Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2003, 09:44
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
heej,..naja dat vraag ik me dus eigelijk gewoon af,...heb je al 's een ongeluk gehad of dat het net goed ging omdat de instructeur net op tijd ingreep (of jij zelf natuurlijk)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2003, 10:22
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
nathalie schreef op 09-04-2003 @ 10:44:
heej,..naja dat vraag ik me dus eigelijk gewoon af,...heb je al 's een ongeluk gehad of dat het net goed ging omdat de instructeur net op tijd ingreep (of jij zelf natuurlijk)
Ik heb tijdens mijn rijlessen inderdaad een ongeluk(je) gehad. Het was alleen niet mijn schuld. Maar ik reed dus in Rotterdam op een doorgaande weg, in het midden van die weg lag de trambaan. Van de linkerkant kwam een auto aanrijden over die trambaan. Deze auto minderde vaart, dus ik reed ook netjes verder (tenslotte kwam ik van Rechts, kwam zij over een trambaan en reed ik op een voorrangsweg ). Maar ja, dat meisje wat achter het stuur van die auto zat vond het nodig om dus nog ff gas te geven, en zo reed ze heel zachtjes mijn deur in. En daar was mijn rijleraar niet zo blij mee Toen we uitstapten om de schadeformulieren in te vullen bleek ook nog eens dat het meisje niet wist of ze wel verzekerd was, en ze wilde ons geloof ik 500 gulden bieden om het zo op te lossen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 10:28
Thomas
Thomas is offline
Ohja, hoor. Destijds heb ik een keer bijna een oude vrouw van haar fiets af gereden. Mijn instructeur kon net op tijd remmen, maar die vrouw was ontzettend geschrokken. Achteraf kon ik er wel lachen, want mijn instructeur wist waar hij mee bezig was, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 17:52
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nee, nooit bij mij gebeurd, ik had een supergoede instructeur
Oud 09-04-2003, 18:10
miro
miro is offline
Ben vorige keer bijna tegen een opa aangereden. Mijn instructeur zei "pas op want die opa steekt over". Dus ik kijk naar hem maar had niet in de gaten dat ik tegelijkertijd recht op m afstuurde.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 18:13
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
niet echt ernstige dingen.....
Oud 09-04-2003, 18:20
Kinky
Kinky is offline
mijn instructeur heeft een keer een noodstop gemaakt, omdat t ornaje was (en dan moet je stoppen). De auto achter ons zag dat goed optijd, en kon dus ook remmen... helaas de auto's daarschter niet....

KLABOEM!!!!

We moesten gewoon verder rijden.... we zijn bij de rotonder gekeerd, en hebben gekeken hoe erg het was.... en zijn toen gewoon verder gereden...
Welkom, Kinky. Je laatste bezoek: 10-05-2007 om 23:58
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 18:28
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
nathalie schreef op 09-04-2003 @ 10:44:
Vertel, wat gebeurde er?
Oud 09-04-2003, 19:25
Verwijderd
nee 'n ongeluk niet gelukkig

maar ik stond wel flink voor lul
we reden op 'n weg waar je 80 mag, ligt er ineens 'n rotonde (die er trouwens wel al langer lag, maar ik wist niet dattie dáár al lag ) en ik begon te laat met remmen dus ik vollenbak op de rem
en toen had het geregend, en kwam ik 90 graden gedraaid op de weg te staan, nog geen 10 centimeter van de auto voor me...

en als er dan al het bordje: leswagen op de auto staat, voel je je écht 'n debiel
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 19:39
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
saffie schreef op 09-04-2003 @ 20:25:

we reden op 'n weg waar je 80 mag, ligt er ineens 'n rotonde (die er trouwens wel al langer lag, maar ik wist niet dattie dáár al lag ) en ik begon te laat met remmen dus ik vollenbak op de rem
en toen had het geregend, en kwam ik 90 graden gedraaid op de weg te staan, nog geen 10 centimeter van de auto voor me...

en als er dan al het bordje: leswagen op de auto staat, voel je je écht 'n debiel

hahaha
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 21:34
Guybrush
Guybrush is offline
Tijdens rijles niet, daarvoor ik had een te goede instructeur. Laat ik maar niet over de periode beginnen nadat ik was geslaagd
Oud 09-04-2003, 22:14
Tofke_H
Tofke_H is offline
Daar heb ik gelukkig geen last van gehad, maar had er dan wel schrik van, om dat voor te hebben.
Oud 09-04-2003, 22:22
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
naja bij mij is (voorzover ik weet) ook gelukkig zoiets nog nooit gebeurd,...maja of het is wel gebeurd en heb ik het gewoon uit mijn geheugen verbannen,...heb er sowieso lang last van gehad dat ik bang was om een ongeluk te veroorzaken
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:02
simple creed
simple creed is offline
nee er is nooit wat gebeurd tijdens mijn rijlessen. Mijn instructeur heeft ook nooit vol op de rem hoeven te gaan staan. Ik was altijd eerder En nu heb ik 2 maanden mijn rijbewijs en heb ik nog steeds niet in een gevaarlijke situatie gezeten...

*trots is*
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:13
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
simple creed schreef op 10-04-2003 @ 15:02:
*trots is*
In een gevaarlijke situatie zitten doe je niet alleen zelf. Andere mensen kunnen ook fouten maken waar jij de dupe van word.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:54
cw_tje
cw_tje is offline
met rijles gelukkig nooit!!!
een ongeluk lijkt me zoiezo niks !!( gelukkig nog niet mee gemaakt !!!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 15:23
Roos
Roos is offline
Ehm ik heb pas 1 lesje gehad (daarnet ) maar geen ongelukken veroorzaakt.
Alleen ik vergat het gas te lossen in een rotonde dus we scheurden echt keihard die rotonde door vrrooemmm. Ik hield 'm wel recht (goed geluk)
Oud 10-04-2003, 15:47
Verwijderd
paar lessen reed ik in de 4e versnelling (ongeveer 60) door een
bijna haakse bocht. nam iets de binnenbocht en kwam er
uitgerekend middenin de bocht een tegenligger aan.
Het scheelde niet veel of kzat ertegenop, en die vent in de andere auto zat stijf van de schrik.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 15:48
Taeke
Taeke is offline
Citaat:
Norfair schreef op 09-04-2003 @ 22:34:
Tijdens rijles niet, daarvoor ik had een te goede instructeur. Laat ik maar niet over de periode beginnen nadat ik was geslaagd
Begin er eens over?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 15:49
Taeke
Taeke is offline
Citaat:
saffie schreef op 09-04-2003 @ 20:25:

Bij wie les(te) jij? Freddy Wolf?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 16:08
Guybrush
Guybrush is offline
Citaat:
EdHunter schreef op 10-04-2003 @ 16:48:
Begin er eens over?
Uhmm... eerste dag dat ik m'n rijbewijs had een frontale botsing, tijdens achteruit rijden een geparkeerd busje geraakt, keertje keihard over een drempel gereden waardoor het onderstel op de drempel klapte.
Dat is eigenlijk alles waar echt schade bij is komen kijken...

En dan zijn er nog 1000000 dingen waarbij het BIJNA mis ging. En ja, vaak was het mijn fout

(ben niet zo'n hele slechte chauffeur hoor, als ik wil kan ik superveilig rijden enzo, maar ik hou er nogal van om te scheuren en ja, dat is zielig, onverstandig en slaat nergens op, maar toch doet ik het )
Oud 10-04-2003, 16:09
Secreet
Secreet is offline
ghegeh nog niet maar als ik zo blijf rijden...
Oud 10-04-2003, 17:13
simple creed
simple creed is offline
Citaat:
Wawl schreef op 10-04-2003 @ 15:13:
In een gevaarlijke situatie zitten doe je niet alleen zelf. Andere mensen kunnen ook fouten maken waar jij de dupe van word.
ik heb wel een paar keer voor een stel gekken vol op de rem moeten gaan hoor.... maar we hebben elkaar zeg maar niet op een haar naar gemist ik had het ruim op tijd gezien....

en hiermee beweer ik niet dat ik goed kan rijden want dat kan ik niet.. maar ik zie wel aardig wat er om me heen gebeurd....
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 19:32
Verwijderd
Citaat:
EdHunter schreef op 10-04-2003 @ 16:49:
Bij wie les(te) jij? Freddy Wolf?
neenee, eigenlijk kom ik van de overkant, dus ik leste daar.
ik woon hier nog maar sinds september en ik heb het ongeveer al 'n jaar dus het was het makkelijkst om daar gelijk te rijden . Und du?

oh er komt trouwens 'n nieuw programma op tv; je kunt jezelf en anderen opgeven als ze heel slecht kunnen rijden en degene die het allerslechtst rijdt wordt slechtste chauffeur van nederland
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 19:35
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
simple creed schreef op 10-04-2003 @ 18:13:
ik heb wel een paar keer voor een stel gekken vol op de rem moeten gaan hoor.... maar we hebben elkaar zeg maar niet op een haar naar gemist ik had het ruim op tijd gezien....

en hiermee beweer ik niet dat ik goed kan rijden want dat kan ik niet.. maar ik zie wel aardig wat er om me heen gebeurd....
Ja, ik heb het gevoel dat ik altijd alles wel in de gaten heb. Ik denk dat de meeste mensen het gevoel hebben dat ze goed kunnen autorijden, maar meestal is dat gewoon niet zo. Je loopt nl altijd risico´s en als je die niet wil lopen dan kan je beter met de fiets oid gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2003, 19:40
hi
hi is offline
nee geen ongelukken. Instructeur staat wel = op zn rem!
Dan verleen ik geen voorrang . Ik heb trouwens ook altijd de neiging om door ranje te rijden
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 23:06
Wasp
Wasp is offline
Instructeur zei me dat ik rechts af moest slaan. Dus ik netjes kijken, richting aangeven, voorsorteren, stoppen bij rood licht. Duurde een beetje lang voordat 't groen werd, dus ik dwaalde een beetje af met m'n gedachte. Ineens was het groen, en ik rij vrolijk rechtdoor. Na een tijdje kwam ik erachter dat m'n richtingaanwijzer aanstond, dus ik dacht WTF. Kwam ik er later dus achter dat ik naar rechts moest enzo.
Redelijk gevaarlijk.
Oud 10-04-2003, 23:09
tjaptjoy
tjaptjoy is offline
het blijft leip ja
Oud 11-04-2003, 16:30
snoopy
snoopy is offline
neuh... eigenlijk nooit gehad.
Wel heb ik een keer een flinke kras in de auto van m'n moeder gereden, in een parkeergarage..
Oud 11-04-2003, 17:22
Taeke
Taeke is offline
Citaat:
saffie schreef op 10-04-2003 @ 20:32:
neenee, eigenlijk kom ik van de overkant, dus ik leste daar.
ik woon hier nog maar sinds september en ik heb het ongeveer al 'n jaar dus het was het makkelijkst om daar gelijk te rijden . Und du?

oh er komt trouwens 'n nieuw programma op tv; je kunt jezelf en anderen opgeven als ze heel slecht kunnen rijden en degene die het allerslechtst rijdt wordt slechtste chauffeur van nederland
Ik leste bij Wolf, heb 'm nu al een maand .
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 21:42
the exploding boy
the exploding boy is offline
niet een ongeluk ofzo, maar wel es dat ik voor het eerst in het donker reed op de snelweg en toen gingen we de snelweg af, maar daar had je dus meteen een bocht van 90 graden en meteen daarna moest ik links. naja ik zag niks maar die leraar vond dat onzin (??) dus tja ik met nog iets van 100 kmh die bocht in om daarna vet hard te remmen om nog op tijd in zn 2 te kunnen. naja scheelde niet veel
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 09:24
Optima
Optima is offline
nee,

en daarom had ik mijn rijbewijs ook de eerste keer
Oud 12-04-2003, 15:30
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Optima schreef op 12-04-2003 @ 10:24:
Ja,

en daarom had ik toch mijn rijbewijs ook de eerste keer
Mijn rij-instructereur moest tot de laatste les voor mn examen nog weleens de rem in trappen... ook moest ik een keer linksaf, maar dat was zo'n vaga weg dat je op de rechterbaan er op kwam en dan naar links moet voorsorteren bij een 3 baans- stukje...en toen was t vet druk en wilde niemand me er tussen laten dus ging ik maar gewoon naar links ...mn rijinstructeur uit alle macht aan t stuur rukken zodat we niet botsten, wat ook gelukkig niet gebeurde

Laatst gewijzigd op 12-04-2003 om 15:37.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 15:31
Thomas
Thomas is offline
Blaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten