Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2003, 19:52
Verwijderd
Ik heb sinds 3 dagen een vriend, en het is allemaal nog heel pril dus. Maar als ik bij hem ben is het heel gezellig en is ie heel lief, maar zodra ik dan thuis ben of alleen slaat de twijfel toe; vind ie me nog wel leuk, wil ie me wel zien...
Ik word dr echt stapelgek van, en ik ben ook echt heel erg gek op hem, hij ook op mij, dat laat ie ook wel lang en breed merken, maar waarom twijfel ik dan zo?

alvast bedankt...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2003, 19:57
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
BadlyDrawnGirl schreef op 06-04-2003 @ 19:52:
Ik heb sinds 3 dagen een vriend, en het is allemaal nog heel pril dus. Maar als ik bij hem ben is het heel gezellig en is ie heel lief, maar zodra ik dan thuis ben of alleen slaat de twijfel toe; vind ie me nog wel leuk, wil ie me wel zien...
Ik word dr echt stapelgek van, en ik ben ook echt heel erg gek op hem, hij ook op mij, dat laat ie ook wel lang en breed merken, maar waarom twijfel ik dan zo?

alvast bedankt...
das liefde
Oud 06-04-2003, 19:59
Maikie
Maikie is offline
Hee meis, ik weet heel goed wat je bedoeld. Ik heb precies hetzelfde!! Ik heb nu in totaal 2 maanden met me vriend en ik heb het nog steeds.

Bij mij komt het doordat een ex van mij mij heel erg gekwetst heeft. Hij zei dat ie alleen van mij hield en dat ik me geen zorgen moest maken. Want: 'waarom zou ik wat met iemand anders hebben als ik jou heb' ik heb hem toen geloofd, maar later bleek dat hij al die tijd heeft gelogen(3 maanden)

Ik weet niet of zoiets bij jou ook is gebeurd...maar als ik jou was zou ik het iig tegen hem zeggen(heb ik ook gedaan en dat hielp wel bij mij)

Verder weet ik niet wat je eraan kan doen....ik kan zelf ook wel wat tips gebruiken

Liefs en dikke kus maikie
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 20:21
Verwijderd
dr is nie echt iets voorgevallen, maar bij een eerder vriendje ging het fout omdat ik een tijdje echt heel chago was, en dat pikte ie nie, dus heef tie het uitgemaakt.
En nu probeer ik het gewoon zo goed mogelijk te doen, en het voelt heel raar.
Want net als dit weekend, we gaan uit, hij is echt zooo lief en alles... maar toch die twijfel, doe ik het wel goed, beter dan A (zn ex) en ik vin het zo suf om na drie dagen al zon gesprek te voeren...
maar toch bedankt
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 09:46
liefkindje
liefkindje is offline
Dat heeft iedereen denk ik in het begin wel maar dat verdwijnt waarschijnlijk vanzelf wel weer. Soms heb ik ook wel van die buien dak bang ben dat me vriendje het uit wil maken maar dan ga ik gewoon met hem praten en meestal kan hij mij wel snel weer op andere gedachten krijgen.. Gelukkig heb ik het de laatste tijd bijna nooit meer maar zeker in het begin had ik dat wel..
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 09:53
Maikie
Maikie is offline
Citaat:
liefkindje schreef op 07-04-2003 @ 10:46:
Soms heb ik ook wel van die buien dak bang ben dat me vriendje het uit wil maken maar dan ga ik gewoon met hem praten en meestal kan hij mij wel snel weer op andere gedachten krijgen.. Gelukkig heb ik het de laatste tijd bijna nooit meer maar zeker in het begin had ik dat wel..
Mijn vriend wordt er onzeker van als ik er steeds weer over begin....want hij is bang dat ik hem dan niet meer vertrouw..en dat maakt hem weer onzeker..pff...relaties..hehe..errug ingewikkeld..maja..

kus Maikie
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 15:18
Verwijderd
Niet twijfelen, hij is niet voor niets bij je meis! Als je onzeker bent en gaat twijfelen, dan maak je het misschien helemaal kapot. Net zoals ik met mijn relatie (is sinds gisteren uit, na 15 maanden). Laat het lekker rustig gaan en het komt vanzelf wel goed..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 10:45
liefkindje
liefkindje is offline
Citaat:
Maikie schreef op 07-04-2003 @ 10:53:
Mijn vriend wordt er onzeker van als ik er steeds weer over begin....want hij is bang dat ik hem dan niet meer vertrouw..en dat maakt hem weer onzeker..pff...relaties..hehe..errug ingewikkeld..maja..

kus Maikie
He, intressant!!

Mijn vriend denkt ook dat ik hem dan niet vertrouw dus nou probeer ik er zo min mogelijk onzeker over te zijn, gelukkig gaat het beter!!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 13:54
misssarcasmm
misssarcasmm is offline
Citaat:
Qimm schreef op 06-04-2003 @ 20:57:
das liefde
nee das pure onzekerheid.

Je bent heus wel leuk genoeg!!!!
Oud 09-04-2003, 15:06
Verwijderd
van mijn onzekerheid wordt mijn vriend weer onzeker en dat wil ik niet dus probeer zo min mogelijk onzeker te zijn en iig er zo min mogelijk met m over te hebben..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 16:10
Loezzel
Loezzel is offline
Je zegt het zelf al, het is pas een paar dagen aan!!!
Die zekerheid komt met de tijd.
Haha, je bent gewoon superverliefd en wil hem absoluut niet kwijt. Omdat het nog zo pril is, ben je waarschijnlijk bang dat het ook weer zo over kan gaan...
Niet aan denken, gewoon gelukkig zijn
Oud 11-04-2003, 14:42
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 09-04-2003 @ 17:10:
Haha, je bent gewoon superverliefd en wil hem absoluut niet kwijt. Omdat het nog zo pril is, ben je waarschijnlijk bang dat het ook weer zo over kan gaan...
Oud 11-04-2003, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Loezzel schreef op 09-04-2003 @ 17:10:
thnxxx
dis wel ff een opluchting serieus
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten