circeltjes op (en rond, als het te gevoelig is) mijn clitoris, steeds sneller en sneller. Maar ik doe er wel een kwartier over eer ik een hoogtepunt krijg, dus wellicht bestaan er betere (en snellere) manieren. Nu ja, 't is niet iets waar je zomaar met anderen open en vrij over praat, dus misschien brengt dit relatief anonieme forum wel raad...?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 08:59
Iotje
Iotje is offline
Wat ik wel es gehoord heb is dat als je vriend in je clit bijt als je al geil bent je snel klaarkomt.
Nooit geprobeerd, maar het zou wel es kunnen werken.
Oud 25-03-2002, 09:02
sofie3
sofie3 is offline
In je clit bijten? Ben je helemaal van de pot gerukt??
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 10:33
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
In je clit bijten? Ben je helemaal van de pot gerukt??

ja inderdaad.....dan zou ik echt een eind de lucht in vliegen vd pijn denk ik zow...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 10:38
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
hoe doen jullie t dan?
Meestal met m´n vingers, gewoon mijn clitoris "masseren", beetje met mijn vingers er in en uit bewegen. Soms doe ik het met een harde douchestraal of natuurlijk met mijn vibo ...
Maar je moet je er idd niet op gaan focussen. Dan kom je helemáál niet!
Oud 25-03-2002, 10:42
Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

ja inderdaad.....dan zou ik echt een eind de lucht in vliegen vd pijn denk ik zow...

Ik boedoel niet hard ofzow gewoon heel zachtjes, daar kun je je toch wel wat bij voorstellen of ligt het aan mij ?

Oud 25-03-2002, 10:42
Internationalist
Internationalist is offline
Ik is trouwens Iotje
Oud 25-03-2002, 10:44
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Internationalist schreef:
Ik boedoel niet hard ofzow gewoon heel zachtjes, daar kun je je toch wel wat bij voorstellen of ligt het aan mij?
Ik wel hoor! Moet natuurlijk niet al te hard gedaan worden, maar zachtjes "knabbelen"... Mmmm
Oud 25-03-2002, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Internationalist schreef:
Ik boedoel niet hard ofzow gewoon heel zachtjes, daar kun je je toch wel wat bij voorstellen of ligt het aan mij ?

kweeniej......dan moet het wel héééél zachtjes zijn...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 14:07
Iotje
Iotje is offline
Dat is pp verschillend hoe hard het kan. Bij de ene is de clitoris gevoeliger dan bij de ander dus dat moeten jullie je vriendje gewoon aanleren als je datw il proberen anders krijg je pijnlijke situaties (letterlijk en figuurlijk).
Veel plezier.
Oud 25-03-2002, 16:35
Verwijderd
Citaat:
metalgirl schreef:
Meestal met m´n vingers, gewoon mijn clitoris "masseren", beetje met mijn vingers er in en uit bewegen.

Hmz, dat werkt bij mij nou niet

Soms doe ik het met een harde douchestraal

of natuurlijk met mijn vibo ...[/B]
Heheheh, zal ik es voor mijn verjaardag vragen

Maar je moet je er idd niet op gaan focussen. Dan kom je helemáál niet!

Hmz... dat kan ik wel Tenminste... Hm... is dat het probleem?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 06:49
sofie3
sofie3 is offline
Is het intussen al gelukt, lake bodom?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 18:42
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:

Bij mij is het eigenlijk heel simpel: ik draai met een vinger van m'n rechterhand circeltjes op (en rond, als het te gevoelig is) mijn clitoris, steeds sneller en sneller.
Zo deze werkt bij mij ook goed zeg!! Woow normaal ben ik 2 minuten bezig en heb ik een orgasme van 5 seconden, maar dat was nu wel een minuut ofzo.. woow, deze moet ik onthouden!! Bedankt voor de tip!

Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 19:47
carla-tje
carla-tje is offline
Binnen een minuut een orgasme, of duurde het een minuut Ben nu wel nieuwsgierig naar wat je oude methode was...
Oud 03-04-2002, 14:56
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
saffie schreef:
Zo deze werkt bij mij ook goed zeg!! Woow normaal ben ik 2 minuten bezig en heb ik een orgasme van 5 seconden, maar dat was nu wel een minuut ofzo.. woow, deze moet ik onthouden!! Bedankt voor de tip!
Mag ik vragen hoe je het eerst deed dan? Dit lijkt mij namelijk niet echt een ´speciale` techniek, beetje standaard zelfs dacht ik zo.
Oud 05-04-2002, 17:21
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Is het intussen al gelukt, lake bodom?
t is me wel gelukt. maar t gaat nooit zo goed...
damn.. t ligt aan mij, of ik doe iets niet goed

misschien benk er niet zo gevoelig voor ofzo
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 09:13
sofie3
sofie3 is offline
Wat bedoel je precies met "het gaat nooit zo goed"???
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten