Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2003, 16:18
Droyd
Droyd is offline
Is er een manier om zowel internet te gebruiken van een andere computer(internet delen) maar ook zelf nog kunnen inbellen met een telefoonnummer van een provider

Mijn pa gebruikt pc banking dat inbelt op een eigen beveiligde provider...In het programma van pc banking heeft het ding als foutort allready open...Dit programma heeft een eigen manier van inbellen, maar als ik inbel via windows dial in service, wat ook mogelijk is, heeft ie als fout dat de installatie ruk is en dat inbelverbinding opnieuw moetn worden geinstalleerd

Wanneer ik dat doe werkt alles weer perfect voor pa, maar wordt de internetverbinding niet meer gedeeld

Nu blijkt dat inbellen en internetverbinding delen niet samen gaat...Is het mogelijk om dit wel te laten doen?
Oud 09-04-2003, 18:20
kikkerkut
kikkerkut is offline
ik heb precies hetzelfde gehad met me ouwe heer.
je ken bij de windows installatie[configuratiescherm-software-windows onderdelen editten] iets installeren dat je het delen ff uit ken zetten of het zat bij de internet opties[in je browser menu extra-internet opties] daar moet je ergens kunnen aanvinken dat je een icoontje van je internet verbinding delen wil hebben, dat komt rechtsondering naast de tijd, en daarmee ken je het aan en uit zetten.
t= alweer een behoorlijke tijd geleden maar ik weet zeker dàt het ken en volgens mijn via de explorer aangeven dat je een icoontje van je i-net delen wil hebben
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 23:01
Droyd
Droyd is offline
Ik heb ondertussen het net afgezocht naar proxyservers...Kheb er een drietal gedaan, de ene kreeg ik niet aan de praat, de andere pikte hotmail niet...

Nu heb ik JANA 2 ofzo gevonden...ftp server, proxy, http alles in een, en dan nog freeware ook

Internet delen, proxy dus, werkt perfect...

En download enkel de reclamebanners niet!
Oud 09-04-2003, 23:03
Droyd
Droyd is offline
Oh en inbellen werkt natuurlijk terug gewoon

Een of andere stomme windows limiet, wat nu zelfs niet meer hoeft omzeilt te worden
Reageren

Regels voor berichten