Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Advertentie
Oud 07-04-2003, 20:04
Verwijderd
tja, vind t weinig hebben, kleueren zijn wel mooi, en tja leuk dat je je borsten ook laat zien, maar wor er niet koud of warm van
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:12
David
David is offline
wim is een beetje geshockt omdat ie borsten ziet .. negeer hem maar .. dat hebben alle ventjes die daar nog niet zoveel ervaring mee hebben.

ik vind ze iig erg orgineel en gedurfd.

ik vind ze leuk, maar gewoon qua foto spreekt het me niet zo aan.

je gebruikt filters , misschien is het voor de uitwerking van de foto ( aangezien je ze toch bewerkt ) wel leuk als je photoshop wat beter leerd kennen en er wat meer mee doet.

photoshop bied eindeloze mogelijkheden

Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 21:15.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:16
Verwijderd
Citaat:
David schreef op 07-04-2003 @ 22:12:
wim is een beetje geshockt omdat ie borsten ziet .. negeer hem maar .. dat hebben alle ventjes die daar nog niet zoveel ervaring mee hebben.

ik vind ze iig erg orgineel en gedurfd.

ik vind ze leuk, maar gewoon qua foto spreekt het me niet zo aan.

je gebruikt filters , misschien is het voor de uitwerking van de foto ( aangezien je ze toch bewerkt ) wel leuk als je photoshop wat beter leerd kennen en er wat meer mee doet.

photoshop bied eindeloze mogelijkheden
agos wat schattig, nog steeds op je pik getrapt vanwege die kritiek? wel beetje triets om het zo af te reageren man...kan je nou nog steeds nie tegen kritiek??
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:18
David
David is offline
ik krijg toch geen kritiek is het wel ?

ik vind dat je gewoon ontzettend neerbuigend reply's aan het posten bent.

wie kan er nu niet tegen kritiek ?

edit : .. sukkeltje
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:22
Verwijderd
Citaat:
David schreef op 07-04-2003 @ 22:18:

ik geef toch alleen maar mijn mening? ik vinnet gewoon een beetje triest als je je borsten zo showt, das t enige, maar fijn dat zo'n moraalridder als jij tegen sukkeltjes als ik optreed, de wereld heeft mensen zoals jij hard nodig! hulde aan jou hoor...petje af
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:23
funest
funest is offline
ik vin het jammer dat je photoshop hebt gebruikt...
om kleuren aan te passen is et ok, maar probeer et gebruik van filters te vermijden....
dat is erg leuk bij grote fotobewerkingen, maar niet bij porterfotografie...teminste niet bij deze imho

opzich wel mooie fotos, leuk opgemaakt, alleen denk ook es aan achtergrond (vooral bij 1ste foto vin ik die beetje jammer)
en probeer ook eens andere compositie....je hebt nu bij elke foto je hoofd aan rechterkant van foto...

maar goed...leuke beelden...expirimenteer door

ohwja en david: erg lame reactie op wim
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:27
David
David is offline
tuurlijk ben ik lame als ik kritiek geef om de in mijn ogen lame reply van wim..

hoe kan het ook anders he..

en wim .. wie is hier nou de moraalridder .. jij hebt blijkbaar problemen met die borsten en zegt er iets van ..

dus dan ben ik de moraalridder ?

ik reageerde alleen omdat ik het zo ie zo al knap vind dat zoiets dr foto's zo durft te posten en dan ga jij er zo superlullig op zitten te reageren ..

nou dan ben je een vent vanaf je computerstoeltje ..
stoer hoor

edit : en het maakt verder niet uit dat jij het bent .. want de reactie viel me gewoon op en al was het een ander geweest had ik er ook zo op gereageerd.. dat jij zo bekrompen bent dat je gelijk oude koeien uit de sloot gaat halen en iemand daar constant op blijft confronteren vind ik erg kinderachtig en het slaat overigens ook nog eens nergens op

Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 21:32.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:35
SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
Wim Wok schreef op 07-04-2003 @ 22:22:
ik geef toch alleen maar mijn mening? ik vinnet gewoon een beetje triest als je je borsten zo showt, das t enige, maar fijn dat zo'n moraalridder als jij tegen sukkeltjes als ik optreed, de wereld heeft mensen zoals jij hard nodig! hulde aan jou hoor...petje af
Hmm. Ik herinner me een foto van jouw vriendinnetje waarin d'r ook bijna twee door d'r jasje naar buiten puilen?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:37
SpiritX
SpiritX is offline
Ik vind je foto's erg mooi en gewaagd. Alleen bij de laatste vind ik de filters overdone. De andere 2 zijn mooi bewerkt. Ben wel benieuwd in hoeverre je ze bewerkt hebt....
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:37
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
David schreef op 07-04-2003 @ 22:18:

meneer de moraalridder, uw harnas roest!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:41
David
David is offline
joh sukkel .. leer lezen ipv kontkussen .. ik ben niet degene die de moraalridder uithangt hoor.

is het zo verkeerd dat je een beetje voor iemand opkomt ?

blijkt wel weer wat voor een waardeloze figuren jullie zijn ..

sjees
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:44
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
David schreef op 07-04-2003 @ 22:27:
tuurlijk ben ik lame als ik kritiek geef om de in mijn ogen lame reply van wim..

hoe kan het ook anders he..

en wim .. wie is hier nou de moraalridder .. jij hebt blijkbaar problemen met die borsten en zegt er iets van ..

dus dan ben ik de moraalridder ?

ik reageerde alleen omdat ik het zo ie zo al knap vind dat zoiets dr foto's zo durft te posten en dan ga jij er zo superlullig op zitten te reageren ..

nou dan ben je een vent vanaf je computerstoeltje ..
stoer hoor

edit : en het maakt verder niet uit dat jij het bent .. want de reactie viel me gewoon op en al was het een ander geweest had ik er ook zo op gereageerd.. dat jij zo bekrompen bent dat je gelijk oude koeien uit de sloot gaat halen en iemand daar constant op blijft confronteren vind ik erg kinderachtig en het slaat overigens ook nog eens nergens op
Zei je 'kinderachtig'?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:45
David
David is offline
ja ? je kan lezen toch ?

maar goed .. bekijk het maar .. ik heb m,n zegje gedaan
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:48
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
David schreef op 07-04-2003 @ 22:45:
ja ? je kan lezen toch ?

maar goed .. bekijk het maar .. ik heb m,n zegje gedaan
Die mag je volgende keer voor je houden, hinderlijke gast..
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:50
empyrian
empyrian is offline
Dag David! ga maar lekker ruzie zoeken op refoweb.nl, met je mede-'normen en waarden'-vriendjes. ruzie maken op een forum omdat je meteen op je teentjes bent getrapt, dát is pas kinderachtig.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:50
David
David is offline
en dat bepaal ik nog altijd zelf..

en emp.. volgens mij zijn een hele boel andere , waaronder jijzelf ook , aardig op dr teentjes getrapt ..

is het niet ?

het enige wat jullie hinderlijk vinden is iemand die uitkomt voor z,n mening ( wat die wim blijkbaar wel mag doen maar ik niet ).

maar onthoud goed dat ik alleen opkwam voor de topicstarter omdat ik de reactie van wim gewoon kut vond ..

en ik begon daarop niet met modder te gooien en over de zeik te raken,

degene die dat wel deden waren jullie ..

Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 21:55.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:54
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
David schreef op 07-04-2003 @ 22:50:
en dat bepaal ik nog altijd zelf..
grote jongen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:55
David
David is offline
Citaat:
empyrian schreef op 07-04-2003 @ 22:54:
grote jongen
vent .. zei jij net iets over ruzie zoeken ?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:57
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
David schreef op 07-04-2003 @ 22:55:
vent .. zei jij net iets over ruzie zoeken ?
lol, hou je koest, we weten het nu wel.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:59
Verwijderd
Leuke kleuren, maar een beetje overdone filtergebruik...Vooral de laatste heeft dat erg. Toch heeft het wel wat.

