Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hee meis, ik weet heel goed wat je bedoeld. Ik heb precies hetzelfde!! Ik heb nu in totaal 2 maanden met me vriend en ik heb het nog steeds.
Bij mij komt het doordat een ex van mij mij heel erg gekwetst heeft. Hij zei dat ie alleen van mij hield en dat ik me geen zorgen moest maken. Want: 'waarom zou ik wat met iemand anders hebben als ik jou heb' ik heb hem toen geloofd, maar later bleek dat hij al die tijd heeft gelogen(3 maanden) Ik weet niet of zoiets bij jou ook is gebeurd...maar als ik jou was zou ik het iig tegen hem zeggen(heb ik ook gedaan en dat hielp wel bij mij) Verder weet ik niet wat je eraan kan doen....ik kan zelf ook wel wat tips gebruiken ![]() Liefs en dikke kus maikie |
![]() |
|
Verwijderd
|
dr is nie echt iets voorgevallen, maar bij een eerder vriendje ging het fout omdat ik een tijdje echt heel chago was, en dat pikte ie nie, dus heef tie het uitgemaakt.
En nu probeer ik het gewoon zo goed mogelijk te doen, en het voelt heel raar. Want net als dit weekend, we gaan uit, hij is echt zooo lief en alles... maar toch die twijfel, doe ik het wel goed, beter dan A (zn ex) en ik vin het zo suf om na drie dagen al zon gesprek te voeren... maar toch bedankt |
![]() |
|
![]() |
Dat heeft iedereen denk ik in het begin wel maar dat verdwijnt waarschijnlijk vanzelf wel weer. Soms heb ik ook wel van die buien dak bang ben dat me vriendje het uit wil maken maar dan ga ik gewoon met hem praten en meestal kan hij mij wel snel weer op andere gedachten krijgen.. Gelukkig heb ik het de laatste tijd bijna nooit meer maar zeker in het begin had ik dat wel..
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kus Maikie |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn vriend denkt ook dat ik hem dan niet vertrouw dus nou probeer ik er zo min mogelijk onzeker over te zijn, gelukkig gaat het beter!! |
![]() |
|
Je zegt het zelf al, het is pas een paar dagen aan!!!
Die zekerheid komt met de tijd. Haha, je bent gewoon superverliefd en wil hem absoluut niet kwijt. Omdat het nog zo pril is, ben je waarschijnlijk bang dat het ook weer zo over kan gaan... Niet aan denken, gewoon gelukkig zijn ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
dis wel ff een opluchting serieus |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #102 snowflakes | 476 | 17-10-2009 10:10 | |
Psychologie |
ik weet niet wat ik met mezelf aan moet janosch | 5 | 10-05-2009 21:04 | |
Liefde & Relatie |
raar gevoel Verwijderd | 11 | 08-07-2005 14:22 | |
Psychologie |
Maak de zin af topic dead person | 490 | 07-06-2005 15:18 | |
Psychologie |
Het grote gedichtentopic #4 rare kwast | 499 | 17-05-2005 16:15 | |
Liefde & Relatie |
Angst & Twijfel Zweefvliegtuig | 16 | 01-12-2003 17:25 |