Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ok, ik kan echt geen verklaring verzinnen. Ik gooi het, puberaal als ik ben, op de extra lichaamsbeweging in de vorm van sex.
|
Verwijderd
|
Ik denk eerder dat het toeval is. Of nou ja in het begin als je echt nog heel erg springerig verliefd bent dan heb je wel geen eetlust...
Nu ik er zo over nadenk; ik ben een kilo of 8 afgevallen sinds ik een vriendje heb ![]() ![]() ![]() Maar ja toch wel mooi afvallen zonder iets te doen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
nouja ik viel altijd af, want als we een weekend of een dagje of een weekje bij elkaar waren, mijn vriend en ik, at ik zo'n beetje 1 boterham en een heel klein beetje avondeten.. dusja.. ik was gewoon flink dun als hij weer weg was.. en toen at ik het er weer aan.. dus alleen als ik bij hem ben at ik niets tot een klein beetje
|
![]() |
|
poe, nooit last van gehad. Mijn vriend wordt juist alleen maar dikker. We gaan nu zo'n 2,5 jaar met elkaar en hij is behoorlijk wat aangekomen
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben gelukkig niet afgevallen sinds ik verliefd ben. Mijn vriend wel (nouja, niet sinds-ie verliefd is, maar sinds we 'close' zijn, dus vanaf zo'n 1,5 maand voordat onze relatie begon), zo'n 7 kilo. Dat komt waarschijnlijk doordat-ie nu steeds naar mij toe fietst, met mij naar dingen toe gaat, mij 's avonds thuisbrengt, en al dat soort dingen. Aan de verliefdheid zelf ligt het niet, het is meer een gevolg van de gevolgen.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |