Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
de rest denkt net zo als jou, de meeste alto's laten dat weg en dat doet zij nu dus niet waarmee ze zich weer afscheid van de alto's, waardoor ze een echte alto is ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar om maar even een sociologische verklaring te geven: het is niet zo gek dat mensen op elkaar willen lijken. Bij een groep horen geeft een gevoel van zekerheid. Je geldt pas als 'geslaagd' wanneer je een groep mensen om je heen hebt die dezelfde dingen doen als jij, dan ben je geen outcast, dan hoor je erbij. Een heel simpele menselijke behoefte. Dat zou je onderhand toch wel 'ns moeten weten. Sterker nog: er bestaat geen ander soort mensen dan meelopers. |
![]() |
||
Citaat:
by the way ik heb niets tegen alto's hoor maar wel als ze zeggen dat ze alnders zijn terwijl ze precies hetzelfde als elkaar zijn... (ik irriteer me ook aan breezah sletten hoor, maar dat komt niet om dat ze kleren dragen die in de mode zijn..)
||
Citaat:
Ik ben het met je eens. Iedereen met een bepaalde uitdrukking op zijn/haar gezicht moet gehaat en verbannen worden.
|
Ik ben nummer 320178 en dat is echt waar
![]() Ach sinds dat mijn Nederlands leraar me erop heeft gewezen dat IEDEREEN toch op elkaar lijkt hoe anders ze dan ook zijn, maakt ik me niet meer druk om mijn kleding of make-up en of ik wel of niet ergens bij hoor. Hij had wel gelijk ![]() En ik ga er niet over in discussie, tis maar een mening..
||
![]() |
Citaat:
Inderdaad zeg Hmmmm wat voelt het toch heerlijk huppelkutje te zijn ![]() Kijk, ik denk dat je nog veel beter een 'breezerslet' kunt zijn of een 'modepoot' dan iemand die zich verheven voelt boven de rest en geen respect heeft voor anderen. Ik ergerde me ook al aan jouw topic over: 'Wanneer hoor je er nu eigenlijk bij' of zoiets dergelijks. Jij wilt zo graag laten zien dat je anders bent dan anderen. Maar dat ben je helemaal niet. Het maakt geen fuck uit of iemand met de mode mee gaat of 'alternatief is'. het gaat om het innerlijk. Ik denk dus ook dat jij geen topic begint omdat je serieus een vraag hebt of een discussie wilt starten. Maar omdat je wil laten zien hoe stoer je bent dat je een 'eigen stijl' hebt en zo heerlijk 'anders' bent. En daar houd ik gewoon echt niet van. En ik vraag me af waarom ik nog zoveel energie verspil aan zulke onnozele mensen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() off topic, toffe nieuwe avater grafdansertje
||
![]() |
Citaat:
en toch is er iets met deze tekst, ik detecteer een vorm van huppelkutjes taal ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik snap echt niet waarom dit hele massavolk op elkaar wil lijken. Ik irriteer me al MN HELE LEVEN aan breezersletten en modepoten, ik heb dus ALTIJD al een eigen stijl. Iedereen lijkt altijd pcies op elkaar!!! Snap jij dat nou? Ik ben zo apart, speciaal en anders! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
je hele leven.... kijkt naar de oorsprong van breezersletjes... Jij kan al goed typen voor je leeftijd ![]()
|
Groepsvorming is nou eenmaal een typisch kenmerk van mensen. Mensen wíllen zich graag verbonden voelen met anderen zodat ze, onder andere, een bevestiging hebben van het feit dat ze niet alleen zijn.
Grafdansertje, ik weet zeker dat groepsvorming ook bij jou aanwezig is. Heb je vriendinnen? Dan is er al sprake van groepsvorming. Zodra je anderen opzoekt met gedeelde interesses heb je al een zekere groep. Dat je geen breezerslet bent heeft niet meteen tot gevolg dat je niet tot een groep behoort en helemaal uniek bent. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
mensen wat een gelul allemaal....als zij dat vindt.....moet ze dat lekker zelf weten......ik irriteer me ook wel eens aan mensen maar dat kunnen breezer sletten zijn, altows, turken, koerden, zaankanters, nijmegenaren, friesen, skinheads, nederlanders......ga zow maar door....ik begrijp best wat ze bedoeld, maar t gaat erom dat je je niet aan een groep irriteerd, maar aan een persoon. Als je je aan een groep irriteerd ben je, vind ik, best wel generaliserend bezig en nou deze topic op allemaal clicheés ensow uitdraait en bijna niemand wat nuttigs heeft te melden zegt Jellerd SLOTJUH
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Kan iemand mij helpen? ( met Duits ) scholier19 | 17 | 05-05-2011 10:44 | |
De Kantine |
#1 Nieuw spel: Wo ist .... auf diesem Bild!? napoleonzuurtje | 44 | 05-04-2011 16:40 | |
De Kantine |
[Spel] Morfotologie Verwijderd | 500 | 28-01-2009 22:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Voer voor het volk Verwijderd | 15 | 03-09-2004 08:06 | |
Psychologie |
Massa hysterie LMP | 31 | 30-07-2004 20:38 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel II] Sweet_Hadar | 4 | 14-03-2004 21:29 |