Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Knapste/mooiste Forummer: Roos, Bertbart, Ninh, Italian Boy en The exploding boy ofzo
Liefste Forummer: Bertbart Meest relaxte forummer: Bertbart, Rodina grappigste forummer: Slimste forummer: Nare man denk ik ![]() Meest irriterende forummer: zoveel dat ik ze nieteens kan onthouden, maar ik vind Mclaren best vervelend, en Paranoide ook wel, en al die mensen met een eigen taaltjes met juh's erachter enzo. Best postende forummer: Nare Man Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Dat zijn er wel een paar Best geklede forummer: Rodina, S, Bertbart, Ninh, Roos, Esmée, Li, Soffietje, etc. (dat maak ik tenminste op uit de wat heb je aan topics) forummer die je graag nog eens irl wilt zien: hmmm Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: Ik lach nooit mensen uit ( ![]() Meest interessante forummer: Die zijn er wel Forummer met meeste mensenkennis: ? meest open-minded forummer: Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: AnTaRtIcA ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Knapste/mooiste Forummer: raaah
Liefste Forummer: raaah Meest relaxte forummer: Wim Wok, a new nose grappigste forummer: a new nose, Wim Wok, terror koe Slimste forummer: nare man Meest irriterende forummer: maypole Best postende forummer: Roxy, terror koe Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: a new nose, harrie84, roxy, danique, raaah Best geklede forummer: a new nose forummer die je graag nog eens irl wilt zien: x belle x Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: maypole Meest interessante forummer: raaah Forummer met meeste mensenkennis: ? geen idee meest open-minded forummer: raaah Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Tofke, dan kan ik overal sloten plaatsen |
![]() |
|
Verwijderd
|
Knapste/mooiste Forummer: Glow, Moonboy, Mortisha, Noé (ik heb wel lekker foto's van haar gezien
![]() Liefste Forummer: Moondance, Roos, Scala, ! am mE Meest relaxte forummer: Hermione, adhd grappigste forummer: Wim Wok, Ninh, Noé Slimste forummer: Nare man, Ninnoc Meest irriterende forummer: sooz Best postende forummer: Hermione, Rodina Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Hermione, Cookie, Rodina Best geklede forummer: Ninh, S, Cem. slut forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Roos, Hermione Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: sooz Meest interessante forummer: Evil-Cherrie Forummer met meeste mensenkennis: ![]() meest open-minded forummer: Exp. Boy Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: AnTaRtIcA |
![]() |
|
Verwijderd
|
Knapste/mooiste Forummer: Ninh, wat een lekker ding! (als het rijmt, dan klopt het
![]() Liefste Forummer: Ninh (L) Meest relaxte forummer: Ninh, zo relaxed als een scheet op een warme dag ![]() grappigste forummer: Ninh, hahaha, de naam al! Slimste forummer: Ninh, immers e=mc^2 Meest irriterende forummer: Niet Ninh Best postende forummer: Dr. Ninh Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Uhm, 'k denk dat ik het wel goed zou kunnen vinden met Ninh. Best geklede forummer: Ninh, wat een pimp ![]() forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Dat weet ze zelf wel. Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: Ninh, rare loempia! Meest interessante forummer: Ninh Forummer met meeste mensenkennis: Ninh meest open-minded forummer: Ninh Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Ninh's moeder, dan kan ik Ninh lekker in elkaar beuken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Knapste/mooiste Forummer: dies te lastig hoor
![]() Liefste Forummer: Sooz voor al het luisteren ![]() Meest relaxte forummer: Martin grappigste forummer: A new noise en Hukkie Slimste forummer: STP --> de enige die echt geen partij kiest ![]() Meest irriterende forummer: Nare Man, Best postende forummer: Rutger kan goed posten ![]() Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: tsja, geen waarschijnlijk maar zeker: stp, sooz, weezzz, firefly, hidde, paranoide, adrenaline, rutger, cesar...ja, kvind het wel best zo ![]() Best geklede forummer: firefly forummer die je graag nog eens irl wilt zien: pfff...kdenk dak iedereen wel heb gezien zo'n beetje, tenminste, die ik wilde zien Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: Nare Man, BertBart Meest interessante forummer: da week zo nie Forummer met meeste mensenkennis: STP meest open-minded forummer: Firefly Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: uhm...
|
Knapste/mooiste Forummer: MadAthlete, Firefly, Hukkie
Liefste Forummer: MadAthlete, Ieme Meest relaxte forummer: Effeks, STP Grappigste forummer: Pharmacon, a new nose, paranoide, Ieme Slimste forummer: Nare Man, Pharmacon Meest irriterende forummer: Nare Man, iedereen met teveel rolleyes Best postende forummer: STP (tsja, forumbaas) en a new nose Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: weezzz, Effeks, Firefly, Pharmacon, MadAthlete, Paranoide, Adrenaline, Black Rainbow, STP, Hukkie, Ieme, Epd, freakjuh, a new nose, eXo, The Prophet, Pheriwayerajeliel, ssjpan, maar dat wist ik al. Best geklede forummer: Firefly (wat staat jou níet!? damn.) Forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Iedereen eigenlijk wel.. Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: Niemand eigenlijk Meest interessante forummer: Effeks, weezzz Forummer met meeste mensenkennis: Hmm..weet ik zo ff niet Meest open-minded forummer: weezzz (net zo open-minded als ik *harharhar*) Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Hmm.. geen id.
|
Achjaa
Knapste/mooiste Forummer: -Jewel -Mortischa -MuckyMouse -Moondance -Misfitgeval -Muizzz -Strafcorner -Hukkie - *MiNDLeZz* Liefste Forummer: Moondance en Jewel. Meest relaxte forummer: Hukkie grappigste forummer: Hmz? Ik ga voor ~Sjeherazade~ ![]() Slimste forummer: Ehm. Meest irriterende forummer: Bertbart ![]() Best postende forummer: STP en Hukkie Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: MoonDance, Mortischa Best geklede forummer: Diana's~Acolyte, Jewel forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Mortischa, MuckyMouse, hukkie en stp. Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: ? Meest interessante forummer: Scala Forummer met meeste mensenkennis: Paranoide ![]() meest open-minded forummer: Roos! Absoluut Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: jewel, exploding boy Laatst gewijzigd op 24-03-2003 om 19:38. |
![]() |
|
![]() |
[B]Knapste/mooiste Forummer:Miss quasy,D~A
avelon, Dying bride, Roos,Sjeherezade, mcsun, epd, glow Liefste Forummer:Exploding olga, mortischa, Missquasy,dying bride,}{ing,rodina, avelon, eztah, D~A Meest relaxte forummer: BertBart, ADHD, drama, newnose grappigste forummer:Jaapjecrustdokus, new nosenoise Slimste forummer: Sjeherezade, Nare man Meest irriterende forummer: Paranoide Best postende forummer: Drama, nare man Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Van de mensen die ik nog niet heb gezien: Rodina, Nare man Best geklede forummer: Rodina, bertbart, dying bride, expl.boy, eztah, maantjetuurt forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Rodina, Nare man, roos, ADHD Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: Genoeg Meest open-minded forummer:Roos, avelon Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Daar ga ik oook nog ff over nadenken |
![]() |
|
Verwijderd
|
Knapste/mooiste Forummer: jewel, glow, scala, mortischa, original Misfit, Hukkie, EPD, eztah, Moenbloem
Liefste Forummer: starglitter, paranoide, wishfull dreaming, freakjuh, Moenbloem Meest relaxte forummer: eXo, substantial, EPD, STP grappigste forummer: eXo, a new nose Slimste forummer: ninnoc, nare man, drama Meest irriterende forummer: allemaal die nieuwe mensen die altijd dezelfde topics openen Best postende forummer: ninnoc, rodina, nare man, cem.slut, drama Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: met bijna iedere forummer wel denk ik Best geklede forummer: ? forummer die je graag nog eens irl wilt zien: bijna elk forum-persoontje Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: death-britney enzo.. Meest interessante forummer: jewel, scala, EPD Forummer met meeste mensenkennis: STP, jewel meest open-minded forummer: jewel, roos, STP Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: ? Dit is de eerste keer dat ik zo'n lijstje invul.. wat is dat moeilijk zeg.. ben vast nog mensen vergeten ![]() Laatst gewijzigd op 25-03-2003 om 10:58. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Knapste/mooiste Forummer: 10-age $
Liefste Forummer: 10-age $ Meest relaxte forummer: Cryptic Winterstorm grappigste forummer: Jon Slimste forummer: Questor Meest irriterende forummer: Iedreen heeft z'n dag Best postende forummer: Questor/Jon Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Martin ![]() Best geklede forummer: 10-age $ forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Geen idee Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: De helft ongeveer ![]() Meest interessante forummer: Jon Forummer met meeste mensenkennis: Unexplained meest open-minded forummer: Unexplained Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Questor > ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Knapste/mooiste Forummer:
- rodina Liefste Forummer: - Denise84, feline Meest relaxte forummer: - Roos, bertbart, Dobermann (H&T) grappigste forummer: - ADHD, ik lach me rot om die kerel ![]() Slimste forummer: - Naast mezelf? ![]() Meest irriterende forummer: - BARON en FeyenoordvakX Best postende forummer: - Eh sja...geen flauw idee, ik vind veel mensen bij tijd en wijle goed. Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: - bertbart, rodina, Koen ![]() Best geklede forummer: - Esmée, Roos, italianboy forummer die je graag nog eens irl wilt zien: - rodina, NN, Martian, Esmée (en dit keer góed ![]() Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: - Ik lach mensen niet in hun gezicht uit, ik doe het liever achter hun rug ![]() Meest interessante forummer: - Denise84 (ondoorgrondelijk ![]() Forummer met meeste mensenkennis: ? - Euh geen flauw idee. Denk CemSlut ofzo. meest open-minded forummer: - waaromniet?, Martian, Che Guevara, CemSlut, exploding boy Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: - Questor ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Knapste/mooiste Forummer: britt, sheherazade, EPD, kelly, lara, roos, eXo, denise84
Liefste Forummer: kel, cem slut, EPD Meest relaxte forummer: eXo, substantial grappigste forummer: jaapjesuscrust, terror koe, nieuwe neus Slimste forummer: drama Meest irriterende forummer: paranoide, sooz, dreadlocks Best postende forummer: drama, nare man Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: afgezien van de mensen die ik in het echt al heb gezien denk ik sheherazade en aaaaart.... Best geklede forummer: britt, kelly, marina, lara, bertbart forummer die je graag nog eens irl wilt zien: zou het even neit weten ![]() Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: menno, paranoide Meest interessante forummer: terror koe Forummer met meeste mensenkennis: maartje meest open-minded forummer: roos ( vooral na die foto's laatst ![]() Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: ? |
![]() |
|
|