(En verneuk dit topic niet zo. Zo lame was Wok's reactie niet.)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 22:04
empyrian
empyrian is offline
waarom ben jij roze? en waarom die diepgaande titels?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 22:10
\/ince
\/ince is offline
ik heb vanmiddag al 2 keer geprobeerd, maar bij mij doen ze 't nog steeds niet
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 22:25
konflict
konflict is offline
jezus wat 'n lamme flames hier

ontopique: ik vind ze wel mooi, alleen je had beter in 't gras ofzo kunnen gaan liggen, dat was mooier geweest imho. die laatste vind ik wat minder vanwege 't overduidelijke filtergebruik. knap ook dat je jezelf (neem ik aan) zo durft te gebruiken voor fotos
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 22:26
p-chez
p-chez is offline
Pff.. David, opbokken ofzo..
Oud 07-04-2003, 22:39
funest
funest is offline
david, laatste reactie in jou richting...
wim maakte gewoon opmerking waar in mijn ogen niet echt iets negatiefs aan vast zat en jij valt hem erop aan...
ik denk dat je dat beter aan topicstarter overhad kunne laten, mocht dit nodig zijn gweest..
verder niks lelijks tegenover jou.....
(over de andere posts na mijn post zalk mijn mening voor me houden)

maarehm, zoals als vermeld werd...hou et leuk voor topic starter enzo

en ik ben et wel eens met wat konflict zegt over ' in het gras liggen'

betere omgevingkeus had waarschijnlijk tot interesante beelden geleid, maar ik snap wel dat je niet in het park om de hoek zo gaat liggen...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 22:54
Rocksaan
Rocksaan is offline
@ David: dasbas,cjbsd,ajgfasldjkfhsnmcbkasjd!!!!
argh, klapvoorjekanus, magdat?

edit: ohja, ik moet echt huilen om je argumentatie

Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 23:00.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 23:09
strafcorner
strafcorner is offline
David, ik wil dit moment aangrijpen om namens jouw, jouw excuses te maken aan de mensen op dit forum en de mensheid in zijn niet te overziene totaliteit. Dit die doe ik voor jouw: om je voor jezelf te behoeden. Ik hoop niet dat je het mij kwalijk neemt... Het spijt mij zeer dat ik mijn persoonlijk falen niet kan verkroppen, het spijt mij dat ik niet met mijn emoties overweg kan, het spijt mij voor al mijn domme reacties , het spijt mij... ik hoop dat jullie mijn excuses zullen aanvaarden. Ik zal verder leven als een balling, van de schandpaal afgekropen... verdrinkend in mijn eigen tranen. Wetende aan de andere kant van de waarheid geleefd te hebben...Nu ik mijn fouten inzie, zie ik dat het telaat is er is geen plek meer voor mij op dit forum. Het ga jullie goed... _______________ (hier tekenen a.u.b.)

Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 23:13.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 23:23
GRRR
GRRR is offline
hahaha wat een discussie om niets.

leuk concept skye, maar je achtergrond is idd erg lelijk en storend. en het zou er beter en professioneler uit zien als het scherper was, dan komt het beeld ook beter over. laten we eerlijk zijn, je bent een mooi meisje (met mooie borsten ) en dat mag best gezien worden, vooral als je jezelf zo gaat opmaken.

ps. ben je echt 19?

Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 23:37.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 23:27
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
ik heb jou weleens gezien volgens mij
gedurfd en origineel misschien idd een beter achtergrond vinden
Oud 08-04-2003, 00:14
Nate
Nate is offline
Citaat:
GRRR schreef op 08-04-2003 @ 00:23:
hahaha wat een discussie om niets.

leuk concept skye, maar je achtergrond is idd erg lelijk en storend. en het zou er beter en professioneler uit zien als het scherper was, dan komt het beeld ook beter over. laten we eerlijk zijn, je bent een mooi meisje (met mooie borsten ) en dat mag best gezien worden, vooral als je jezelf zo gaat opmaken.

ps. ben je echt 19?
Barely 18!

Ik vind het wel geile foto's.
Oud 08-04-2003, 02:09
Verwijderd
harde sex een x ?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 07:25
David
David is offline
phoe .. ik lees het allemaal nog even een keer door ..

marre .. ja

ik blijf bij m,n mening .. zo erg was mijn reactie niet op wim hoor .. en ik vind dat je best voor iemand mag opkomen ( wat jullie hier ook duidelijk laten zien aan de kant van wim dan )

en daar komt bij dat de reactie van wim toch aardig over de zeik is waarop daarna iedereen over mij heen valt.

maar ik blijf bij m,n mening.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 10:32
Verwijderd
@ skye.. het heeft wel iets ja. Alleen komt het een beetje onprofessioneel over op sommige gebieden. Ga zo wel verder..

@ loze mauwers: miss topicstarter zal weinig hebben aan dat gemauw over of je te veel en onredelijke kritiek hebt..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 10:38
Vinzz
Vinzz is offline
gewoon allebei niet zeuren posts van andere betreffende dit onderwerp schieten ook niet op.. in iedergeval ik vind de eerste en laatste niet echt mooi..laatste vooral niet door het "filter" de 2de vind ik het mooist (niet vanwege de borsten )
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 10:41
Verwijderd
Uh.. okay.

Ontopic dan maar Skye je hebt 'n leuk koppie en je fotos zijn cute maar idd die filters dat is erg banaal. Verder heb ik geen problemen met je borsten.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 10:57
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
ik vind de eerste wel koel, de 2e is gewoon de 1e met borsten en de 3e vind ik niet zo geweldig...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 15:28
WackfordSqueers
WackfordSqueers is offline
Als 'buitenstaander' moet ik het toch opnemen voor david.

Skye vertoont het lef om te experimenteren.
Wim wok is hier niet zo van gecharmeerd.
Dat mag best (recht op meningsuiting en meer van die onzin..)
Maar als hij dat te krachtig doet kan hij Skye de moed ontnemen.
Dit kan een jong talent knakken in haar ontwikkeling.
David ziet dit aankomen en roept Wim wok tot de orde.
Iedereen schaart zich achter Wim wok, terwijl David de edele ridder is...

Gegroet zijt u allen,

Wackford
Oud 08-04-2003, 16:12
Avelon
Avelon is offline
ik vind de fotoos mooi. scherper zou idd fijn zijn. maja. als je ze zelf moet maken ist lastig eh

enne: ze is echt 19.
echt echt echt.

enne @OM je kan haar op mn eljee gezien hebben. dat was het.
Oud 08-04-2003, 16:12
Stoetel
Stoetel is offline
hey meid, ik vind je foto's wel mooi. Ze hebben zeker wel iets,dus ik zou gewoon verder blijven experimenteren met fotograferen. Het doet me trouwens wat denken aan de foto's van avelon.

ff offtopic: ik denk wel dat de discussie nu lang genoeg geduurd heeft. Het maakt niet uit wie er hier nu 'de edele ridder' is of niet, maar volgens mij zijn dit vrij nutteloze replys. Laat gewoon iedereen zijn zegje doen en dan denk ik dat de topicstartser zelf wel kan uitmaken wat ze ermee moet.
Oud 08-04-2003, 16:21
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Stoetel schreef op 08-04-2003 @ 17:12:
hey meid, ik vind je foto's wel mooi. Ze hebben zeker wel iets,dus ik zou gewoon verder blijven experimenteren met fotograferen. Het doet me trouwens wat denken aan de foto's van avelon.

ff offtopic: ik denk wel dat de discussie nu lang genoeg geduurd heeft. Het maakt niet uit wie er hier nu 'de edele ridder' is of niet, maar volgens mij zijn dit vrij nutteloze replys. Laat gewoon iedereen zijn zegje doen en dan denk ik dat de topicstartser zelf wel kan uitmaken wat ze ermee moet.
wij komen ook te vaak bij elkaar over de vloer bovendien was zij mjin "model" ook (fotoos van mezelf zijn meestal niet zeer artie ofzo ghe)
Oud 08-04-2003, 16:29
Stoetel
Stoetel is offline
Citaat:
Avelon schreef op 08-04-2003 @ 17:21:
wij komen ook te vaak bij elkaar over de vloer bovendien was zij mjin "model" ook (fotoos van mezelf zijn meestal niet zeer artie ofzo ghe)
Vandaar Nahjah, blijf elkaar als modellen gebruiken en elkaar inspireren, enz.., want jullie doen dat goed.
Oud 08-04-2003, 17:23
Type
Type is offline
David, Wim, ben meer hippie...
Make love, not war. Enzo...

En vanaf de maan gezien zijn we toch allemaal gelijk

Skye, mijn replies ken je al van , en dan heb ik gereageerd op wat ik wou reageren. De rest heb ik onaangeroerd gelaten voor een reden.

Dus zie daar.

Laatst gewijzigd op 08-04-2003 om 17:26.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 17:30
kissssssss
kissssssss is offline
Ik ben het met geen van beiden eens Wim vindt de foto's niet opwindend of zwoel, David wel en neemt het daarom voor de topicstartster op. Joh, dat is toch geen ruzie waard.

Ik vind het in ieder geval leuke foto's; je bent origineel en je gebruikt leuke kleuren.

