Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik geef toch alleen maar mijn mening? ik vinnet gewoon een beetje triest als je je borsten zo showt, das t enige, maar fijn dat zo'n moraalridder als jij tegen sukkeltjes als ik optreed, de wereld heeft mensen zoals jij hard nodig! hulde aan jou hoor...petje af |
![]() |
|
ik vin het jammer dat je photoshop hebt gebruikt...
om kleuren aan te passen is et ok, maar probeer et gebruik van filters te vermijden.... dat is erg leuk bij grote fotobewerkingen, maar niet bij porterfotografie...teminste niet bij deze imho opzich wel mooie fotos, leuk opgemaakt, alleen denk ook es aan achtergrond (vooral bij 1ste foto vin ik die beetje jammer) en probeer ook eens andere compositie....je hebt nu bij elke foto je hoofd aan rechterkant van foto... maar goed...leuke beelden...expirimenteer door ![]() ohwja en david: erg lame reactie op wim |
![]() |
|
tuurlijk ben ik lame als ik kritiek geef om de in mijn ogen lame reply van wim..
hoe kan het ook anders he.. en wim .. wie is hier nou de moraalridder .. jij hebt blijkbaar problemen met die borsten en zegt er iets van .. dus dan ben ik de moraalridder ? ik reageerde alleen omdat ik het zo ie zo al knap vind dat zoiets dr foto's zo durft te posten en dan ga jij er zo superlullig op zitten te reageren .. nou dan ben je een vent vanaf je computerstoeltje .. stoer hoor edit : en het maakt verder niet uit dat jij het bent .. want de reactie viel me gewoon op en al was het een ander geweest had ik er ook zo op gereageerd.. dat jij zo bekrompen bent dat je gelijk oude koeien uit de sloot gaat halen en iemand daar constant op blijft confronteren vind ik erg kinderachtig en het slaat overigens ook nog eens nergens op Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 21:32. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
en dat bepaal ik nog altijd zelf..
en emp.. volgens mij zijn een hele boel andere , waaronder jijzelf ook , aardig op dr teentjes getrapt .. is het niet ? het enige wat jullie hinderlijk vinden is iemand die uitkomt voor z,n mening ( wat die wim blijkbaar wel mag doen maar ik niet ). maar onthoud goed dat ik alleen opkwam voor de topicstarter omdat ik de reactie van wim gewoon kut vond .. en ik begon daarop niet met modder te gooien en over de zeik te raken, degene die dat wel deden waren jullie .. Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 21:55. |
![]() |
|
jezus wat 'n lamme flames hier
ontopique: ik vind ze wel mooi, alleen je had beter in 't gras ofzo kunnen gaan liggen, dat was mooier geweest imho. die laatste vind ik wat minder vanwege 't overduidelijke filtergebruik. knap ook dat je jezelf (neem ik aan) zo durft te gebruiken voor fotos ![]() |
![]() |
|
david, laatste reactie in jou richting...
wim maakte gewoon opmerking waar in mijn ogen niet echt iets negatiefs aan vast zat en jij valt hem erop aan... ik denk dat je dat beter aan topicstarter overhad kunne laten, mocht dit nodig zijn gweest.. verder niks lelijks tegenover jou..... (over de andere posts na mijn post zalk mijn mening voor me houden) maarehm, zoals als vermeld werd...hou et leuk voor topic starter enzo en ik ben et wel eens met wat konflict zegt over ' in het gras liggen' betere omgevingkeus had waarschijnlijk tot interesante beelden geleid, maar ik snap wel dat je niet in het park om de hoek zo gaat liggen... |
![]() |
|
David, ik wil dit moment aangrijpen om namens jouw, jouw excuses te maken aan de mensen op dit forum en de mensheid in zijn niet te overziene totaliteit. Dit die doe ik voor jouw: om je voor jezelf te behoeden. Ik hoop niet dat je het mij kwalijk neemt... Het spijt mij zeer dat ik mijn persoonlijk falen niet kan verkroppen, het spijt mij dat ik niet met mijn emoties overweg kan, het spijt mij voor al mijn domme reacties , het spijt mij... ik hoop dat jullie mijn excuses zullen aanvaarden. Ik zal verder leven als een balling, van de schandpaal afgekropen... verdrinkend in mijn eigen tranen. Wetende aan de andere kant van de waarheid geleefd te hebben...Nu ik mijn fouten inzie, zie ik dat het telaat is er is geen plek meer voor mij op dit forum. Het ga jullie goed... _______________ (hier tekenen a.u.b.)
Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 23:13. |
![]() |
|
hahaha wat een discussie om niets.
leuk concept skye, maar je achtergrond is idd erg lelijk en storend. en het zou er beter en professioneler uit zien als het scherper was, dan komt het beeld ook beter over. laten we eerlijk zijn, je bent een mooi meisje (met mooie borsten ![]() ps. ben je echt 19? ![]() Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 23:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het wel geile foto's.
|
phoe .. ik lees het allemaal nog even een keer door ..
marre .. ja ik blijf bij m,n mening .. zo erg was mijn reactie niet op wim hoor .. en ik vind dat je best voor iemand mag opkomen ( wat jullie hier ook duidelijk laten zien aan de kant van wim dan ) en daar komt bij dat de reactie van wim toch aardig over de zeik is waarop daarna iedereen over mij heen valt. maar ik blijf bij m,n mening. |
![]() |
|
Als 'buitenstaander' moet ik het toch opnemen voor david.
Skye vertoont het lef om te experimenteren. Wim wok is hier niet zo van gecharmeerd. Dat mag best (recht op meningsuiting en meer van die onzin..) Maar als hij dat te krachtig doet kan hij Skye de moed ontnemen. Dit kan een jong talent knakken in haar ontwikkeling. David ziet dit aankomen en roept Wim wok tot de orde. Iedereen schaart zich achter Wim wok, terwijl David de edele ridder is... Gegroet zijt u allen, Wackford
|
hey meid, ik vind je foto's wel mooi. Ze hebben zeker wel iets,dus ik zou gewoon verder blijven experimenteren met fotograferen. Het doet me trouwens wat denken aan de foto's van avelon.
ff offtopic: ik denk wel dat de discussie nu lang genoeg geduurd heeft. Het maakt niet uit wie er hier nu 'de edele ridder' is of niet, maar volgens mij zijn dit vrij nutteloze replys. Laat gewoon iedereen zijn zegje doen en dan denk ik dat de topicstartser zelf wel kan uitmaken wat ze ermee moet.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
David, Wim, ben meer hippie...
Make love, not war. Enzo... En vanaf de maan gezien zijn we toch allemaal gelijk ![]() Skye, mijn replies ken je al van ![]() Dus zie daar. ![]()
Laatst gewijzigd op 08-04-2003 om 17:26. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben het met geen van beiden eens
![]() Ik vind het in ieder geval leuke foto's; je bent origineel en je gebruikt leuke kleuren. (Ook ik word er niet warm of koud van maar dat komt niet door je foto's ![]()
|
![]() |
jongens jongens toch.. geen ruzie maken op mijn topic
![]() .. maar.. inderdaad.. ik vind het zelf ook jammer dat ze altijd zo onscherp zijn.. mijn fototoestel is raar.. of je maakt fotos met flits, die er dan vreselijk uit zien.. of zonder flits en dan worden ze dus onscherp.. bij mij dan.. britt kan m blijkbaar beter stil houden ofzo ![]() en andere achergrond is een goed idee ja.. ik moet mischien maar eens wat nep gras enzo gaan kopen.. altijd fotos met blauwe muur word ook saai ![]() maar bedankt voor de kritiek.. ik zal proberen er wat aan te doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat onscherpe vind ik juist wel mooi, maar ik zou bv proberen alleen die waterlelie scherp te krijgen ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
verder raar dat 't zo bewogen is, zet je de flitser expres uit? misschien moet je dan 'ns met je rug naar een raam gaan staan (als fotograaf dus, nooit tegen het licht in fotograferen). of buiten de foto's nemen, of een heel lichtgevoelig rolletje kopen (800 asa, 400 is ook goed als je nu 200 gebruikt, kan je even het verschil uitproberen). succes voor de volgende keer iig! het idee vind ik trouwens wel leuk en ook dat je je er helemaal voor omgekleed en versierd hebt zeg maar...
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |