Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
iemand kan heel erg eerlijk aan jou opbiechten tot het een gewetenloze moordenaar en verkrachter is die jou even goed diep in je kont wil nemen en vernederen. Vertrouw jij dan die persoon omdat hij oh zo eerlijk is?
|
![]() |
Je hebt van die mensen en daarmee is het gewoon *click*.
Bij diegene voel je je heel erg op je gemak. Bij degene kun je jezelf zijn. Diegene is eerlijk. Diegene kwetst je niet. Diegene neemt het voor je op als dat nodig is. Als je ooit wat onenigheid hebt, weet je dat het weer goed komt. Je voelt het gewoon of iemand te verrouwen is denk ik. Als iemand je wat vertelt waaraan je twijfelt zit het al snel fout, als je merkt dat iemand smoezen gaat bedenken en zo... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
als der een receptje zou zijn voor vertrouwen zou t wel heeeeel makkelijk worden allemaal...
"meneer mag ik een receptje vertrouwen en een receptje gezelligheid? en is het recept eerlijkheid vandaag in de aanbieding??? oh doe er dan maar 2" antwoord op je vraag: Mijn vraag aan jullie is: Wat is er bij jou voor nodig dat je iemand gaat vertrouwen? iemand moet me een goed gevoel geven iig, me op me gemak laten voelen, goed omgaan met dingen die ik vertel, laten merken dat ik bijzonder ben etc etc etc. En doe je dat snel of duurt het erg lang?? veelste lang. |
![]() |
|
![]() |
Bij mij duurt het wel een tijdje voordat ik iemand echt vertrouw. Als ik echt het gevoel heb na een tijd dat hij/zij echt te vertrouwen is en die ik dingen kan vertellen dat laat ik diegene een beetje toe. Soms kan het wel maanden duren voordat ik echt me bijna helemaal openstel. Dit werkt soms in mijn voordeel, soms is het ook een nadeel.
![]() Ik heb ook al eens gehad dat ik dacht dat ik die persoon alles kon toevertrouwen. Die kon dingen dus niet aan, en heeft me laten vallen. Dan is alle vertrouwen meteen weg en kunnen ze het ook meteen schudden. ![]() Dit is dus niet echt te meten, wanneer iemand te vertrouwen is. Wat ervoor nodig is: dat weet ik niet. Voor degene die je wilt gaan vertrouwen bij mij dus veel geduld ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Sinterklaas op scholieren.com Verwijderd | 464 | 25-12-2010 16:14 | |
Liefde & Relatie |
E-cursus Vrouwen versieren jjohan | 3 | 09-01-2010 19:52 | |
Liefde & Relatie |
Wat verstaan jullie onder vertrouwen? lady short | 11 | 23-01-2003 04:25 | |