(Ook ik word er niet warm of koud van maar dat komt niet door je foto's )
Oud 08-04-2003, 20:23
skye
skye is offline
jongens jongens toch.. geen ruzie maken op mijn topic

.. maar.. inderdaad.. ik vind het zelf ook jammer dat ze altijd zo onscherp zijn.. mijn fototoestel is raar.. of je maakt fotos met flits, die er dan vreselijk uit zien.. of zonder flits en dan worden ze dus onscherp.. bij mij dan.. britt kan m blijkbaar beter stil houden ofzo

en andere achergrond is een goed idee ja.. ik moet mischien maar eens wat nep gras enzo gaan kopen.. altijd fotos met blauwe muur word ook saai

maar bedankt voor de kritiek.. ik zal proberen er wat aan te doen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 20:33
skye
skye is offline
oh en die filters.. dat vind ik gewoon leuk.. maar dat is mischien mijn onervaren wansmaak

bij die "kiss the waterlilly" heb ik trouwens geen filter gebruikt.. die vind ik zelf het mist leuk.. maar op deviantart vinden veel mensen juist die mooi.. raar..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 22:06
konflict
konflict is offline
Citaat:
skye schreef op 08-04-2003 @ 21:33:
oh en die filters.. dat vind ik gewoon leuk.. maar dat is mischien mijn onervaren wansmaak

bij die "kiss the waterlilly" heb ik trouwens geen filter gebruikt.. die vind ik zelf het mist leuk.. maar op deviantart vinden veel mensen juist die mooi.. raar..
eerlijk gezegd vind ik filters vaak niet mooi omdat 't te makkelijk is, en dus vaak onorigineel...

dat onscherpe vind ik juist wel mooi, maar ik zou bv proberen alleen die waterlelie scherp te krijgen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 22:45
ekki
ekki is offline
Citaat:
skye schreef op 08-04-2003 @ 21:23:
jongens jongens toch.. geen ruzie maken op mijn topic
ik vind het wel heel veel werk om de topic zo laat nog uit te dunnen. ik kan het wel doen, ik kan 'm ook sluiten zodat je een nieuwe topic opent, als je dat wilt moet je me maar even een pm of mailtje sturen (zie mijn info).

verder raar dat 't zo bewogen is, zet je de flitser expres uit? misschien moet je dan 'ns met je rug naar een raam gaan staan (als fotograaf dus, nooit tegen het licht in fotograferen). of buiten de foto's nemen, of een heel lichtgevoelig rolletje kopen (800 asa, 400 is ook goed als je nu 200 gebruikt, kan je even het verschil uitproberen).

succes voor de volgende keer iig! het idee vind ik trouwens wel leuk en ook dat je je er helemaal voor omgekleed en versierd hebt zeg maar...
Oud 10-04-2003, 07:52
skye
skye is offline
Citaat:
ekki schreef op 08-04-2003 @ 23:45:
ik vind het wel heel veel werk om de topic zo laat nog uit te dunnen. ik kan het wel doen, ik kan 'm ook sluiten zodat je een nieuwe topic opent, als je dat wilt moet je me maar even een pm of mailtje sturen (zie mijn info).
nee hoor.. laat m maar zo.. het is nu toch weer wat rustiger geworden.. maar toch bedankt..

Citaat:
verder raar dat 't zo bewogen is, zet je de flitser expres uit? misschien moet je dan 'ns met je rug naar een raam gaan staan (als fotograaf dus, nooit tegen het licht in fotograferen). of buiten de foto's nemen, of een heel lichtgevoelig rolletje kopen (800 asa, 400 is ook goed als je nu 200 gebruikt, kan je even het verschil uitproberen).

succes voor de volgende keer iig! het idee vind ik trouwens wel leuk en ook dat je je er helemaal voor omgekleed en versierd hebt zeg maar...
ja ik zet de flitse expres uit.. omdat het anders heel erg licht word en dat is alles behalve mooi.. maar inderdaad buiten is mischien een goed idee.. het is trouwens een digitale camera.. dus met rolletjes kan ik niks doen..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 12:41
vixen
vixen is offline
Ik vind het jammer dat je steeds in de camera kijkt, maar de kleuren vind ik heel mooi, coole make-up. Ik had die borsten trouwens nieteens gezien
Reageren

Regels voor berichten