Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2003, 18:10
Nothing
Nothing is offline
Sinds een paar maanden ben ik helemaal gek van een jongen. Hij vond mij ook leuk en dus begon er wat te bloeien. Nu een paar maanden later heeft hij sinds een maand een vriendin.
Ik kan er wel overheen komen maar het ergste is dat hij het me niet zelf heeft verteld. Maar dat ik het via via moest horen.

Sinds hij met zijn vriendin heeft heb ik hem een maand niet gesproken. We kregen er ruzie door en de ontkennings fase was begonnen. Hij zei dat hij me nooit leuk had gevonden en dat hij maar net alsof deed en zei dat hij me begreep.

Maar ik ben nogsteeds gek op hem
er omheen kan ik gewoon niet...
Ik mis hem ook zo erg.

Ik zou graag willen weten of andere mensen dit ook hebben of hebben gehad.

Stop die gevoelens niet weg en maak ze bespreekbaar dat lucht op!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2003, 18:23
Bruut
Bruut is offline
Als hij zegt dat hij jou niet leuk vind, dan had ik maar geprobeerd om hem te vergeten..
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 18:51
Nothing
Nothing is offline
Ja ben ik ook aan het doen, maar zoveel dingen die ik zie of mee maak of die anderen tegen mij zeggen moeten mij aan hem denken.....

Dat is het vervelende eraan
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 21:10
Denise84
Denise84 is offline
Vervelend.. Als ik jou was zou ik die gevoelens proberen weg te stoppen, want het heeft geen zin zo en je maakt het jezelf alleen maar moeilijk zo.
Oud 04-04-2003, 17:46
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Nothing schreef op 25-03-2003 @ 19:10:
Sinds een paar maanden ben ik helemaal gek van een jongen.
en de titel van dit topic verder komen we niet overeen

ik zou zeggen vergeet die eikel!
hij is je niet waard,
hij had t je zelf moeten vertellen!
Oud 07-04-2003, 17:41
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik heb het ook gehad..

Ik was verliefd op een jongen en die nam toen een vriendin.. ik baalde er vet van.. alleen het hield amper 5 weken stand en nu heb ik al 5 maanden met em..
Maar ik heb ook vet veel gehuild en vond het moeilijk om hem weer te zien enzo..
Oud 07-04-2003, 17:44
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik heb er nou nooit last van gehad dat ik zomaar verliefd was op een jongen en al helemaal niet dat hij dan een vriendin had (gaat lastig als je hetero bent )

Maar goed, beter kun je hem met rust laten. En links laten liggen want hij is het duidelijk niet waard.
Oud 07-04-2003, 17:48
densis
densis is offline
ik heb het momenteel, nu ja, niet precies zoals bij jou...
Ik heb op reis twee weken geleden een meisje beter leren kennen die ik eigenlijk een jaar maar half kende, we hebben constant zitten praten over vanalles en nog wat en tklikte volgens mij wel...Ik wist van in het begin wel dat ze al een vriend had die ze ook doodgraag ziet, maar toch blijven we afspreken...(momenteel is hij op reis en blijft zij alleen achter) Soms praat ze er wel over met me dat ze hem echt wel graag ziet, maar dat de afstand voor hun wel een probleem is...
Ik weet echt niet wat ik moet doen nu, ik voel vanalles voor haar en denk dat ze ook wel wat voelt, maar ben niet zeker. Kwil onze vriendschap zeker niet op het spel zetten door te zeggen wat ik voel, want daarvoor ben ik veel te graag bij haar...
Voor het moment wacht ik nog altijd af hoe het gaat met haar vriend...
Oud 08-04-2003, 11:29
Optima
Optima is offline
dit is een zelfmoordmissie
Oud 08-04-2003, 11:44
PardonMe
PardonMe is offline
vergeet die knul en move on..
hij is het niet waard als hij eerst zegt dat hij je leuk vindt, dan er met een ander meisje vandoor gaat en vervolgens zegt dat hij je nooit leuk heeft gevonden..
Wat een sukkel..
Oud 10-04-2003, 15:06
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 08-04-2003 @ 12:44:
vergeet die knul en move on..
hij is het niet waard als hij eerst zegt dat hij je leuk vindt, dan er met een ander meisje vandoor gaat en vervolgens zegt dat hij je nooit leuk heeft gevonden..
Wat een sukkel..
dat vind ik dus ook he.. heb wat zelfrespect en ga op zoek naar een echt goede en leuke jongen!
Oud 10-04-2003, 15:24
bassgirl
bassgirl is offline
heb ik dus ook maar ik weet alleen niet of dat zijn vriendin is heb het 2x gehoord maja die gastn zijn best vaag dus het kan goed voor de lol zijn ze hadden het tegen hem van ej laat je je vriendin daar buiten staan enzo.... ze trekken ook best veel met elkaar op, maar vervolgens gaat ie naar mij lopen zwaaien en roepen en hij kijkt heel vaak en lachen ensow ik weet het ook niet en durf niet op 'm af te stappen wwe hebben al best vaak gepraat maar dat zijn altijd van die vage gesprekken... over appelsap bijvoorbeeld

gewoon es kijken wat ie doet als je 'm ontloopt hem niet aankijken nix terugzeggen enzo... doe ik ook weleen als hij ermee begint en na een week begint ie weer te roepen en kijkebn echt vaag.... dat ie me leuk vind is wel duidelijk... maar verder????

probeer dat es gewoon ontlopen kijken hoe ie daarop reageert.
kun je vaak wel conclusies uit krijgen.

massol
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 14:45
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
Nothing schreef op 25-03-2003 @ 19:10:
Sinds een paar maanden ben ik helemaal gek van een jongen. Hij vond mij ook leuk en dus begon er wat te bloeien. Nu een paar maanden later heeft hij sinds een maand een vriendin.
Ik kan er wel overheen komen maar het ergste is dat hij het me niet zelf heeft verteld. Maar dat ik het via via moest horen.

Sinds hij met zijn vriendin heeft heb ik hem een maand niet gesproken. We kregen er ruzie door en de ontkennings fase was begonnen. Hij zei dat hij me nooit leuk had gevonden en dat hij maar net alsof deed en zei dat hij me begreep.

Maar ik ben nogsteeds gek op hem
er omheen kan ik gewoon niet...
Ik mis hem ook zo erg.

Ik zou graag willen weten of andere mensen dit ook hebben of hebben gehad.

Stop die gevoelens niet weg en maak ze bespreekbaar dat lucht op!!
ik ben al lange tijd zot van mn beste vriend.. maar dat heb ik achter me moeten zetten want hij heeft al een vriendin sinds juli.. je kun t hem zo duidelijk maken als je wilt, maar je gaat je er toch schuldig bij voelen.. zijn nu eenmaal dinges in t leven maar je kan altijd blijven hopen en geduld hebben..
Reageren

Regels voor berichten