Advertentie | |
|
![]() |
|
Nouja het kan wel zo zijn dat jij meer investeert dan je vriend(in). Maargoed, als je daar geen problemen mee hebt, dan maakt dat toch niet uit? Als het echte liefde is, dan maak je je daar toch niet zo druk om?
Snow ![]()
||
Citaat:
Had ik het altijd goed ![]() Maar ik geloof dat dat deze keer minder snel gebeurd.. want deze jongen is gelukkig wat meer een doorzetter.. maakt het niet uit na 1 ruzietje ofzo wat al die andere jongens wel gedaan hebben. ![]()
|
ik heb wel het gevoel dat ik meer moeite doe, en meer voor hem over heb, maar ik denk dat hij meer van mij houdt dan ik van hem, omdat hij meer tolereerd van mij
Maar als het puntje bij paaltje komt houden w allebei evenveel van elkaar
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja heb ik wel soms, maar nie als ik bij hem ben, meer als ik alleen ben, want waarom smst ie nie ff, of reageert ie nie op mn smsje... maar boeit me eigenlijk nie meer zo want ik weet dat het onzin is, hij smst gewoon nie veel... hij zou alleen wel wat vaker kunnen bellen, want hij bewerd da tie iedereen belt, nou mij nog nooit
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ben jij gek? evanescence | 59 | 30-06-2005 21:44 | |
Seksualiteit |
heb jij ook wel eens het gevoel dat... 9lovely9 | 52 | 11-05-2005 07:46 | |
Muziek |
[heb jij dat ook wel eens?] soort muziek van periode afhankelijk Kinky | 44 | 04-12-2003 18:21 | |
De Kantine |
Heb jij ook wel eens het gevoel dat de tijd niet klopt? Thomas | 22 | 13-09-2003 09:38 | |
Psychologie |
Voel jij je wel eens bespied? Miracle | 15 | 01-05-2003 16:00 | |
Liefde & Relatie |
ligt het aan het weer ofzo????? ............. heb jij dat ook wel eens....??????? X_Saskia_X | 8 | 23-04-2002 20:26 |