![]() |
|
spelregeltjes zijn ondertussen wel duidelijk veronderstel ik. Zoniet mail maar: tofke_h@scholieren.com
De tussenstand: www.scholieren-sport.tk of rechtstreeks: www.scholieren.com/~tofkeh/sport Indien je geen uitslagen van 9 speelweken ziet, moet je eens vernieuwen (F5 bij internet explorer). Iemand nog ideeën om statestieken van te maken ofzo? PS. Ben nog bezig met de afgelopen weekend, maar er is te woensdag al een eerste wedstrijd, dus FF snel een topic aangemaakt. In het vorige topic hebben al een hele boel mensen de wedstrijd van te woensdag voorspelt. Die wordt dus automatisch overgenomen, behalve als ie in dit topic opnieuw gepost wordt. Wo 03-04-02 20:15 Ajax - FC Groningen Vr 05-04-02 20:00 FC Twente - Sparta Za 06-04-02 19:30 Roda JC - AZ Za 06-04-02 19:30 Vitesse - SC Heerenveen Za 06-04-02 19:30 Willem II - Fortuna Sittard Za 06-04-02 19:30 De Graafschap - RKC Waalwijk Zo 07-04-02 14:30 Feyenoord - NAC Zo 07-04-02 14:30 FC Groningen - NEC Zo 07-04-02 14:30 FC Den Bosch - PSV PS. K kreeg ook een mailtje binnen afgelopen week met deze url. Dus als mensen geïntresseerd zijn daarin. Dit is LOSSTAAND van onze wedstrijdje. En normaal gezien is er volgend seizoen ook een geautomatiseerde pagina (zoals het fotoboek) op s.com (ben der halverlings meebezig).
|
![]() |
|
FC Twente - Sparta 2-0
Roda JC - AZ 1-1 Vitesse - SC Heerenveen 1-1 Willem II - Fortuna Sittard 3-0 De Graafschap - RKC Waalwijk 1-2 Feyenoord - NAC 2-1 FC Groningen - NEC 0-1 FC Den Bosch - PSV 0-2
|
Ajax - FC Groningen 1-2 (hoop ik)
FC Twente - Sparta 2-0 Roda JC - AZ 0-1 Vitesse - SC Heerenveen 1-2 Willem II - Fortuna Sittard 4-0 De Graafschap - RKC Waalwijk 2-3 Feyenoord - NAC 2-0 FC Groningen - NEC 3-1 FC Den Bosch - PSV 0-3
|
Ajax - FC Groningen 3-0
Naja, er wordt algemeen verwacht dat Ajax deze wedstrijd gaat winnen, alleen met welke uitslag. De rest vul ik later op de week in, ben nu te druk bezig met dingen te testen ed.
|
FC Twente - Sparta 2-0
Roda JC - AZ 1-0 Vitesse - SC Heerenveen 1-1 Willem II - Fortuna Sittard 2-0 De Graafschap - RKC Waalwijk 0-3 Feyenoord - NAC 1-0 FC Groningen - NEC 2-2 FC Den Bosch - PSV 0-2 ^AmArU^ --> je hebt 2keer voorspeld... 1ste telt. Naja, snel snel gegokt dit keertje... Geen tijd. ![]() Ik ga opnieuw ervan uit dat de top3 wint (al was dat vorige week niet zo)... Dus Feyenoord, PSV (en Ajax heeft al gewonnen) krijgen winst. De 4de gaat opnieuw punten verliezen.. Verder de ploegen onderaan gaan nog maar eens verliezen... en de ploegen daartussen hoop ik dat ze hun vorm een beetje doorzetten..
|
FC Twente - Sparta 1-1
Roda JC - AZ 3-2 Vitesse - SC Heerenveen 1-2 Willem II - Fortuna Sittard 2-1 De Graafschap - RKC Waalwijk 1-2 Feyenoord - NAC 2-1 FC Groningen - NEC 1-3 FC Den Bosch - PSV 1-4
||
![]() |
Citaat:
ik ben die oude vergeten te verwijderen ik vond de eerste niet echt fijn en dus wilde ik een nieuwe doen is het misschien mogelijk dat we de 2e nemen met bijvoorbeeld uitslag 1 van ajax-groningen omdat die al gespeeld was? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|