Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Snow ![]()
||
Citaat:
Als je d'r echt voor je wil winnen neem je haar hard op het bureau van de leraar terwijl iedereen toekijkt, dát is pas geil. Om nog maar niet te spreken van de overduidelijke boodschap die er in verscholen zit.
|
Heb het ook gehad.. gewoon een leuk meisje waar ik altijd leuk mee samen werkte..
Op een gegeven moment meer met een grap naar me huis gepraat.. zij had dat in de gaten en kwam dus om mijn reactie te zien.. maar was echt heel gezellig.. Dus ik haar naar huis toe brengen.. en toch maar op de fiets..'' jah, je zal wel moeten lachen, maarreh.. ik vind je een heel erg leuk meisje''... idd.. ze lag dubbel ![]() Naja.. ze was/is heel bijzonder voor me, dus waarom zou ik me schamen om het op die manier te zeggen tegen haar. Maar toen was het gesprek beetje stil, ik zei nog een keer, ''wat lach je nou, ben gerust wel serieus ![]() Bij haar huis. naja.. zij was erg overdonderd zei ze later, maar toen vroeg ik maar gewoon..'' hey wat ik net zei, meen het, mag ik je zoenen?''.... en dat mocht ![]() ![]() Alleen... 1 ding.. het is heel moeilijk om met iemand een relatie te hebben/gehad en dan nog bij diegene in de klas te zitten. Ik denk na echt lange tijd dat je toch wel elkaar iets te veel ziet, en ook te serieus moet zijn op school. En als het uitgaat! Naja.. dat snap je wel natuurlijk... een van beide voelt zich ongelofelijk kut! En dat is niet echt prettig als je nog eens elke dag naast elkaar zit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lang lang geleden schreef iemand die tekst in mijn schrift... Ik, domme kip, had het niet door dat hij verliefd op me was... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |