Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2003, 17:43
antigone
antigone is offline
ik zag in een reclamefolder dat Aviko nu ook magnetron frieten heeft. zelfs in verschillende smaken !! wie heeft ze al geprobeerd ? t lijkt mij eerlijk gezegd behoorlijk ranzig, maar ik wil t misschien wel een keer proberen.
Oud 27-04-2003, 17:51
Verwijderd
Ik had geloof ik niet van Aviko, maar ze waren wel smerig.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 09:12
Somebody Special
Somebody Special is offline
Dat kunnen toch nooit knapperige frietjes worden?
Oud 28-04-2003, 11:15
NERD
NERD is offline
Citaat:
loempia addict schreef op 27-04-2003 @ 18:43:
ik zag in een reclamefolder dat Aviko nu ook magnetron frieten heeft. zelfs in verschillende smaken !! wie heeft ze al geprobeerd ? t lijkt mij eerlijk gezegd behoorlijk ranzig, maar ik wil t misschien wel een keer proberen.
Bestaat al heel lang van een ander merk (ben vergeten welk)maar Aviko doet in de reclames nu net of ze de eerste zijn. Op zich goed te eten, knapperig en niet vet maar wel erg duur voor wat je er voor krijgt. M.a.w. een beetje onzin als je gewoon een frituurpan thuis hebt staan...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 12:08
Verwijderd
het is wel hansdig voor mensen die in de rimboe wonen en geen gel dhebben voor ook nog een frituurpan

maar wie gaat dr nou in de magnetron friet zitten bakken asl je 2 goede alternatieve hebt..

meestal heb je wel in omgeving van 5 a 10 minutennfietsen een snackbar
en de meeste mensen hebben een frituurpan
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 13:06
M@rco
M@rco is offline
Klinkt vies.
Oud 28-04-2003, 14:22
the tourist
the tourist is offline
Klinkt niet lekker.

Er bestaan nu ook magnetronkaassoufflees, ook vaag.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 14:23
Ireentje
Ireentje is offline
Ik krijg honger
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 16:07
Verwijderd
Citaat:
MoonMonkey schreef op 28-04-2003 @ 15:22:

Er bestaan nu ook magnetronkaassoufflees, ook vaag.
ja, die heb ik laatst gegeten.
d'r staat op het pakje heel groot dat ze knapperig zijn, en dat is ook zo; er zit gewoon een heeeeeele dikke korst omheen.
niet erg lekker dus, en nog duur ook-->afrader
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 18:05
Quiana
Quiana is offline
Vind het meeste magnetron spul niet zo lekker..
Dit klinkt al helemaal niks.
Oud 28-04-2003, 19:08
Verwijderd
Citaat:
somebody special schreef op 28-04-2003 @ 10:12:
Dat kunnen toch nooit knapperige frietjes worden?
ik vind slappe frietjes lekkerder
mmm maar dat ga ik wel een keer proberen dan... de magnetron is nog net simpel genoeg voor mij.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 19:27
Verwijderd
Ik heb geen frituurpan en niet altijd zin om naar bv. de snackbar te gaan (is btw ook duur, dus in dat opzicht maakt het weinig uit). Iets voor in de magnetron is best handig, voor momenten waarop je geen zin hebt om te koken en/of om iets te gaan halen ofzo en voor als de rest op is ofzo. Maar die patatjes waren echt niet te eten, ze waren slap en hard (en aan elkaar geplakt) tegelijkertijd...en d'r zat, behalve karton, geen smaak aan. Magnetron poffertjes daarintegen zijn wel weer ernstig lekker.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 20:00
Verwijderd
Heb ik kort geleden nog gegeten. Smaakt naar aardappels die niet goed gekookt zijn, en heeft ook zo'n structuur (zoals Leonoor zei: slap en hard tegelijk).
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 11:22
Verwijderd
Hehe. Wij werden een keer van straat gehaald om die dingen te testen voor Aviko, maar ze waren echt zo ontieglijk ranzig.. Was een paar maanden geleden ofzo. Zelfs de mensen die ze bij ons moesten testen vonden ze smerig, ook alle andere mensen die ze hadden getest.. En ze hadden tegen ons gezegt dat als ze finaal afgekeurd zouden worden door het 'volk', ze niet in de handel zouden komen.. Wel dus..

Vaag.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 14:50
Qamra
Qamra is offline
Ze stonden trouwens deze maand in de Allerhande. Ze zijn er in de smaken Naturel, Curry ( ) en Bolognese (kaaspatat, jeuh..)
Oud 29-04-2003, 17:04
Verwijderd
Volgens de verpakking zouden het heerlijke knapperige frietjes worden, maar die knapperigheid was ver te zoeken. Gatverdamme wat een slappe troep....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten