Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zeggen dat je het graag wilt, omdat het goed voor je is en je er sociale contacten bij haalt.
Zeg ook dat heel veel kinderen op het vwo aan sport doen (bij ons bijna iedereen) en zorg anders dat je goede cijfers haalt en laat deze zien, dan merkt ze dat je niet zoveel aan je huiswerk hoeft te doen (als je tenminste niet 5 uur per dag aan je huiswerk zit om die goede cijfers te krijgen ![]() |
![]() |
|
![]() ik mag niet het volgende schooljaar, maar die daarna op een sport, want dan is mijn keyboardles afgelopen ik weet nog niet welke, iets van fitness of gym of zo Mijn moeder ompraten lukt gewoon niet, dan dram ik, vind ze, het is ook te duur, zegt ze, maar ja, ik overleef het heus wel dat ik niet op een sport mag. ![]() ![]() maar bedankt in ieder geval kusje, Wiltine
||
Citaat:
Ze vinden me te dun... ![]() (maar daarom mag ik niet op een sport, hoor, gewoon te druk en te duur) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #14!!!! ekki | 250 | 22-07-2003 22:36 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |