Advertentie | |
|
![]() |
|
mijn instructeur heeft een keer een noodstop gemaakt, omdat t ornaje was (en dan moet je stoppen). De auto achter ons zag dat goed optijd, en kon dus ook remmen... helaas de auto's daarschter niet....
KLABOEM!!!! ![]() ![]() We moesten gewoon verder rijden.... we zijn bij de rotonder gekeerd, en hebben gekeken hoe erg het was.... en zijn toen gewoon verder gereden...
Welkom, Kinky. Je laatste bezoek: 10-05-2007 om 23:58
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
nee 'n ongeluk niet gelukkig
maar ik stond wel flink voor lul we reden op 'n weg waar je 80 mag, ligt er ineens 'n rotonde (die er trouwens wel al langer lag, maar ik wist niet dattie dáár al lag ![]() en toen had het geregend, en kwam ik 90 graden gedraaid op de weg te staan, nog geen 10 centimeter van de auto voor me... ![]() ![]() en als er dan al het bordje: leswagen op de auto staat, voel je je écht 'n debiel ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hahaha ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat is eigenlijk alles waar echt schade bij is komen kijken... En dan zijn er nog 1000000 dingen waarbij het BIJNA mis ging. En ja, vaak was het mijn fout ![]() (ben niet zo'n hele slechte chauffeur hoor, als ik wil kan ik superveilig rijden enzo, maar ik hou er nogal van om te scheuren en ja, dat is zielig, onverstandig en slaat nergens op, maar toch doet ik het ![]()
||
Citaat:
![]() en hiermee beweer ik niet dat ik goed kan rijden want dat kan ik niet.. maar ik zie wel aardig wat er om me heen gebeurd.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik woon hier nog maar sinds september en ik heb het ongeveer al 'n jaar dus het was het makkelijkst om daar gelijk te rijden ![]() ![]() oh er komt trouwens 'n nieuw programma op tv; je kunt jezelf en anderen opgeven als ze heel slecht kunnen rijden en degene die het allerslechtst rijdt wordt slechtste chauffeur van nederland ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Instructeur zei me dat ik rechts af moest slaan. Dus ik netjes kijken, richting aangeven, voorsorteren, stoppen bij rood licht. Duurde een beetje lang voordat 't groen werd, dus ik dwaalde een beetje af met m'n gedachte. Ineens was het groen, en ik rij vrolijk rechtdoor. Na een tijdje kwam ik erachter dat m'n richtingaanwijzer aanstond, dus ik dacht WTF. Kwam ik er later dus achter dat ik naar rechts moest enzo.
![]() Redelijk gevaarlijk.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
niet een ongeluk ofzo, maar wel es dat ik voor het eerst in het donker reed op de snelweg en toen gingen we de snelweg af, maar daar had je dus meteen een bocht van 90 graden en meteen daarna moest ik links. naja ik zag niks maar die leraar vond dat onzin (??) dus tja ik met nog iets van 100 kmh die bocht in om daarna vet hard te remmen om nog op tijd in zn 2 te kunnen. naja scheelde niet veel
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 12-04-2003 om 15:37. |
![]() |
|
|
![]() |
||||