Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() maar op zich kan je zulke dingen niet bij voorbaat uitsluiten, er gebeuren soms vreemde dingen in de wereldpolitiek..
|
Verwijderd
|
Leuke theorie maar...........
Ik denk dat er geen tweede schutter was. Waar ik wel van overtuigd ben, is dat het voor opgezet plan was. (dus moord met voorbedachte raden) 1. Want waarom was bijvoorbeeld de politie zo snel terplaatsen met kogelwerende vesten en al???? en nog een. 2. Hoe komt Dhr. Volkert v d G aan 3 top advocaten?? (Wie betaald die???) 3. Waarom bleef het hek van het mediapark terein dicht toen de ambulance aankwam (technische defect, toeval, of sabotage???) Vreemd maar goed ik denk niet dat er een tweede schutter was, maar bijna zeker een tweede helper. Groeten, The marshall |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ik ken er nog 1! Volkert heeft aandelen in de Pim vlaggen, het standbeeld, en de hele reutemeteut! Hij is omgekocht door niemand minder dan Ad Melkert en Matt Herben. Ad kreeg hier een flinke oprotpremie van, van zowel PvdA en de LPF. Matt wilde wel de JSF en wilde zelf de touwjes in handen hebben. De ruzies zijn ontstaan omdat niet iedereen even goed acteerde dat men de moord vreselijk vond. Zo overdreef Winny regelmatig het drama...
|
![]() |
|
|